Σχολικό έτος: 2023-2024
Σχέδια Δράσης για το σχολικό έτος: 2023-2024
1. “Ένας για όλους κι όλοι για έναν!”
Στόχοι:
- αμφίδρομη επικοινωνία λεκτική και μη λεκτική με μεταβίβαση και αμοιβαία ανταλλαγή μηνυμάτων
- αναπτυξιακά κατάλληλος σχεδιασμός προγραμμάτων συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξης
- δημιουργία περιβάλλοντος εμπιστοσύνης, αποδοχής και σεβασμού στα πλαίσια της τάξης
- εκπαιδευτικοί πάντα διαθέσιμοι για το κάθε παιδί. Θα αφιερώνουμε καθημερινά ποιοτικό χρόνο ώστε να επιτύχουμε τη δημιουργία μιας δυνατής σχέσης με τα παιδιά
- διδασκαλία που θα χαρακτηρίζεται από την ενεργό συμμετοχή των παιδιών, την αλληλεπίδραση, την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησής τους και την υιοθέτησης αξιών ζωής
- η αρμονική συνεργασία, η ισοδύναμη συμμετοχή στην επίλυση συγκρούσεων, η αποδοχή, η ενθάρρυνση, η προσπάθεια για αποφυγή απογοήτευσης, ακόμη και η παιγνιώδης διάθεση,
- ανάπτυξη δημοκρατικού κλίματος στη σχολική τάξη μέσω της ενίσχυσης του διαλόγου με τους μαθητές/-τριες
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ΣΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΣΥΝΔΕΟΜΑΣΤΕ
Μαθητές/-τριες και εκπαιδευτικοί παρουσιάζουμε
“Το κουτί του θησαυρού μου – του μοναδικού εαυτού μου”
Παίρνουμε συνέντευξη ο ένας στον άλλο, βρίσκουμε τις ομοιότητές μας και τις διαφορές μας με το Διάγραμμα Venn (ακρόαση, διάλογος αποδοχή διαφορετικότητα, σύγκριση, κατανόηση, συνεργασία)
ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑΣ, ΥΠΟ-ΟΜΑΔΩΝ,
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ “ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕ”
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΣ, ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ, ΕΥΚΑΙΡΕΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Τα Χριστούγεννα, η Αποκριά, το Πάσχα ακόμη και η 25η Μαρτίου αποτέλεσε για εμάς μια περίοδο κατάλληλη για να κάνουμε μαζί χειροτεχνήματα, να παίξουμε, να τραγουδήσουμε μαζί με τα παιδιά, να κάνουμε την κάθε γιορτή συναρπαστική και ταυτόχρονα στοχαστική περίοδο πολύχρωμη και ποικίλη: ιστορίες, παιχνίδια, χορός, τραγούδια
κέρασμα από τις εκπαιδευτικούς στα παιδιά μπισκότο με λουκούμι
(ανάμνηση από τα παιδικά σχολικά χρόνια των εκπαιδευτικών)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΚΤΥΟ
¨ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ενημερωτική συνάντηση γονέων & εκπαιδευτικών,
βιωματικό εργαστήριο στο χώρο της τάξης με ψυχολόγο του Καλλίπολις
συμμετοχή στη γιορτή λήξης του δικτύου με δημιουργία αφίσας “Το χαλί της Συνεργασίας”
ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
Μέσα από παραμύθια, συζήτηση, δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με αξίες ζωής όπως ο σεβασμός, η αγάπη, η υπευθυνότητα, η φιλία, η συνεργασία, η ταπεινότητα, η αποδοχή, η ενσυναίσθηση και η ενότητα. Μέσω αυτών των δράσεων μας δόθηκε η δυνατότητα παιδιά και εκπαιδευτικοί να εμπλουτίσουμε τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες
- Μηνιαία έκδοση Σχολικής Εφημερίδας από τα παιδάκια του 1ου τμήματος (8 φύλλα εκδόθηκαν)
- Ψηφιακές συνεργατικές (μεταξύ παιδιών, γονέων, παιδιών) δημιουργίες στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
- Portfolio του Σχεδίου Δράσης
- Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης με δημιουργία αφίσας από τα παιδιά, τις εκπαιδευτικούς και τους γονείς
- Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης από τα παιδιά με δημιουργία συνεργατικού λευκώματος.
