Ενδοσχολική δράση-Συνεργασία σχολείου και οικογένειας!!
Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του νηπιαγωγείου μας η 1η ενδοσχολική επιμόρφωση- ανοιχτή συζήτηση για γονείς και εκπαιδευτικούς από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας «ΕΛΠΙΔΑ ΖΩΗΣ» σε συνεργασία με τον Ο.Κ.Α.Ν.Α. με θέμα: « Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας».
Στόχος της συνάντησης, διάρκειας δύο (2) ωρών, ήταν οι τρόποι συνεργασίας σχολείου κι οικογένειας προς όφελος όλων μας.
Τη συζήτηση συντόνιζε το στελέχη του κέντρου κα Δέσποινα Μάρκου(Κοινωνική Λειτουργός).
Ευχαριστούμε για την όμορφη εισήγηση. Οι συμμετέχοντες γονείς συμμετείχαν στο διάλογο και η συζήτηση ήταν πολύ χρήσιμη κι εποικοδομητική.
Πιστοποιητικό υιοθεσίας.
Το σχολείο μας και φέτος υποστήριξε τη φιλανθρωπική δράση του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), που πραγματοποιεί τις ευχές παιδιών 3 έως 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες.
Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού , ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.
Ευχή όλων μας όλα τα παιδιά που νοσούν να βγουν νικητες από τη μάχη αυτή και να επιστρέψουν στην καθημερινότητα, στο σχολείο και στους φίλους/ες τους.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
Την Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2025, παρακολουθήσαμε διαδικτυακό σεμινάριο, με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Saferinternet4kids
Θέματα που συζητήθηκαν:
- Τι είναι το ίντερνετ;
- Τι είναι ο κωδικός ασφαλείας και γιατί τον χρησιμοποιούμε;
- Τι εννοούμε, όταν λέμε προσωπικά δεδομένα;
- Τι είναι η ιστοσελίδα;
- Τα παιχνίδια στο διαδίκτυο;
- Τι είναι διαδικτυακός εκφοβισμός;
- Πως προστατευόμαστε; Τι κάνουμε αν πέσουμε θύματα εκφοβισμού;
- Πως μπορούμε να φτιάξουμε τον κωδικό μας ισχυρό;
- Η επεξεργασία έγινε μέσα από το παραμύθι ΄΄ Ο Παπάκης και το μαγικό κάστρο΄΄.
- Ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά.
- Τα παιδιά εκφράστηκαν δημιουργικά, μέσα από φύλλα εργασίας , εξέφρασαν τις απόψεις τους και ζωγράφισαν ότι τα εντυπωσίασε.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 2. ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΛΗΨΗ «Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου»
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
2. ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΛΗΨΗ
«Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου»
« Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου»
Στην κοινωνία μας επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ να «βγούμε από τηγυάλα της μονοπολιτισμικότητας» και να συναισθανθούμε τον/τηνοποιοδήποτε/οποιαδήποτε «άλλον». Έχει δημιουργηθεί- λανθασμένα- η αντίληψηότι όλοι/ες τριγύρω μας πρέπει να είναι σαν κι εμάς και μας ξενίζει, όταν η εικόνα
του/της άλλου/ης διαφέρει από τη δική μας, πολύ περισσότερο, όταν αυτός/ή ο/ηάλλος/η είναι άτομο με αναπηρία. Συνήθως προβαίνουμε σε αντιδράσεις οίκτου ήσυμπόνοιας και δεν αντιλαμβανόμαστε ότι τα άτομα με αναπηρία είναι άτομα ποέχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς και ότι πρέπει να αντιμετωπίζονται με ισοτιμία και
κοινωνική δικαιοσύνη.
Γνωρίζοντας το σημαντικό ρόλο που μπορεί να παίξει το σχολείο για τηνανατροπή αυτής αντίληψης και επιδιώκοντας να νιώθουν όλοι/ες καλά μέσα σε ένα
κλίμα αποδοχής και σεβασμού, κατανοούμε την αναγκαιότητα υλοποίησης προγραμμάτων κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης για την καλύτερη
διαχείριση αυτών των ζητημάτωνΣτόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σε θέματααναπηρίας μέσα από την καλλιέργεια της συναισθηματικής ανάπτυξης με έμφασηστα άτομα με προβλήματα όρασης. Μέσα από μία σειρά δραστηριοτήτων και με την
καλλιέργεια των κατάλληλων δεξιοτήτων θα επιχειρήσουμε να εξοικειωθούμε με την εικόνα του τυφλού παιδιού, να «μπούμε» στον κόσμο των ατόμων με προβλήματα
όρασης, να αντιληφθούμε-στο βαθμό που μας επιτρέπεται- την καθημερινότητά τους, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Θα προβληματιστούμε για το ρόλο και τη
στάση που έχουμε οι υπόλοιποι/ες απέναντι στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης και θα επιχειρήσουμε να αναλάβουμε δράση. Δεν
είναι όμως μόνο τα παιδιά της ευρύτερης ομάδας που χρειάζεται να αποδεχτούν την εικόνα του παιδιού με αναπηρία, αλλά και τα ίδια τα παιδιά με αναπηρία να αρχίζουν
να εξοικειώνονται και να αποδέχονται την αυτοεικόνα τους. Η εξοικείωση αυτή θα περιορίσει τις περιπτώσεις κοινωνικού αποκλεισμού.
Με απώτερο σκοπό την απόκτηση συμπεριληπτικής κουλτούρας, είναι προφανές ότι θα πρέπει να καλλιεργούμε διαρκώς τις κατάλληλες δεξιότητες στα
παιδιά, ώστε να αποκτήσουν τη διαπολιτισμική ετοιμότητα και να αποδεχτούν τη διαφορετικότητα. Ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί μία
πρόταση- ένα βήμα- προς αυτή την κατεύθυνση
Ευχαριστίες κι ευχές από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορειοανατολικής Πελοποννήσου Ν. Αργολίδας!!
Ο σύλλογός μας θέλει να σας ευχαριστήσει, για την συμβολή του σχολείου σας και ιδιαίτερα την προσπάθεια των παιδιών, για την παράδοση καπακιών προς τον σύλλογο, για την περιβαλλοντική δράση ανακύκλωσης όπου πραγματοποιούμε, ώστε να μπορούμε να βοηθήσουμε μέλη μας με πραγματική ανάγκη.
Για το Δ Σ
Ο πρόεδρος Ο γεν. γραμματέας
Μήτσουλας Παναγιώτης Ελευθεριάδης Σωτήριος
Προσφορά στο Γηροκομείο Ναυπλίου!!
Πόσο σημαντικοί είναι στη ζωή μας, ο παππούς και η γιαγιά μας; Ας ανατρέξουμε στις αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων, εμείς οι μεγαλύτεροι/ες και στις πρόσφατες αναμνήσεις τους τα μικρά παιδιά. Με συντροφιά τις όμορφες σκέψεις κι αναμνήσεις, από τους δικούς μας παππούδες και γιαγιάδες, αφιερώσαμε στους τρόφιμους του γηροκομείου Ναυπλίου, χειροποίητα στολίδια, είδη πρωινού( κέικ, γάλατα, καφέδες, κουλουράκια, μελομακάρονα), ( είδη καθαριότητας) και ένα γεύμα με κρέας. Τα χρήματα συγκεντρώθηκαν από τα κουπόνια της ανταποδοτικής ανακύκλωσης και από τις δωρεές του προσωπικού του Νηπιαγωγείου μας. Αυτή ήταν μόνο η αρχή, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε με τη συγκέντρωση πλαστικών συσκευασιών και στο μέλλον, ότι καλύτερο μπορούμε. Ευχόμαστε ολόψυχα, οι φιλοξενούμενοι του γηροκομείου Ναυπλίου,να απολαύσουν αυτά που τους προσφέραμε και να έχουν υγεία, ζεστασιά κι ασφάλεια. Καλές γιορτές!!
Τα χειροποίητα στολίδια μας!!!Ν

































































