Καλοκαιρινή γιορτή !!
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό Χώρο της Λέρνας
Την Πέμπτη 29 Μαϊου 2025 και με τα τρία τμήματα του Νηπιαγωγείου μας επισκεφτήκαμε τον Αρχαιολογικό Χώρο της Λέρνας στους Μύλους Αργολίδας, στα πλαίσια των διαφόρων δράσεων γνωριμίας με τον αρχαίο πολιτισμό της περιοχής μας.
Ο οικισμός της Λέρνας, στη δυτική πλευρά του Αργολικού Κόλπου, στο σημερινό χωριό των Μύλων, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες θέσεις των προϊστορικών χρόνων στην Ελλάδα.
Η χρήση του χώρου για 5.000 χρόνια περίπου, από τη Νεολιθική μέχρι και τη Μυκηναϊκή εποχή (6 η -1 η χιλιετία π.Χ.) σχημάτισε με τα αλλεπάλληλα στρώματα κατοίκησης ένα χαμηλό τεχνητό λόφο.
Στα βαθύτερα στρώματα ερευνήθηκαν οικίες της Πρώιμης και Μέσης Νεολιθικής εποχής.
Μας υποδέχτηκε ο κ. Αντωνιάδης Χαράλαμπος, ως εκπρόσωπος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδας και μας ξενάγησε στον αρχαιολογικό χώρο.
Νεολιθική Οικία
Επισκεφτήκαμε την “Οικία των Κεράμων”, όπου οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τα αρχαιολογικά ευρήματα και να μάθουν για τον αρχαίο πολιτισμό που αναπτύχθηκε εκεί.
Στο νότιο από τα δύο μικρά δωμάτια που είχαν πρόσβαση μόνο από την εξωτερική πλευρά του κτηρίου, όπου βρέθηκαν πάνω από 150 πήλινα σφραγίσματα με αποτυπώματα από τον 60 περίπου αιώνα, σφραγίδες που διασώθηκαν χάρη στην πυρκαγιά που κατέστρεψε το κτήριο.
Είδαμε αγγεία που αποθήκευαν τρόφιμα.
Τα παιδιά με πηλό έφτιαξαν τις δικές τους χειροποίητες σφραγίδες παρόμοιες με τα αρχαία ευρήματα που βρέθηκαν στην περιοχή.
Βότανα
- Τα φυτά είναι η βάση της τροφής
- Τα φυτά είναι η πηγή για πάρα πολλά φάρμακα
ΣΤΟΧΟΙ
🎯 Γενικοί στόχοι
- Να αναπτύξουν τα παιδιά οικολογική συνείδηση και σεβασμό προς τη φύση.
- Να κατανοήσουν βασικές λειτουργίες και χρήσεις των φυτών στην καθημερινή ζωή.
- Να εξοικειωθούν με απλές διαδικασίες παρατήρησης, πειραματισμού και ομαδικής εργασίας.
- Να ενισχυθούν οι δεξιότητες επικοινωνίας και έκφρασης μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.
🎯 Ειδικοί στόχοι
- Γνωστικοί στόχοι
- Να γνωρίσουν φαρμακευτικά φυτά και τις ιδιότητές τους (π.χ. καλέντουλα, θυμάρι, μέντα).
- Να κατανοήσουν τη χρησιμότητα των φυτών στη φροντίδα της υγείας.
- Να συνδέσουν γνωστές ασθένειες/συμπτώματα με φυσικές θεραπείες (π.χ. αλόη για εγκαύματα, χαμομήλι για ηρεμία).
- Ψυχοκινητικοί στόχοι
4. Να πειραματιστούν με την παρασκευή φυσικών προϊόντων (τσάι, τζελ αλόης).
5. Να αναπτύξουν λεπτή κινητικότητα μέσα από δραστηριότητες όπως η αφαίρεση τζελ από το φύλλο αλόης ή η κατασκευή βιβλίου. - Συναισθηματικοί/Κοινωνικοί στόχοι
6. Να συνεργαστούν με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σε ομαδικές δραστηριότητες.
7. Να εκφράσουν προσωπικές εμπειρίες ή σχετικές γνώσεις που έχουν από το σπίτι (π.χ. χρήση βοτάνων από τη γιαγιά).
