Εργαστήρια δεξιοτήτων

Σχολικό Έτος:2023-2024

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Υγεία

(Οκτώβριος – Νοέμβριος)

Τίτλος: Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός !!

Επισκέψεις γονέων

 Στο πλαίσιο του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: <<Είμαι εγώ-Είμαι μοναδικός>> και του Προγράμματος Αγωγής Υγείας: <<Βήματα για τη ζωή>>, τα παιδιά παρουσίασαν τον  εαυτό τους, μιλώντας  για τις επιθυμίες τους , τις αγαπημένες τους συνήθειες και φέρνοντας στην τάξη τα αγαπημένα τους  παιχνίδια, αγαπημένα βιβλία, αγαπημένο άθλημα αγαπημένα ρούχα και αντικείμενα από αγαπημένο άθλημα κλπ.. Πολλοί γονείς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και ήρθαν  στο σχολείο να βοηθήσουν τα παιδιά τους στην προσωπική τους παρουσίαση. Μια δράση που την χάρηκαν όλοι και ενίσχυσε τη σχέση του σχολείου με την οικογένεια.

 

 

Παρασκευή γλυκού cheese cake <<Το γλυκό της φιλίας>> με την συμβολή των γονιών

 

Διάχυση του 2ου εργαστηρίου δεξιοτήτων για να γλυκαθούμε όλοι από την γλυκιά συνταγή της φιλίας.

20240209 122019IMG 8b7d7598fc3aa3aec966573150950c7b V

 

 

 

 

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  ΚΑΙ  ΕΝΕΡΓΩ
Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

(Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
Τίτλος: “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία”

Σ’ αυτό το εργαστήριο δεξιοτήτων καλλιεργήθηκαν έννοιες όπως: αποδοχή, συνεργασία, δικαιώματα, διαφορετικότητα, ισότητα, δικαιοσύνη, συλλογικότητα, μοίρασμα, φιλία, αγάπη.

Στο χαρούμενο λιβάδι της τάξης μας όλοι μπορούν να συνυπάρξουν γιατί όλοι είμαστε διαφορετικοί και όλοι είμαστε  ίσοι (αποδοχή διαφορετικότητας και ίσων δικαιωμάτων).

20240304 080903

Η δύναμη της φιλίας θα κάνει τον κόσμο μας καλύτερο (δικαιότερο και ισότιμο )!!!

 Γι’ αυτό το λόγο, η  πίτα της φιλίας μας περιέχει μόνο  συγκεκριμένα υλικά: συνεργασία, αποδοχή, μοίρασμα, παιχνίδι και κυρίως αγάπη!

20240304 080922

Και επειδή μας αρέσει η μαγειρική ,το γλυκό της φιλίας θα μας χορτάσει και θα μας γλυκάνει!!!

20240209 122019

 

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ 

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολτική Προστασία

(Φεβρουάριος – Μάρτιος}

Τίτλος: “Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής”

Στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων γνωρίσαμε το δάσος και μάθαμε για την συμβολή του στη ζωή των ανθρώπων και των ζώων, καθώς και πώς μπορούμε να το προστατεύσουμε από πιθανή καταστροφή.

Μέσα από πολλές δραστηριότητες αναλύθηκε το θέμα και αναδείχθηκαν οι σχέσεις και οι αλληλεπιδράσεις φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος.

Κατά την επεξεργασία του θέματος διαμορφώσαμε τη γωνιά του δάσους.

20240304 080837

Τα παιδιά κατασκεύασαν τη μακέτα του δάσους.

20240305 074027

Ζωγραφίσαμε ανά ομάδες το δικό μας δάσος και δημιουργήσαμε την αφίσα μας για την προστασία του δάσους, προκειμένου να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε.

20240304 08070820240304 080640

 

 

 

 

Ολοκληρώνοντας το 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων <<Προστατεύω το δάσος- είναι πηγή ζωής!>>  με πολύ χαρά και ενθουσιασμό παρακολουθήσαμε την κουκλοθεατρική παράσταση: << Τα ονείρατα του δάσους >> στον χώρο του νηπιαγωγείου. Προβληματιστήκαμε και δώσαμε λύσεις για να μην καταστραφεί το δάσος που αγαπάμε και χρειαζόμαστε!

20240409 12430620240409 12461320240409 123122

 

 

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ  Α Ξ Ο Ν Α Σ:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
STEAM και Εκπαιδευτική Ρομποτική

(Απρίλιος – Μάιος)
Τίτλος: «Τα επαγγέλματα»

Σχολικό Έτος:2022-2023

2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Τίτλος: « Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων»

Σκοπός: Βασικός σκοπός του εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μικρών μαθητών  σε θέματα που αφορούν στα δικαιώματα των ζώων.

Στόχοι: Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι να κατανοήσουν οι μικροί μαθητές την σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στα ζώα και στον άνθρωπο. Επιπλέον να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος δεν σέβεται τα ζώα για αυτά που μας προσφέρουν.

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου:

  • Δεξιότητες  μάθησης του 21ου αιώνα: Κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα ,ψηφιακή επικοινωνία, ψηφιακή συνεργασία, παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας
  • Δεξιότητες  Ζωής :Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα ,Πολιτειότητα
  • Δεξιότητες  του Νου: Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, κατασκευές, αναστοχασμός
  • Δεξιότητες Τεχνολογίας: Ψηφιακές δεξιότητες ,Ψηφιακός γραμματισμός

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – ΝοέμβριοςIMG 20221013 144127IMG 20221201 120054 1IMG 20221201 120100 1IMG 20221201 120323 1IMG 20221201 120107 1IMG 20221202 122633IMG 20221202 122637IMG 20221202 122643IMG 20221206 094841

IMG 7ece9b91842e22c27c689401227dfa5e V

                          οι φίλοι μας τα ζώα συντροφιάς

IMG 20221209 112052

               μάθαμε για τα ζώα και τα χωρίσαμε σε ομάδες(ζώα του δάσους)

 IMG 20221209 112410

       μάθαμε για τα ζώα και τα χωρίσαμε σε ομάδες(ζώα του αγροκτήματος)IMG 20221209 111904   μάθαμε για τα ζώα και τα χωρίσαμε σε ομάδες(ζώα της θάλασσας)IMG 20221209 112008 1 μάθαμε για τα ζώα και τα χωρίσαμε σε ομάδες(ζώα της ζούγκλας)IMG 20221207 122029IMG 20221207 122056

IMG 95a328f7bb5fe1b8e5aba387c8725b9c V

                          τα δικαιώματα των ζώων

IMG 20221206 152023

                             η διάχυση στην οικογένεια

IMG 20221206 130416 IMG 20221206 130143 IMG 20221206 130429 1 IMG 20221206 130433

IMG 20221209 111811

                                  η τελική αφίσα μας

IMG 20221206 125822

κουκλοθέατρο”η περιπέτεια της οικογένειας των ιπποπόταμων”

IMG 20221206 125619IMG 20221206 152052IMG 20221206 152121καλέσαμε…. και τα αγαπημένα μας ζώα στο σχολείο μας……IMG 20221011 131325 IMG 20221011 131011 IMG 20221011 125935 IMG 20221011 125620

3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – 

Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τίτλος:  «Η μονα-δική μου οικογένεια»

 

Σκοπός: Σκοπός του προγράμματος είναι να προσεγγίσει θέματα οικογενειακής ποικιλομορφίας προς άρση των όποιων διακρίσεων (άρθρο 2, Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού), μέσα από δραστηριότητες που στοχεύουν στην καλλιέργεια και ενίσχυση των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα στους μαθητές (4Cs – συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα και επικοινωνία), αλλά και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων κοινωνικής ζωής (κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία).

Στόχοι: 

  • Να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο.
  • Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους.
  • Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.
  • Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».
  • Να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας
  • Να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση των μαθητών ώστε να κατανοούν πώς αισθάνονται άλλα άτομα που ανήκουν σε διαφορετικές οικογένειες.