Το Portfolio του Σχεδίου Δράσης
https://blogs.sch.gr/30npat/files/2024/06/
ΤΟ-PORTFOLIO-ΤΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ-ΔΡΑΣΗΣ.pdf
Ψηφιακές συνεργατικές (μεταξύ παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών) δημιουργίεςΔραστηριότητες στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης και της ενεργητικής ομαδοσυνεργατικής, διαφοροποιημένης προσέγγισης της γνώσης
Δημιουργία συνεργατικής αφίσας από τους μικρούς μας μαθητές, τους γονείς τους και τις εκπαιδευτικούς
και το τραγουδάκι που εμπνευσθήκαν τα παιδιά
Το Portfolio του Σχεδίου Δράσης
https://blogs.sch.gr/30npat/files/2024/06/
ΤΟ-PORTFOLIO-ΤΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ-ΔΡΑΣΗΣ.pdf
Ψηφιακές συνεργατικές (μεταξύ παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών) δημιουργίες
https://prezi.com/view/OtjXfMmkehLbduwM8oTu/
Δραστηριότητες στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης και της ενεργητικής ομαδοσυνεργατικής, διαφοροποιημένης προσέγγισης της γνώσης
Δημιουργία συνεργατικής αφίσας από τους μικρούς μας μαθητές, τους γονείς τους και τις εκπαιδευτικούς
και το τραγουδάκι που εμπνεύσθηκαν τα παιδιά.
Σχολική Εφημερίδα “Η Μικρή μας Εφημερίδα”
Η Σχολική μας Εφημερίδα, εκδόθηκε τη σχολική χρονιά 2023-2024 στο πλαίσιο εφαρμογής τεχνικών της Παιδαγωγικής Φρενέ (Freinet) από το 1ο Τμήμα του 30ου Νηπιαγωγείου Πάτρας.
Η παιδαγωγική Φρενέ συγκροτείται από θεμελιακές αρχές, όπως:
-συνεργασία και πολιτειότητα
-κοινοτική –συνεταιριστική οργάνωση της σχολικής ζωής
-ελεύθερη έκφραση και επικοινωνία
-«φυσική» μέθοδος μάθησης
-έρευνα- πειραματικός
-σύνδεση του σχολείου με την κοινότητα-κοινωνία
-σεβασμός στο παιδί και στα δικαιώματά του
Η επιλογή του ονόματος της εφημερίδας, έγινε
μετά από ψηφοφορία ανάμεσα σε διάφορα ονόματα που είχαν προτείνει τα παιδιά. στο Συμβούλιο της τάξης.
Η επιλογή των άρθρων & εικόνων της εφημερίδας, έγινε κάθε φορά μαζί με τα παιδιά, μέσα από θεματικές ενότητες που επεξεργαστήκαμε διαθεματικά ή στο πλαίσιο υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων .
Συντακτική Ομάδα, Τα Γελαστά Φιλαράκια
(Αγγελική, Άγγελος, Αναστασία, Αρετή, Αφροδίτη, Γιώργος, Γιώργος, Δημοσθένης, Ευτυχία, Θοδωρής, Μυρτώ, Νικόλας, Νικολέτα, Παναγιώτα, Παναγιώτης, Πηνελόπη, Ραφαήλ, Σέργιος)
https://blogs.sch.gr/30npat/files/2024/07/η-μικρη-μς-εφημεριδα-Φλεβαρης.pdf
https://blogs.sch.gr/30npat/files/2024/07/η-μικρή-μας-εφημερίδα-Μάιος.pdf
2. “Οικογένεια και σχολείο ας γίνουμε μια αγκαλιά, που θα μας πάει πιο ψηλά!”
Ενδοσχολική Δράση για γονείς (σε συνεργασία με μέλη Ε.Δ.Υ. και το 25ο Δ.Σ.)
