«Όταν η 1η παιδική ηλικία συναντά την 3η ηλικία, τότε Οι Ψυχές Αποκτούν Φτερά και Η Καρδιά Χτυπά!»

Συντονιστές Δράσης: Δίκτυο «Νηπιαγωγοί εν δράσει»

Συμμετέχοντα Νηπιαγωγεία:

5ο Νηπιαγωγείο Πεύκων,1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης,3ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης,
11ο ΝηπιαγωγείοΝεάπολης, 2ο Νηπιαγωγείο Παραλίας Σταυρού Νηπιαγωγείο Βαλτεσινίκου,
4ο Νηπιαγωγείο Διαβατών, Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Συστεγαζόμενο στον «Μαγικό Αυλό».

 

Με τον Ελύτη Οδηγό προς το Δημοτικό Σχολείο

Η τελευταία συνάντηση του Σχεδίου Δράσης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Μαΐου, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο συνεργασίας και δημιουργικών δραστηριοτήτων μεταξύ των νηπίων και των μαθητών της Α΄ τάξης.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια κοινή γιορτή αφιερωμένη στο έργο του Οδυσσέας Ελύτης. Τραγούδησαν και χόρεψαν μελοποιημένα ποιήματά του, ενώ παράλληλα αποτύπωσαν καλλιτεχνικά στιγμιότυπα και εικόνες εμπνευσμένες από το ποίημα «Γλάρος».

Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, οι μαθητές της Α΄ τάξης πρόσφεραν στα νήπια ως αναμνηστικό δώρο από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι «Φιδάκι», συμβολίζοντας τη φιλία και τη συνέχεια της κοινής τους πορείας.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή ευχών και με ένα συμβολικό ραντεβού για τις 11 Σεπτεμβρίου, με τόπο συνάντησης το Δημοτικό Σχολείο, όπου τα σημερινά νήπια θα κάνουν το επόμενο μεγάλο τους βήμα ως μαθητές της Α΄ τάξης.

Η δράση έκλεισε μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και αισιοδοξίας, επιβεβαιώνοντας ότι η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ενισχύεται όταν βασίζεται στη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τις ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ των παιδιών.

Μετάβαση στην Α Δημοτικού

file 00000000dd9871f49e4868fed0ba8d83

Η μετάβαση στην Α΄ τάξη γίνεται ένα όμορφο ταξίδι γεμάτο χαμόγελα, συνεργασία, νέες εμπειρίες και δημιουργικές στιγμές. Μέσα από κοινές δράσεις, παιχνίδι και γνωριμία με το νέο σχολικό περιβάλλον, τα παιδιά αποκτούν αυτοπεποίθηση και κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο Δημοτικό με χαρά και ενθουσιασμό.
Το 2ο Νηπιαγωγείο Παραλίας Σταυρού στηρίζει με αγάπη και φροντίδα αυτή τη σημαντική μετάβαση των παιδιών μας!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ

20260518 194656 1 20260518 194424 1

Ένα όμορφο ταξίδι προς την Α΄ τάξη ξεκινά!

Σήμερα, Δευτέρα 18 Μαΐου, τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Παραλίας Σταυρού επισκεφτήκαμε το 2ο Δημοτικό Σχολείο Παραλίας Σταυρου, στο πλαίσιο των δράσεων μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στην Α΄ τάξη.

Με μεγάλο ενθουσιασμό περιηγηθήκαμε στους χώρους του σχολείου, γνωρίσαμε τις αίθουσες και συναντήσαμε τον διευθυντή, τους δασκάλους και τους μαθητές όλων των τάξεων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν, να παίξουν και να συμμετάσχουν σε όμορφες δραστηριότητες συνεργασίας και γνωριμίας με τα παιδιά της Α τάξης,και την κυρία Χριστίνα.

Η επίσκεψη βοήθησε τους μικρούς μας μαθητές να αισθανθούν πιο οικεία και ασφαλή με το νέο σχολικό περιβάλλον, γεμίζοντάς τους χαρά, αυτοπεποίθηση και ανυπομονησία για το νέο τους ξεκίνημα στο Δημοτικό σχολείο.

Ευχαριστούμε θερμά το 2ο Δημοτικό Σχολείο Παραλίας Σταυρού, τον διευθυντή και όλους τους εκπαιδευτικούς για τη ζεστή φιλοξενία και την υπέροχη συνεργασία!

Χορεύοντας στους Ρυθμούς του Ελύτη!

tzi kai tzi kai tzi o basilias o hlios zei H Panagia to pelagos kratoyse sthn podia ths

Την Παρασκευή 8 Μαϊου

Οι μαθητές της Α΄ τάξης επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας στο πλαίσιο δράσεων συνεργασίας και ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Με αφορμή το ποίημα «Τα Τζιτζίκια» του Οδυσσέα Ελύτη, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια κοινή βιωματική και καλλιτεχνική εμπειρία γεμάτη χαρά, δημιουργία και συνεργασία.

Αρχικά, έγινε ανάγνωση και παρουσίαση του ποιήματος και συζητήσαμε για το καλοκαίρι, τη φύση και τους ήχους των τζιτζικιών. Στη συνέχεια, τα παιδιά τραγούδησαν όλοι μαζί με ενθουσιασμό, συνοδεύοντας το τραγούδι με κινήσεις και χορό. Παράλληλα, χτυπήσαμε όλοι μαζί τον ρυθμό του τραγουδιού με παλαμάκια , ενισχύοντας τη μουσικοκινητική έκφραση, τον συγχρονισμό και τη χαρά της συμμετοχής.

Έπειτα, οι μικροί μαθητές συνεργάστηκαν σε δημιουργικές δραστηριότητες ζωγραφικής, αποτυπώνοντας με χρώματα και φαντασία εικόνες εμπνευσμένες από το ποίημα. Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από τις ζωγραφιές τους, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την αισθητική τους έκφραση.

H Ποδηλάτισσα

2 aprilioy episkepsh ths A Dhmotikoy

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας την Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, συνοδευόμενη από την εκπαιδευτικό τους, κυρία Χριστίνα.