Τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2026 θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου και 17ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου ενημερωτική συνάντηση γονέων με θέμα «Χτίζοντας γερά θεμέλια: Ανάπτυξη, παρέμβαση και σχολική πορεία».
Η δράση απευθύνεται για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών του 8ου και του 32ου Νηπιαγωγείου Ευόσμου, οι οποίοι πρόκειται να φοιτήσουν στα δύο δημοτικά σχολεία κατά την επόμενη σχολική χρονιά.
Στόχος της συνάντησης είναι η έγκυρη ενημέρωση και η ουσιαστική υποστήριξη των οικογενειών σχετικά με τη μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, στην αναπτυξιακή πορεία των παιδιών, καθώς και στις δυνατότητες έγκαιρης παρέμβασης και υποστήριξης όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.















