Με πολλή μεγάλη χαρά μας υποδέχτηκαν σήμερα στις 1 Όκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας στα πλαίσια του Ενεργού πολίτη, το προσωπικό του ΚΑΠΗ του δήμου μας στην γειτονιά μας, μαζί με τις γιαγιάδες και τους παππούδες που άνοιξαν μια μεγάλη αγκαλιά και μας αγκάλιασαν όλους με όμορφες ιστορίες από τα παιδικά τους χρόνια, χαρούμενα τραγούδια και νόστιμα κεράσματα. Κι εμείς με την σειρά μας σας ετοιμάσαμε αυτήν την όμορφη αφίσα με μηνύματα από καρδιάς και επιπλέον αυτές τις χειροποίητες κατασκευές φτιαγμένες από τα χεράκια μας. Σας ευχαριστούμε πολύ για την αξέχαστη φιλοξενία που μας προσφέρατε και σας υποσχόμαστε ότι θα ξανάρθουμε σύντομα να σας δούμε!!!!






















