Feed
Άρθρα
Σχόλια

Εκπονήθηκε σήμερα από τη σχολική μας ψυχολόγο, κα Κοσμοπούλου Βασιλική, δράση στο τμήμα Γ2. Στόχος της δράσης ήταν η απενοχοποίηση του συναισθήματος του θυμού, οι μαθητές να εκφράσουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θυμώνουν, να κατανοήσουν τις επιπτώσεις του θυμού και να εκπαιδευτούν σε τρόπους διαχείρισής του.

Τα βήματα της δράσης ήταν τα παρακάτω:

1.. Παρουσιάστηκε ο “κύριος Θυμός”, ο χαρακτήρας της ταινίας “Τα μυαλά που κουβαλάς”. Έγινε συζήτηση για τη συμπεριφορά του χαρακτήρα.

2. Ειπώθηκε ότι όλοι οι άνθρωποι-μικροί και μεγάλοι θυμώνουν. Τέθηκε ερώτημα: Οι μικροί ή οι μεγάλοι θυμώνουν περισσότερο. Έγινε απενεχοποίηση του θυμού ως συναίσθημα και τονίστηκε η αξία του ελέγχου και της διαχείρισης του συναισθήματος.

3. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες για να ζωγραφίσουν στον πίνακα φιγούρες δύο παιδιών, αγόρι/ κορίτσι, που δείχνουν θυμωμένα (2 μέλη που δεν συμμετείχαν στη σχεδίαση έδωσαν ονόματα στους χαρακτήρες) και έγινε καταιγισμός ιδεών σχετικά για τους λόγους που έχει πυροδοτηθεί ο θυμός.

4. Οι συμμετέχοντες είπαν λόγους για τους οποίους θυμώνουν και οι ίδιοι.

5. Έγινε “πείραμα” με τσαλάκωμα χαρτιού. Οι συμμετέχοντες θύμωναν και κατηγορούσαν το χαρτί και αυτό τσαλακωνόταν σε κάθε κατηγορία. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες προσπαθούσαν να το παρηγορήσουν ή ζητούσαν συγγνώμη ή εξέφραζαν λογικά το συναίσθημα του θυμού. Έγινε κατανοητό ότι το χαρτί δε θα είναι ποτέ, όπως πριν και έγινε σύνδεση με τα συναισθήματα του ανθρώπου που είναι δέκτης θυμού.

6.Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Με τη σειρά τους οι δύο ομάδες φούσκωσαν τα κόκκινα “μπαλόνια του θυμού” και τα έσπασαν. Οι δύο ομάδες (πομποί και δέκτες) εξέφραζαν τα συναισθήματά τους.

7. Η ψυχολόγος φούσκωνε κόκκινο μπαλόνι θυμού ανάλογα με τις κατηγορίες που δεχόταν. Το μπαλόνι έσπασε και η αίθουσα “γέμισε θυμό”.

8.Η ψυχολόγος φούσκωσε δεύτερο μπαλόνι θυμού ανάλογα με τις κατηγορίες που δεχόταν. Ζητήθηκε από τα παιδιά να πουν λύσεις για τη διαχείρισή του συναισθήματος, ώστε να μην σπάσει το μπαλόνι, αλλά να ξεφουσκώσει σταδιακά. Οι λύσεις εμπλουτίστηκαν και σχηματίστηκε από κοινού μια λίστα διαχείρισης.

9. Η δράση ολοκληρώθηκε με δημιουργία αφίσας από τους συμμετέχοντες



Λήψη αρχείου

 

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, χρησιμοποιώντας το Scratch, δημιούργησαν παιχνίδια τύπου quiz κατά τα οποία ο ήρωας κάνει ερωτήσεις και ο χρήστης πληκτρολογεί τις απαντήσεις του, λαμβάνοντας μήνυμα για τη σωστή ή λάθος απάντηση!

Αντρέας


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Άννα – Σοφία Λ.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Μαρία και Δήμητρα


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Ναπολέων – Χρήστος


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Αντζέλικα – Εύη


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Κατερίνα – Μάριος – Δημήτρης Π.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Οι μαθητές της Δ’ Τάξης του σχολείου μας ξεκίνησαν να παρακολουθούν μαθήματα ρομποτικής, χρησιμοποιώντας τα συστήματα WeDo και Spike της Lego. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύνολο δομικών μονάδων, αισθητήρων και λογισμικού που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κατασκευάσουν απλά μοντέλα ρομποτικής και να τα προγραμματίσουν με τη βοήθεια μιας ειδικά σχεδιασμένης, για παιδιά, γλώσσας προγραμματισμού.
Η πρώτη κατασκευή μας ήταν ένα καρουζέλ!



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας, χρησιμοποιώντας το Scratch, δημιούργησαν παιχνίδια τύπου quiz κατά τα οποία ο ήρωας κάνει ερωτήσεις και ο χρήστης πληκτρολογεί τις απαντήσεις του, λαμβάνοντας μήνυμα για τη σωστή ή λάθος απάντηση!

 

Αλέξανδρος – Μαριάννα


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Εμμανουέλλα – Μαρία


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Αλέξανδρος – Κωνσταντίνος


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Αφροδίτη – Μαργαρίτα


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Παναγιώτης


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Ουρανία


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Γιώργος


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Γιώργος – Μάξιμος – Κωνσταντίνος


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Ζωή – Κωνσταντίνα


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Μανώλης


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Θανάσης – Χάρης


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Εξερευνώντας τους διαδρόμους

SupermarketΓ’ τάξη, Αγγλικά: Μία εργασία που θα τη στείλουμε σε ένα από τα σχολεία με τα οποία αλληλογραφούμε.

Το κείμενο και η εικόνα έχουν δημιουργηθεί μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης.

m3

Οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας έμαθαν για την ψηφιοποίηση της εικόνας και τα pixels και κατάφεραν να βρουν την κρυμμένη εικόνα!

 

 

2

 

3

4

5

Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων