Και μετά από τις τελείες και τους κύκλους, γνωρίσαμε τον Piet Mondrian που ζωγράφισε με βασικά χρώματα κάθετες και οριζόντιες ευθείες. Τι φτιάχνουν οι ευθείες αν τις ενώσουμε; Σχήματα! Τα σχηματίσαμε με το σώμα μας, τα περπατήσαμε και φυσικά, τα ζωγραφίσαμε!
Εμπνευσμένοι από το βιωματικό εργαστήρι που παρακολουθήσαμε, πήγαμε ένα βήμα παρακάτω και γνωρίσαμε το έργο των Wassily Kandinsky και Yayoi Kusama, δύο καλλιτεχνών που δημιούργησαν πίνακες με τελείες και κύκλους. Έπειτα, ζωγραφίσαμε τους δικούς μας πίνακες!
Στις 29 Οκτωβρίου παρακολουθήσαμε την παράσταση-βιωματικό εργαστήρι “Μια τελεία είναι μόνο η αρχή” από τη θεατρική ομάδα ΟΝΕΙΡΟΔΡΑΜΑ. Περάσαμε πολύ όμορφα!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.