Σήμερα τα πρωτάκια μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την υγιεινή διατροφή. Συγκεκριμένα, η διαιτολόγος, κ. Μαριαλένα Κορδόνη, επισκέφθηκε το σχολείο μας και μίλησε στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α’ Δημοτικού. Ειδικότερα, συζήτησε μαζί τους σχετικά με τις υγιεινές συνήθειες που πρέπει να έχουμε, ώστε να μεγαλώνουμε σωστά, για τις ομάδες τροφίμων και την εποχικότητα των φρούτων και των λαχανικών. Στη συνέχεια, τα παιδιά ανέλαβαν δράση! Ζωγράφισαν τροφές από διάφορες ομάδες τροφίμων και δημιούργησαν το καθένα το πιάτο με το υγιεινό τους πρωινό.
Στιγμιότυπα από την επίσκεψή μας σε αθλητικό κέντρο της Νέας Κηφισιάς την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου.
Πραγματοποιήθηκε χθες, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, προληπτικός οδοντιατρικός έλεγχος για τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων που είχαν προσκομίσει τη σχετική έγκριση των γονέων τους, στα πλαίσια σχετικού προγράμματος της Περιφέρειας Αττικής. Εξετάστηκαν πάνω από 100 παιδιά. Οι παρατηρήσεις των οδοντιάτρων έχουν επιδοθεί στους γονείς των μαθητών και μαθητριών μας.
Η 16η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Έτσι, την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου με αφορμή αυτή την ημέρα ζήσαμε κάτι ξεχωριστό. Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, όπου ασχολούμαστε με την υγιεινή διατροφή, και του Ενεργού Πολίτη διοργανώσαμε ένα υγιεινό πικ νικ. Οι μαθητές των τμημάτων της Α’ Δημοτικού έγιναν μία ομάδα και προετοίμασαν διάφορα υγιεινά σνακ από το σπίτι τους. Όλοι μαζί κάτσαμε γύρω απ’ τα τραπεζομάντιλα, κεραστήκαμε και ανταλλάξαμε ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο. Ήταν μία όμορφη εμπειρία, την οποία απολαύσαμε μικροί και μεγάλοι!
Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά για την ανταπόκριση όλων των γονέων!
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Ιουνίου η παρουσίαση της παράστασης “Η Δευτερη Ευκαιρία” με θέμα την Ανακύκλωση, με την οποία ολοκληρώθηκε η σχετική δράση ενεργού πολίτη της Δ’ Τάξης του Σχολείου μας. Την παράσταση παρακολούθησαν όλα τα παιδιά του σχολείου και οι γονείς των μαθητών και μαθητριών της Δ΄ τάξης. Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά και στις δασκάλες τους κα Δούρη Σοφία και Φουντοραδάκη Αικατερίνη για την προτεοιμασία και παρουσίαση της παράστασης. Να ευχαριστήσουμε και τις γυμνάστριες μας, κα Αθανασία Βηλαρά και κα Αλεξία Ντάτση, για τις πολύτιμες συμβουλές τους.



