Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 11/10/2021 έως 22/10/2021

 


Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό προγραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Γιατί όμως θα πρέπει να εντάξουμε τον προγραμματισμό στην τάξη μας;

Ο βασικός γραμματισμός όλων σε μια ψηφιακή εποχή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη  ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης.
Η εκμάθηση της συγγραφής κώδικα μπορεί να δώσει ώθηση τους μαθητές  έτσι ώστε να βρεθούν στο προσκήνιο μιας κοινωνίας ψηφιακών ικανοτήτων, να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο που τους περιβάλλει να διευρύνουμε τις γνώσεις τους για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να έχουν περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας στην προσωπική και επαγγελματική ζωή τους.
Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.

Πηγή: CodeWeek

Την φετινή χρονιά λοιπόν συμμετέχουμε με μια δραστηριότητα παραμυθένια, με τίτλο
Ποιο παραμύθι θα δω με το εισιτήριο το μαγικό”  Η συγκεκριμένη δραστηριότητα   οργανώθηκε για το eTwinning έργο:” Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει”από τις συνεργάτιδες του έργου κ.Έφη Ταραλάικου και Ευγενία Τσακίρη

Η συμμετοχή μας στον χάρτη

Περιγραφή της δραστηριότητας

Κάθε παιδί διαλέγει ένα δωρεάν εισιτήριο παρακολούθησης κουκλοθεατρικής παράστασης ενός κλασικού παραμυθιού, για 2 άτομα!

Για να βρει για ποιο παραμύθι ισχύει η δωρεάν παρακολούθηση πρέπει να αντιστοιχίσει το κρυμμένο αντικείμενο που θα δει στο εισιτήριο, χρησιμοποιώντας τον κόκκινο φακό, με μία από τις εικόνες των παραμυθιών  που υπάρχουν τοποθετημένες πάνω σε τετραγωνισμένο πλέγμα!
Το παιδί διαλέγει έναν φίλο/φίλη για να παρακολουθήσουν μαζί την παράσταση αφού το εισιτήριο είναι για 2 άτομα και ξεκινούν αφού έχουν κάνει την αντιστοίχιση αντικειμένου-παραμυθιού! Το ένα παιδί (προγραμματιστής) τοποθετεί τα βελάκια στο τετραγωνισμένο πλέγμα από την αφετηρία ως την εικόνα του παραμυθιού και μετά με συμφωνημένες κινήσεις  οδηγεί το παιδί (ρομπότ) στην εικόνα στόχο. Όταν φτάσει το παιδί ρομπότ στον σωστό προορισμό σηκώνει την εικόνα του παραμυθιού και από κάτω βρίσκει την εικόνα από το ίδιο αντικείμενο που είχε δει με τον κόκκινο φακό ( δηλ. γίνεται έλεγχος) και κάνουν έναν πανηγυρισμό! Αν όμως δει άλλο αντικείμενο να υπάρχει κάτω από την εικόνα, τότε το ζευγάρι επαναπροσδιορίζει την εικόνα στόχο και τη διαδρομή!

Στη συνέχεια τα παιδιά θα παίξουν την δραστηριότητα με την χρήση του ρομποτάκι μας bee bot.

 

 

 

 

Κατηγορίες: ETWINNING, ΔΡΑΣΕΙΣ. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *