Το φθινόπωρο “άνθισε” στην τάξη μας!

Κάτω από: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024 7:53 μμ |

Το φθινόπωρο έφτασε, και η τάξη μας γέμισε χρώματα, υφές και δημιουργική διάθεση! Με αφορμή την αλλαγή της εποχής, τα παιδιά μας δημιούργησαν ένα υπέροχο φθινοπωρινό δέντρο, μέσα από μια ομαδική εργασία κολάζ που συνδύασε φαντασία, συνεργασία και… πολλά φυσικά υλικά! Ο κορμός του δέντρου κατασκευάστηκε με τεχνική ψηφιδωτού, από κομματάκια γλασσέ σε καφέ απόχρωση. […]