Με αφορμή τον εορτασμό του ΟΧΙ το 1ο και το 2ο νηπιαγωγείο πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο εξαιρετικό Πολεμικό μουσείο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν σε έναν άρτια οργανωμένο και πολύ όμορφο χώρο και να μάθουν για πρόσωπα και πράγματα της εποχής εκείνης. Στην αίθουσα της Σοφίας Βέμπο είδαν προσωπικά και οικογενειακά αντικείμενα, δίσκους, φορέματα, […]