Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό τα νηπιάκια μας επισκέφθηκαν το όμορο Δημοτικό Σχολείο στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα νήπια είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου, να περιηγηθούν στις αίθουσες διδασκαλίας και στους κοινόχρηστους χώρους, αποκτώντας μια πρώτη εικόνα της καθημερινότητας που θα τα περιμένει την επόμενη σχολική χρονιά. Οι μαθητές του Δημοτικού υποδέχθηκαν τα παιδιά με ζεστασιά και χαμόγελα, δημιουργώντας ένα φιλικό και ευχάριστο κλίμα. Τα νήπια παρουσίασαν ένα χαρούμενο τραγούδι που είχαν μάθει. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή συμβολικών δώρων μεταξύ των παιδιών των δύο σχολικών βαθμίδων. Τα νήπια προσέφεραν πολύ όμορφους σελιδοδείκτες που είχαν ετοιμάσει με αγάπη, ενώ οι μαθητές του Δημοτικού τους χάρισαν μετάλλια με μηνύματα
Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 17ου Δημοτικού Σχολείου για τη ζεστή φιλοξενία και τη συνεργασία τους!
