 Δεξιότητες στόχευσης του προγράμματος

  • Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα – 4Cs(συνεργασία, κριτική σκέψη, επικοινωνία, δημιουργικότητα)
  • Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (κοινωνικές
    δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία)

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – ΙανουάριοςIMG 20230123 142356

IMG 20230123 142425IMG 20230203 150745

 

IMG 20230203 150754IMG 20230203 150810

IMG 20230203 150713

IMG 20230207 125557

IMG 20230207 125619

IMG 20230207 125619IMG 20230209 113637 1IMG 20230209 115131IMG 20230209 113645IMG 20230209 093406IMG 20230209 134725

IMG 20230209 140849

προβληματιζόμαστε -επιλύουμε προβλήματα

IMG 20230209 141611IMG 20230209 141646

IMG 20230210 124151

η δαχτυλοοικογένεια

IMG 20230210 124311IMG 4ddd62d34b7696beba40b340e2b37dd3 V

IMG 20230206 092932IMG 20230206 091612IMG 20230206 091503

IMG 20230209 134856IMG 20230208 125304 IMG 20230208 124704 IMG 20230209 093448IMG 20230207 122326IMG 20230209 091105

IMG 20230209 091057IMG 20230214 122443IMG 20230214 122428IMG 20230210 150749IMG 20230210 150733

4ος θεματικός κύκλος:

Θεματική: «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»

Υποθεματική: STEAM και Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: «Ας ταξιδέψουμε στο διάστημα!»

Σκοπός: Με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.

Στόχοι:

  • Να γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του.
  • Εξοικείωση με τις Ψηφιακές Τεχνολογίες, δημιουργία και διαμοιρασμό ψηφιακού υλικού.
  • Να προσεγγίσουν έννοιες κωδικοποίησης και μαθηματικών.
  • Να εξοικειωθούν με την ρομποτική και τον προγραμματισμό.
  • Να γνωρίσουν την κίνηση της Γης.
  • Να κατανοήσουν μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας.
  • Να κατανοήσουν την πορεία του Ήλιου και τις σκιές στα αντικείμενα.
  • Να γνωρίσουν πώς δημιουργούνται οι εποχές του χρόνου.
  • Να προγραμματίσουν το Bee-bot να κάνει τη σωστή διαδρομή.
  • Σύγκριση εννοιολογικών χαρτών για να ανακαλύψουμε τι γνωρίζαμε και τι μάθαμε.
  • Εξοικείωση με quiz και ψηφιακά εργαλεία εμπέδωσης.

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου:

  • Δεξιότητες Μάθησης: Κριτική σκέψη (Critical thinking) − Επικοινωνία (Communication) − Συνεργασία (Collaboration) − Δημιουργικότητα (Creativity).
  • Δεξιότητες Ζωής: Υπευθυνότητα – Πρωτοβουλία – Οργανωτική ικανότητα, Προγραμματισμός – Παραγωγικότητα – Κοινωνικές Δεξιότητες – Προσαρμοστικότητα − Ανθεκτικότητα − Υπευθυνότητα.
  • Δεξιότητες MIT (τεχνολογίας και επιστήμης): Δεξιότητες Μοντελισμού και Προσομοίωσης – Πληροφορικός γραμματισμός – Τεχνολογικός γραμματισμός – Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών -Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας.
  • Δεξιότητες Ζωής: Στρατηγική σκέψη − Επίλυση προβλημάτων − Κατασκευές − Πλάγια σκέψη
  • Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου: Γνωριμία ομάδας- Δημιουργία Συναισθηματικού περιβάλλοντος γνωστικής ετοιμότητας.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

IMG 20230517 152249

                    το ηλιακό μας σύστημα

IMG 20230523 094532 IMG 20230523 094529

IMG 20230523 094547

                         οι κινήσεις της γης

IMG 20230523 154119 Αντιγραφή

 

IMG 20230523 153936 Αντιγραφή

                 οι εναλλαγές των εποχών

 

 

IMG 20230504 125106

IMG 20230504 123858

με τη bee bot στο διάστημα

IMG 20230509 125757

            επιτραπέζια παιχνίδια που φτιάξαμε και παίξαμε

IMG 20230509 123154 IMG 20230509 125600

 

IMG 20230508 123035

μαθηματικό παιχνίδι “οι αστροναύτες μοιράζουν τις φεγγαρόπετρες που έφεραν από τη σελήνη

IMG 20230508 123359

 

 

IMG 20230515 115205

διαστημικά παιχνίδια με λέξεις και γράμματα

IMG 20230515 122446IMG 20230515 120305 1IMG 20230515 120846 1IMG 20230515 121907IMG 20230515 122523IMG 20230515 120942IMG 20230515 120654IMG 20230516 114553 1 IMG 20230516 114525

IMG 20230516 115527

διαστημικά μαθηματικά παιχνίδια

IMG 20230508 125058 IMG 20230508 125404

φύλλα αξιολόγησηςIMG 20230523 115545IMG 20230523 122821 IMG 20230508 093839

IMG 20230508 093830

IMG 20230523 114717 1IMG 20230523 124123 IMG 20230523 124344IMG 20230525 125828IMG 20230525 125259IMG 20230525 125240IMG 20230526 085028IMG 20230526 085215IMG 20230526 085041

IMG 20230505 113805

Μας επισκέφτηκε μπαμπάς , φυσικός μας μίλησε και μας έκανε πειράματα για τις κινήσεις της γης. Τον ευχαριστούμε θερμά!

IMG 20230505 111534IMG e6d4b5298e50e247acfe24081a699b23 VIMG 7301b933d406e4258be973aa1e452d15 V

 

IMG 20230515 145459

2ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ Ζην.

Υποθεματική Ενότητα: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία –Πρόληψη.

ΤΙΤΛΟΣ: ‘’ Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο’’

Σκοπός: Σκοπός του προγράμματος είναι να εστιάσει στην  ψυχική και συναισθηματική υγεία και στην πρόληψη. Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρωτογενούς πρόληψης και προαγωγής της  ψυχοκοινωνικής υγείας παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Στόχοι: Βασικός στόχος των εργαστηρίων δεξιοτήτων αποτελεί η απόκτηση                                  και η ενδυνάμωση των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των μικρών μαθητών. Έτσι μέσα από την αφήγηση και την ανάθεση μικρών εργασιών  τα παιδιά καλλιεργούν πρωτίστως τη φαντασία τους , την αυτοπεποίθησή τους, το σεβασμό , η συνεργασία . Μαθαίνουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους , να διαφωνούν αλλά και να βρίσκουν λύσεις μέσα από την ταύτιση με τους ήρωες των ιστοριών. Μαθαίνουν να επικοινωνούν, να διαχειρίζονται συναισθήματα , να παίρνουν αποφάσεις .Η ακρόαση των παραμυθιών καλλιεργεί επιπλέον τον προφορικό λόγο, την κριτική σκέψη, τη μαθηματική σκέψη, το μουσικό και αισθητικό τους κριτήριο.

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου:

  • η καθοδηγούμενη-συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση
  • η βιωματική μάθηση μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες με στόχο την επικοινωνία, τον αλληλοσεβασμό, τη συνεργασία και την ενσυναίσθηση αυτών
  • οι δεξιότητες μάθησης (4Cs)
  • η επικοινωνία, η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα
  • δεξιότητες ζωής  όπως η αυτομέριμνα,
  • κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία, προσαρμοστικότητα, υπευθυνότητα
  • δεξιότητες του νου, η πλάγια σκέψη, οι ρουτίνες σκέψης
  • ο αναστοχασμός.