Θέμα: “Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό”
Ενδοσχολική Επιμόρφωση για γονείς και εκπαιδευτικούς
Θέμα: «Μάθημα Πρώτων Βοηθειών για γονείς και εκπαιδευτικούς»
Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και την οικονομική συμβολή των γονέων, επισκεφθήκαμε το ¨Σπίτι του νερού”. Οι μαθητές πληροφορήθηκαν για την σπουδαιότητα του νερού, την εξοικονόμησή του, τα προβλήματα της σπατάλης του, τρόποι σωστής χρήσης του κλπ. με παρακολούθηση βίντεο, ανάγνωση παραμυθιού, παρακολούθηση animation video…)
Άσκηση σεισμού (συνεργασία με την 6η ΕΜΑΚ Πατρών, με γονέα πυροσβέστη και το 25ο Δ.Σ.)
Ακολουθήθηκε σενάριο, κατά το οποίο έγινε αναζήτηση αγνοούμενου με εκπαιδευμένο σκύλο, εντοπισμός του αγνοούμενου και μεταφορά του τραυματία με φορείο. Τέλος, έγινε ενημέρωση για τους τρόπους κατάσβεσης. Οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και γνώρισαν από κοντά τον εκπαιδευμένο σκύλο της ΕΜΑΚ, Τζόρνταν.
Ενδοσχολική Επιμόρφωση για γονείς και εκπαιδευτικούς
Θέμα: «Δυσκολίες στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία».
Εκπαιδευτική δράση με το Κέντρο Πρόληψης Αχαΐας <<Καλλίπολις>>
Θέμα: <<Συνεργασία>> στον χώρο του σχολείου, με την συμβολή γονέων.
Εκπαιδευτική δράση με τη συμβολή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πατρών (σε συνεργασία με πατέρα πυροσβέστη)
Θέμα: “Δάσος”
Πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για την προστασία του δάσους, τις δασικές πυρκαγιές, τον ρόλο της πυροσβεστικής. Οι μαθητές είδαν από κοντά πυροσβεστικό όχημα, τα εργαλεία του, φόρεσαν το κράνος του πυροσβέστη και έριξαν νερό με τη μάνικα.
Μουσικοκινητικές δραστηριότητες
Επίσκεψη στο σχολείο μας μητέρας μαθήτριας, η οποία είναι μουσικοπαιδαγωγός. Τα παιδιά γνώρισαν μερικά μουσικά όργανα και έπαιξαν μουσικοκινητικά παιχνίδια.
Παρασκευή γλυκού cheese cake <<Το γλυκό της φιλίας>> με την συμβολή γονέων
Διάχυση του 2ου εργαστηρίου δεξιοτήτων για να γλυκαθούμε όλοι από την γλυκιά συνταγή της φιλίας.
<<Είμαι εγώ-Είμαι μοναδικός!>>
Στο πλαίσιο του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: <<Είμαι εγώ-Είμαι μοναδικός>> και του Προγράμματος Αγωγής Υγείας: <<Βήματα για τη ζωή>>, τα παιδιά παρουσίασαν τον εαυτό τους, μιλώντας για τις επιθυμίες τους , τις αγαπημένες τους συνήθειες και φέρνοντας στην τάξη τα αγαπημένα τους παιχνίδια, αγαπημένα βιβλία, αγαπημένο άθλημα αγαπημένα ρούχα και αντικείμενα από αγαπημένο άθλημα κλπ.. Πολλοί γονείς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και ήρθαν στο σχολείο να βοηθήσουν τα παιδιά τους στην προσωπική τους παρουσίαση. Μια δράση που την χάρηκαν όλοι και ενίσχυσε τη σχέση του σχολείου με την οικογένεια.
Επίσης μια μαμά από την Ουκρανία μας τραγούδησε ένα ουκρανικό παιδικό τραγούδι
Βάψιμο αυγών- πασχαλινά παιχνίδια
Οι μαθητές έφεραν από το σπίτι τους αυγά, τα οποία τα βάψαμε για να μπουν στα πασχαλινά καλαθάκια τους. Κατόπιν παίξαμε διάφορα παιχνίδια με αυγά.
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Το μουσικό παραμύθι “Τι,Τι,Τα… Οι μαγικές νότες του δάσους!” που μας παρουσίασε μαμά μαθήτριας (συγγραφέας και μουσικός), μας ευαισθητοποίησε στην διάσωση του δάσους μέσα από τους μαγικούς ήχους της μουσικής.