8. Να αισθανθούν ικανοποίηση και ενθουσιασμό μέσα από τη δημιουργία και τη δοκιμή.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Το φαρμακείο της φύσης
Χρησιμοποιούμε τα φυτά ως φάρμακα
«Ανακάλυψε, λοιπόν, ότι τις πληγές τις θεραπεύει η καλέντουλα, ότι ο βήχας περνάει με το θυμάρι, ότι, όταν είμαστε κουρασμένοι το δεντρολίβανο μας κάνει δυνατούς, ότι ο πονοκέφαλος περνάει με το βασιλικό. Το τσάι του βουνού κάνει καλό στον πονόλαιμο και το κρυολόγημα. Όταν καούμε, για παράδειγμα στο χέρι, η αλόη μας κάνει καλά, όταν το βράδυ δεν μπορούμε να κοιμηθούμε, το χαμομήλι μας κάνει να νυστάξουμε και η ματζουράνα μας ηρεμεί. Αν μας τσιμπήσει ένα έντομο, για παράδειγμα μία μέλισσα, το φασκόμηλο μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα, όταν πονάει το δόντι μας, η ρίγανη μας βοηθάει, και όταν έχουμε πυρετό η μέντα μας κάνει καλά.»
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025- Δ’ Θεματικός Κύκλος- «Δημιουργώ και Καινοτομώ»
Ολοκληρώθηκε ο Δ’ Θεματικός Κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που εντάσσεται στην ενότητα «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία” με επιμέρους θεματική ενότητα: Ψηφιακές Δεξιότητες με τίτλο: «STEAM και η Γη γυρίζει...»που υλοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Απριλίου- Μαΐου 2025.
Μεθοδολογία και σκοπιμότητα του προγράμματος
Η μεθοδολογία STEAM προσφέρει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν στην τάξη προγράμματα που εμπλέκουν 5 τομείς- πεδία ( φυσικές επιστήμες, τεχνολογία, επιστήμες των μηχανικών, τέχνες και μαθηματικά) και δημιουργεί ένα περιβάλλον μάθησης όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν και να συνεισφέρουν. Με τη μεθοδολογία STEAM οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να καλλιεργούν και να ενισχύουν πολλές σημαντικές δεξιότητες.
Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων “STEAM και η Γη γυρίζει” τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον κάθε πλανήτη ξεχωριστά. Το εργαστήριο αυτό έχει ως στόχο μέσω της διερευνητικής μάθησης τα παιδιά να προβληματιστούν και να βρουν απαντήσεις που αφορούν το ηλιακό σύστημα.
1ο Εργαστήριο: «Γνωριζόμαστε από κάπου; Το παιχνίδι με τις ερωτήσεις»
Γίνονται δραστηριότητες γνωριμίας μεταξύ της ομάδας αλλά και πρόκλησης ενδιαφέροντος για το θέμα, δημιουργώντας το συναισθηματικό περιβάλλον ασφάλειας και φροντίδας για τους μικρούς μαθητές μας . Παίζουμε ένα παιχνίδι γνωριμίας με μουσική. Τοποθετήσαμε σε διαφορετικά σημεία της τάξης κάρτες με εικόνες από πλανήτες του ηλιακού συστήματος. Τα παιδιά βρήκαν τις εικόνες και έπειτα έκαναν ζευγάρια στην ολομέλεια.
Διερευνούμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών, συζητάμε τι γνωρίζουν οι μαθητές για το διάστημα και τι θα ήθελαν να μάθουν και γράφουμε σε χαρτόνι όλες τις ιδέες που έχουν οι μαθητές.
2ο Εργαστήριο: «Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά»
Τα παιδιά μέσα από βίντεο εκπαιδευτικό καλούνται να μάθουν τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος και να εκφραστούν δημιουργικά και με βιωματικό τρόπο, να αναπαραστήσουν την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο Ήλιος εξασκώντας την αισθητηριακή τους μνήμη.
Κάναμε ερωτήσεις, σχετικά με τους πλανήτες:
Πόσοι είναι οι πλανήτες;
Τι σχήμα έχουν;
Τι χρώμα έχει ο καθένας από αυτούς;
Σε τι μοιάζουν και σε τι διαφέρουν, μεταξύ τους;
Πως κινούνται;
Που βρίσκεται ο Ήλιος;
Που είναι ο δικός μας πλανήτης, η ΓΗ;
Ποιος είναι ο πιο κοντινός πλανήτης στο δικό μας;
Ποιος είναι ο πιο μακρινός πλανήτης από τον δικό μας;
Υπάρχει ζωή στους άλλους Πλανήτες;
Διαβάσαμε το παραμύθι ΄΄ Ο Μυτζήθρας στο φεγγάρι΄΄, όπου ένα ποντικάκι μας ταξιδεύει στο σύμπαν.
