Μητέρα..μανούλα ..μαμά…
Η γιορτή της μητέρας είναι μια γιορτή που της δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο Νηπιαγωγείο, καθώς η μητρική φιγούρα είναι πάντα σημαντική σε όλες τις ηλικίες κι ακόμη περισσότερο σε αυτή την τρυφερή ηλικία των 4 και 5 ετών. Συνεντεύξεις στις μαμάδες, βιβλιαράκια-δωράκια, φωτογραφιούλες-κάρτες και όμορφες κατασκευές ολοκλήρωσαν την ιδιαίτερη αυτή μέρα, προσδίδοντας της την ανάλογη τιμή.
Posted by: Christina Kounnama




























