Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Η καλοκαιρινή μας γιορτή με θέμα “Ταξίδι στα νησιά” πραγματοποιήθηκε την προτελευταία μέρα και είμαστε πολύ περήφανες για τα παιδιά μας. Το 2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ταύρου σας εύχεται καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.