3ο Εργαστήριο: «Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας»
Τα παιδιά καλούνται γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του και συνδέουν τον Ήλιο με τη Μυθολογία αφήνοντας τη δημιουργικότητα τους να εξωτερικευτεί. Παρακολουθούμε βίντεο προσομοίωσης για τον Ήλιο και ερωτήματα διερεύνησης στα παιδιά.
https://solarsystem.nasa.gov/planets/sun/basic (Technology- Artificial Intelligence)
Τι βλέπετε εδώ;
Πώς κινείται ο Ήλιος;
Παρατηρείστε και δείτε πως είναι η επιφάνεια του Ήλιου;
Με τι μοιάζει ο Ήλιος;
Αφηγηθήκαμε στα παιδιά τον Μύθο του Φαέθωνα, γιου του Ήλιου και της Κλυμένης και συζητήσαμε με τα παιδιά για τις συνέπειες, όταν ο Ήλιος είναι πολύ κοντά ή πολύ μακριά από τη Γη.
Μιλήσαμε για την κλιματική αλλαγή. Μπορεί να συνδέσει την υπερβολική θερμότητα από τον Ήλιο με την υπερθέρμανση του Πλανήτη κάνοντας αναφορά στα περιβαλλοντικά προβλήματα και σύνδεση με την ζωή στον Πλανήτη μας και το νερό.
Διαβάσαμε το παραμύθι ΄΄ Ο κλέφτης του ήλιου΄΄
4ο Εργαστήριο: « Ήλιε, Γη, Σελήνη. Μέρα ή Νύχτα;»
Τα παιδιά καλούνται να γνωρίσουν την κίνηση της Γης μέσα από βίντεο Artificial Intelligence, βίντεο προσομοίωσης NASA Visualization Technology Applications and Development (VTAD) (Science– Technology), να κατανοήσουν μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας, να κατανοήσουν την πορεία του Ήλιου και τις σκιές στα αντικείμενα. Για τη διαδοχή όμως της μέρας και της νύχτας, μάθαμε ότι η Γη περιστρέφεται αδιάκοπα γύρω από τον εαυτό της και ταυτόχρονα γύρω από τον σταθερό Ήλιο.
Συζητήσαμε για το πως περνάμε τη μέρα και τη νύχτα- και κάθε παιδί λέει την προσωπική του ιστορία. Διαβάσαμε το βιβλίο “Δε φοβάμαι…το σκοτάδι” εξηγώντας την ιστορία της μέρας και της νύχτας.
5ο Εργαστήριο: «Όμορφες κόρες του Χρόνου»
Τα παιδιά θα γνωρίσουν πως δημιουργούνται οι εποχές του Χρόνου, πως τις ξεχωρίζουμε και θα οπτικοποιήσουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τις εποχές και θα ζωγραφίσουν την αγαπημένη τους εποχή.
Ποιες είναι οι εποχές του Χρόνου; Έγινε παρακολούθηση σύντομου βίντεο προβολής για Πλανητάριο που δείχνει την κίνηση της Γης γύρω από τον Ήλιο και τις εποχές. https://youtu.be/vDgUmTq4a2Q
6ο Εργαστήριο: «Ταξίδι στη Σελήνη»
Τα παιδιά θα γνωρίσουν τη Σελήνη και τα χαρακτηριστικά της, την επιφάνειά της, την απόσταση Σελήνης -Γης μέσα από παρακολούθηση Artificial Intelligence βίντεο, πειραματισμό και βιωματική προσέγγιση, αλλά και εικαστική απεικόνιση των γνώσεών τους.
Ο νόμος της βαρύτητας. Πειραματιστήκαμε με δίαφορα υλικά.
Παίξαμε παιχνίδια με το σώμα μας και προσπαθύσαμε να νικήσπυμε το νόμο της βαρύτητας., Μάθαμε για τον Ισαάκ Νύτωνα και πως ανακάλυψε το νόμο της βαρύτητας.
7ο Εργαστήριο : «Τι γνωρίζαμε; Τι γνωρίζουμε;»
Τα παιδιά θα συγκρίνουν τις γνώσεις τους με αυτά που γνώριζαν στην αρχή σε αντιπαραβολή με όσα έχουν κατακτήσει με την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Κατασκευάσαμε ομαδικά το Ηλιακό μας σύστημα, αξιοποιώντας υλικά της τάξης. Έτσι δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να οπτικοποιήσουν τη σκέψη τους και όλα όσα έμαθαν, όπως η σειρά των πλανητών και η απόσταση τους από τον Ήλιο.
Ρομποτική με τη μελισσούλα bee bot.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025 – Τα δικαιώματα των παιδιών.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025 .
Γ΄ Θεματικός Κύκλος.
΄΄Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη΄΄.
Ολοκληρώθηκε ο Γ΄ θεματικός κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που εντάσσεται στην ενότητα: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”, με επιμέρους Θεματική Ενότητα: “Ανθρώπινα Δικαιώματα” που υλοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Απριλίου – Μάϊου 2025.
Το Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων είχε τίτλο: “Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων του Παιδιού” από τον φορέα «Πρωτοβουλία για το Άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12)».
Σκοπός του προγράμματος είναι να εξοικειώσει, με βιωματικό και ευχάριστο τρόπο, τα παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με τα δικαιώματα του παιδιού, όπως αυτά έχουν κατοχυρωθεί στη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992). Προάγεται η συμμετοχή των παιδιών σε διεργασίες διαλόγου και συλλογικής λήψης αποφάσεων για θέματα που σχετίζονται με τη συνύπαρξη τους και μέσω αυτών η ανάπτυξη δεξιοτήτων έκφρασης, επικοινωνίας, συνεργασίας, αλληλοσεβασμού, πολιτειότητας, υπευθυνότητας και συμμετοχής στα κοινά.
Περιλαμβάνει 12+1 καρτέλες με ζωάκια που εκπροσωπούν σημαντικά δικαιώματα των παιδιών και τα οποία συνοδεύονται από μικρές ιστορίες και απλά τραγουδάκια, όπως και προτάσεις για παιδαγωγικές δραστηριότητες και διεξαγωγή συνελεύσεων με θεματικές συναφείς με τα δικαιώματα. Το κάθε ζωάκι – δικαίωμα συνοδεύεται από μικρή συναφή ιστορία και απλό τραγουδάκι σε γραπτή και ηχητική μορφή.
1ο Εργαστήριο :Εισαγωγή – Δικαίωμα στο όνομα
Τα παιδιά γνώρισαν το ζωάκι “Ετσιμελέν”, άκουσαν την ιστορία του και το τραγούδι του.
2ο Εργαστήριο : Δικαίωμα σε σπίτι, ρούχα, φαγητό. Δικαίωμα στη φροντίδα
Τα παιδιά γνώρισαν το Σιγουράκι και την ιστορία του κι άκουσαν το τραγούδι του.
Εντόπισαν τα τρία πράγματα που χρειάζεται το Σιγουράκι: σπίτι, ρούχα, φαγητό.
Δημιούργησαν τα δικά τους σπίτια μαζί με την οικογένειά τους.
Γνώρισαμε το Αγαπάκι και μιλήσαμε για το δικαίωμα των παιδιών στη φροντίδα και στην αγάπη των γονέων τους.
3ο Εργαστήριο : Δικαίωμα στη γνώμη. Δικαίωμα στην ξεκούραση και στο παιχνίδι
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και το τραγούδι του Ναπωκάτι και συζητήσαμε για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εκφράσουν τη γνώμη τους και πως παίρνουμε αποφάσεις.
Το δικαίωμα στο παιχνίδι, στην ξεκούραση και στην ψυχαγωγία!
Τα παιδιά γνωρίζουν την Κουκουβάκου και ακούν την ιστορία και το τραγούδι της. Συζητούν στη μεγάλη ομάδα για το δικαίωμα να μαθαίνουν όπου κι αν βρίσκονται. Ζωγραφίζουν για τις δραστηριότητες που τους αρέσει να κάνουν στο νηπιαγωγείο
4ο Εργαστήριο : Δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Δικαίωμα στην εκπαίδευση
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και συζητήσαμε για την διαφορετικότητα του Πολυχρωμίξ. Στη συνέχεια το κάθε παιδί ζωγράφισε ένα “φανταστικό” φίλο/ φίλη.
5ο Εργαστήριο :Δικαίωμα στην υγεία. Δικαίωμα στην προστασία από τη βία.
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και το τραγούδι του Περαστικάκι και συζητήσαμε για την αξία της υγείας. Πολλά από τα παιδιά μοιράστηκαν με την ομάδα περιστατικά κατά τα οποία ήταν άρρωστα ή είχαν σπάσει το χέρι τους καθώς και πως ένιωθαν για αυτό. Στη συνέχεια ζωγράφισαν τι κάνουν, όταν πονούν κάπου.
α παιδιά γνώρισαν το Μηπονάκι, άκουσαν την ιστορία του και το τραγούδι του ενώ στη συνέχεια συζητήσαμε στην ολομέλεια σχετικά με το ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν οι άνθρωποι και πονάνε ο ένας τον άλλο. Ζωγράφισαν στο χαρτί τι τους κάνει να πονάνε.
6ο Εργαστήριο :Δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή. Δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες
Τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία και το τραγούδι του Ρώτα -Πρώτα. Συζητήσαμε για τη σημασία της ιδιωτικότητας και του δικαιώματος να έχουμε κάποιο μυστικό. Στη συνέχεια δόθηκε σε όλα τα παιδιά ένα χαρτί και η οδηγία να ζωγραφίσουν μέσα σε κουτί, πράγματα που θα τα δείχνουν μόνο σε όποιον θέλουν. Τους εξηγήσαμε ότι αυτό είναι το κουτί με τα μυστικά τους κι ότι απαγορεύεται να ανοίξει το μυστικό κουτί τους κάποιο άλλο πρόσωπο.
Γνωρίζουμε στα παιδιά το Μπορούλι, μια καμηλοπάρδαλη με δυσκολίες και ικανότητες. Κινείται με αναπηρικό καροτσάκι και δεν βλέπει, όμως ξέρει να παίζει πιάνο και να τραγουδά. Συμμετέχει στη μεγάλη γιορτή του σχολείου. Συζητάμε με τα παιδιά τί σημαίνει η λέξη αναπηρία. Βλέπουμε σχετικό βίντεο με αθλήματα που μπορούν να συμμετέχουν άτομα με αναπηρία. Στο τέλος τα παιδιά ζωγράφισαν και παρουσίασαν στους συμμαθητές τους τι δραστηριότητες θα μπορούσαν να κάνουν με ένα φίλο τους που έχει αναπηρία. Επίσης μίλησε το κάθε παιδί για τις ικανότητές του.
7ο Εργαστήριο :Δικαιώματα των παιδιών προσφύγων. Δικαίωμα στον σεβασμό
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το Φλαφυγάκι, την ιστορία του και άκουσαν το τραγούδι του.υπάρξει μια συζήτηση για το τι χρειάζεται ένα παιδί που αλλάζει τόπο κατοικίας. Αφού εντόπισαν τι χρειάζεται τέθηκε το επόμενο ερώτημα σχετικά με το τι θα έκαναν αν συναντούσαν ένα παιδί που έχει ερθει από άλλη χώρα. Στο τέλος αφού αντάλλαξαν απόψεις, ζωγράφισαν το τι θα έκαναν.
Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα μιλήσαμε με τα παιδιά για το δικαίωμα που περιλαμβάνει κατά κάποιο τρόπο
όλα τα δικαιώματα, το δικαίωμα του σεβασμού. Παρακολουθήσαμε την ιστορία και το τραγούδι από το Σεβαστάκι και κάναμε μια ανακεφαλαίωση των δικαιωμάτων που μάθαμε μέχρι σήμερα.
Για το κλείσιμο του εργαστηρίου οι μαθητές μας κατασκεύασαν το δέντρο των δικαιωμάτων του παιδιού, όπου κόλλησαν το κάθε ζωάκι των δικαιωμάτων.
Στα παιδιά άρεσε το πρόγραμμα με τα δικαιώματα και περίμεναν με ανυπομονησία πότε θα γνωρίσουμε το επόμενο ζωάκι και την ιστορία του.
Ζωγράφισε με βάση το βραβευμένο βίντεο κινουμένων σχεδίων Ταξίδι στον πόλεμο
Τι στερούνται τα παιδιά με τον πόλεμο; Ποιά δικαιώματα χάνουν τα παιδιά;
Το δέντρο των δικαιωμάτων !!
Το μαγικό μολύβι της Μαλάλα
Τα δικαιώματα μέσα από την τέχνη!!
Παρακολουθήσαμε εικόνες και βρήκαμε ποιά δικαιώματα καταπατούνται και μέσα στις ραγισμένες καρδιές γράψαμε τα συναισθήματά που μας προκαλούν οι εικόνες αυτές.
4η Ενδοσχολική δράση – «Μετάβαση στο δημοτικό»!!!
Τη Δευτέρα 19 Μαϊου 2025, στο χώρο του σχολείου μας και ώρα 5.30΄ μ.μ.- 7.30΄μ.μ. πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική δράση, για γονείς κι εκπαιδευτικούς, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής» με θέμα «Μετάβαση στο Δημοτικό».
Η ψυχολόγος του κέντρου κα Αγγελική Μπαβέλα και η κοινωνική λειτουργός κα Ιωάννα Καββεζού, ενημέρωσαν για το θέμα με μια σύντομη εισήγηση και στη συνέχεια ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση, με γονείς κι εκπαιδευτικούς.
Ευχαριστούμε τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που παρευρέθηκαν στη συνάντηση.
Ευχαριστούμε και τις υπεύθυνες του προγράμματος για την παρουσίαση του θέματος.







































































































