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος-Μάιος

IMG e5704956bb00ae2acc108fe2be943f5d V 1IMG 20230612 121211 IMG 3b38ae5a1640b57e86eb46a2fa697be3 VIMG 0dc00c5e595f17b1b1c63c0f74a6fb31 VIMG 20230612 121015 IMG 20230612 115202 IMG 20230612 115629 IMG 20230612 115440 IMG 20230612 115319 IMG 20230612 115239IMG 20230614 123232IMG 20230614 123337 IMG 20230607 124243 1IMG 20230607 125021 1IMG 20230607 125033IMG 20230607 125051 1IMG 20230614 115335IMG 20230614 115305IMG 20230614 115254IMG 20221107 142741IMG 20230613 115718IMG 20230613 115838 1IMG 20230613 115824IMG 20230612 114541IMG 20230612 114606φύλλα αξιολόγησης

  IMG 20230609 095507 1 IMG 20230607 113832IMG 20230609 094649 2IMG 20230609 094351 2IMG 20230612 124800

IMG 20230612 125233

IMG 20230613 100250IMG e5704956bb00ae2acc108fe2be943f5d V

Σχολικό Έτος:2021-2022

Θεματική “Ζω καλύτερα – Ευ ζην”

Υποθεματική “Αυτομέριμνα και πρόληψη, Ψυχική υγεία”

Τίτλος «Ασφαλώς κυκλοφορώ»

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες Μάθησης: Κριτική Σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα

Δεξιότητες Ζωής: Ενσυναίσθηση και Ευαισθησία, Αυτομέριμνα, Κοινωνικές Δεξιότητες, Υπευθυνότητα

Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης: Ψηφιακός γραμματισμός,  Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας- επικοινωνίας και συνεργασίας

Δεξιότητες του νου: Επίλυση προβλημάτων, Μελέτη περιπτώσεων (case studies), Κατασκευές

Σκοπός: Σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών και η ενεργοποίηση τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησης τους και να αντιληφθούν τη σημασία της κυκλοφοριακής αγωγής και της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ..

IMG 20220417 115202

 

 

image0031

εικόνα από το διαδίκτυο

Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών

Θεματική “Φροντίζω το Περιβάλλον “

ΥποθεματικήΟικολογία -Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά

Τίτλος «Οι θησαυροί της σκουπιδούπολης»

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες Μάθησης: Δημιουργικότητα, Κριτική σκέψη, Συνεργασία

Δεξιότητες Ζωής:  Αυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και Ευαισθησία, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα

 Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης: Ψηφιακός γραμματισμός

Δεξιότητες του νου: Επίλυση προβλημάτων, κατασκευές, Στρατηγική σκέψη

Σκοπός: Βασικός σκοπός των εργαστηρίων είναι να γίνει κατανοητό από τους μικρούς μαθητές ότι τα απορρίμματα είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείρισή τους αποτελεί ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων.

IMG 20220201 113856

IMG 20220201 113924

 

IMG 20220201 114250

 

 

 

Θεματική “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ –

Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Υποθεματική “Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα”

Τίτλος «Μικροί υπερασπιστές των δικαιωμάτων»

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs), Ψηφιακές Δεξιότητες, Δεξιότητες του Νου

Δεξιότητες Κοινωνικής ζωής: ενσυναίσθηση και ευαισθησία, ανεκτικότητα, υπευθυνότητα

 Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης: ενσυναίσθηση και ευαισθησία, επίλυση συγκρούσεων

Σκοπός: Κύριος σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία των προϋποθέσεων για μια πρώτη επαφή και γνωριμία των μικρών με το περιεχόμενο κειμένων που αφορούν στην προώθηση και προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικότερα των δικαιωμάτων των παιδιών. Η κατανόηση της σημασίας τους, η αναγνώριση της ύπαρξης στη ζωή των ίδιων και η εφαρμογή τους σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο.

 

 

3 1 2.1

 

 

Θεματική “Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

ΥποθεματικήSTEAM και εκπαιδευτική ρομποτική

Τίτλος «Νεροπεριπέτειες»

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες μάθησης: Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα

Δεξιότητες ζωής: Αυτομέριμνα, κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα

Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης: Δεξιότητες Μοντελισμού και Προσομοίωσης, Πληροφορικός γραμματισμός, Τεχνολογικός γραμματισμός, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής  χρήσης των νέων τεχνολογιών

Δεξιότητες του νου: υπολογιστική σκέψη, στρατηγική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, κατασκευές, παιχνίδια