H Ποδηλάτισσα

2 aprilioy episkepsh ths A Dhmotikoy

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας την Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, συνοδευόμενη από την εκπαιδευτικό τους, κυρία Χριστίνα.