Στιγμιότυπα από τη χθεσινή επίσκεψη της Δ΄ Τάξης στο Μουσείο της Ακρόπολης για την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ιστορία ενός λόφου ξακουστού“.
Υλοποιήθηκε σήμερα παρουσίαση προγράμματος για την παροχή πρώτων βοηθειών στα παιδιά της ΣΤ΄ Δημοτικού, από τις επισκέπτριες υγείας, κες Τρυφωνοπούλου Ιωάννα και Καντά Σταυρούλα.
Υλοποιήθηκε την Πέμπτη που μας πέρασε (14/11/24) πρόγραμμα αγωγής υγείας του Κέντρου Υγείας Πατησίων με θέμα τον Σχολικό Εκφοβισμό στα τμήματα της Ε΄Τάξης του σχολείου μας. Ήταν η δεύτερη παρέμβαση από το Κέντρο Υγείας για την Ε΄τάξη του σχολείου μας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.