Αποκριάτικο πάρτυ!
Με τη συμβολή των γονέων, τα παιδιά ντύθηκαν αποκριάτικα και γεύτηκαν αλμυρά και γλυκά κεράσματα που πρόσφεραν οι γονείς τους. Χόρεψαν, έπαιξαν αποκριάτικα παιχνίδια και πέρασαν υπέροχα!
Κουκλοθεατρική παράσταση
Ολοκληρώνοντας το 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων <<Προστατεύω το δάσος- είναι πηγή ζωής!>> με πολύ χαρά και ενθουσιασμό παρακολουθήσαμε την κουκλοθεατρική παράσταση: << Τα ονείρατα του δάσους >> στον χώρο του νηπιαγωγείου. Προβληματιστήκαμε και δώσαμε λύσεις για να μην καταστραφεί το δάσος που αγαπάμε και χρειαζόμαστε!
Ενδοσχολική Επιμόρφωση για γονείς και εκπαιδευτικούς
Θέμα: “Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση”
25η Μαρτίου 1821
Τιμήσαμε και φέτος την ελληνική επανάσταση του 1821 στο σχολείο μας με ποιήματα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς . Οι μικροί μας μαθητές με ενθουσιασμό προετοίμασαν τη γιορτή και την παρουσίασαν στους γονείς τους!!!
Θεατρική παράσταση
Δωρεάν παρακολούθηση από γονείς και μαθητές της παράστασης: “Οι μύτες το’ σκασαν!”. Συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και το Θεατρικό Εργαστήρι Πολυφωνικής, υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας του Δήμου Πατρέων. Ανταποδοτικά και εθελοντικά προσφέρθηκαν τρόφιμα για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.
Κοπή Βασιλόπιτας
Κοπή Βασιλόπιτας με προσφορές γονέων.
“Χριστουγεννιάτικο καλλιτεχνικό εργαστήρι”
Με τη βοήθεια γονέων και μαθητών δημιουργήσαμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές, τις οποίες προσφέραμε στο χριστουγεννιάτικο παζάρι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
“Οι Μπισκοτούληδες”
Τα φετινά Χριστούγεννα αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα αγαπημένα μπισκότα των Χριστουγέννων <<Μπισκοτούληδες>> στο σχολείο μας με την συμβολή των γονέων. Οι μικροί ζαχαροπλάστες το ευχαριστήθηκαν!!!
8 Νοεμβρίου – Γιορτή των Ταξιαρχών και της Πολεμικής Αεροπορίας
Μας επισκέφτηκε πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας, (ο οποίος είναι μπαμπάς μαθητή μας), φορέσαμε την κάσκα και τα γάντια του, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο και του κάναμε πολλές ερωτήσεις!
Ενδοσχολική Επιμόρφωση για εκπαιδευτικούς
Θέμα: “Συγγραφή και διαμόρφωση άρθρων για το σχολικό ιστολόγιο” (ώστε να μπορούν οι γονείς να ενημερώνονται για ζητήματα του σχολείου και να υπάρχει ανατροφοδότηση)
Περιβαλλοντικές δράσεις
Δράση: «Ευέλικτα καπάκια» (συνεργασία με ΔΙΠΕ ΑΧΑΪΑΣ: Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Δήμο Πατρέων).
Συλλογή μπαταριών (συνεργασία με ΑΦΗΣ Α.Ε.).
Συλλογή ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών μικροσυσκευών (συνεργασία ΔΙΠΕ ΑΧΑΪΑΣ: Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Δήμο Πατρέων).
Τα παιδιά με τη βοήθεια της οικογένειάς τους συνέλλεξαν πώματα, μπαταρίες και ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές μικροσυσκευές.
Ενδοσχολική Επιμόρφωση για γονείς και εκπαιδευτικούς
Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
Το σχολείο επισκέφτηκε μητέρα νηπίου καθηγήτρια Ιταλικών, μίλησαν για τη χώρα, τη γλώσσα, έμαθαν λέξεις στα Ιταλικά αλλά και σε άλλες γλώσσες. Συμμετοχή στη Δράση του Ευρωπαϊκού Κέντρου σύγχρονων γλωσσών (European Center for modern languages) με ανάρτηση αφίσας.
Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Το σχολείο μας επισκέφθηκε Ελληνίδα Ολυμπιονίκης (με έγκριση των γονέων) και σε συνεργασία με τα παιδιά πραγματοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες.
Σχολικό Έτος:2022-2023
Σχέδιο δράσης σχολικού έτους 2022-2023
“Ας δώσουμε τα χέρια… Ας γίνουμε όλοι φίλοι!”
Ο βασικός σκοπός του σχεδίου δράσης
είναι η ενίσχυση της προσωπικότητας,
των κοινωνικών δεξιοτήτων και των
διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών,
ώστε να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό
τους και στις δυνάμεις τους για την
αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων,
χωρίς να καταφεύγουν σε συμπεριφορές
που βλάπτουν την σωματική και ψυχική
τους υγεία.
ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
Ανταλλάσσουμε λουλούδια με λόγια φιλίας
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΙ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ Φίλοι στον λόφο: Διαβάζουμε τις περιπέτειες 2 φίλων σ’ ένα λόφο που μετατρέπουν τις χαρτόκουτες σε παιχνίδι του ονείρου. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας κι εκείνα χαρτόκουτες έπαιξαν παιχνίδια ονειρεμένα. Μεταμφιέζονται και το παιχνίδι ξεκινά…..
«ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ»
Το “Καλλίπολις” στο σχολείο μας.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ « ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΘΥΜΟ ΜΟΥ»« ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ» Συμμετέχουμε στην εκδήλωση λήξης του Δικτύου
“Εγώ & Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί”
η αφίσα μας και το τραγουδάκι μας που εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε
Κάθε μέρα επιλέγεται από τα παιδιά
ο συμμαθητής μας/η συμμαθήτριά μας που θα πάρει το βραβείο του καλύτερου φίλου
(όποιος/όποια έχει κάνει τις περισσότερες πράξεις καλοσύνης, αγάπης, συνεργασίας, αλληλοβοήθειας)Βάζουμε τη θετική μας ενέργεια, την αγάπη μας,όλα όσα μας ενώνουν και δημιουργούμε
το μαγικό φίλτρο της φιλίας
Ανταλλάσσουμε αστεράκια φιλίας και ζωγραφιές καλοσύνης και ενωνόμαστε με τον ιστό της φιλίας
Με πινέλα και χρώματα φτιάξαμε το παγκάκι της φιλίας στην αυλή μας
Φτάξαμε τα μπλουζάκια μας και έτοιμοι για τη γιορτή!
- Όλα όσα μας ένωσαν έγιναν μια όμορφη ιστορία σε μορφή
- e book 🙄 και ένα portfolio με φύλλα αξιολόγηση που δουλέψαμε μετά από κάθε δραστηριότητα (μερικά δείγματα της δουλειάς των μικρών μαθητών/τριών μας)
- Portfolio 🙄
- Ενημερωτικές συναντήσεις για γονείς και εκπαιδευτικούς στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης.
Σχολικό Έτος:2021-2022
Σχέδιο δράσης σχολικού έτους 2021-2022
”Βήμα– βήμα προχωρούμε από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό να βρεθούμε”
Οι σχετικές αναρτήσεις βρίσκονται στις Δράσεις Μετάβασης
Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σηματοδοτεί ένα σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του παιδιού όσο και της οικογένειάς του και γι’ αυτό θεωρείται μια από τις κρισιμότερες περιόδους της παιδικής ηλικίας.
Η περίοδος αυτή σηματοδοτεί σύνθετες αλλαγές στη ζωή του μαθητή όπως: αύξηση αριθμού μαθητών, μεγαλύτερο χρονικό διάστημα διαμονής μέσα στην τάξη, διαφορετικά, εναλλασσόμενα πρόσωπα, διαφοροποίηση του τρόπου διδασκαλίας και προσέγγισης των μαθητών, αλλαγές στον τύπο και το βαθμό εμπλοκής των γονέων. Βασικός στόχος του νηπιαγωγείου μας είναι η διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό.