Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Βασίλη Παπαντωνίου (Λαογραφικό Μουσείο Ναυπλίου)
Τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2025 και την Πρασκευή 14 Νοεμβρίου 2025, τα παιδιά και των τριών τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Βασίλη Παπαντωνίου , για να παρακολουθήσουν το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄΄ Που το πας το καλαθάκι…..”με την κα Κασσιανή Πλατή.
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή μετην ξεχασμένη τέχνη της καλαθοπλεκτικής , μέσα από μια όμορφη ιστορία με την ζωντανή αφήγηση του παραμυθιού από την κα Κασσιανή και σε συνδυασμό με μία ζωγραφιά που περιελάμβανε στοιχεία της αφήγησης.
Αναζήτησαν τα καλάθια που βρίσκονταν τοποθετημένα στις προθήκες του Μουσείου, αλλά και σε άλλα σημεία , ασκώντας την παρατηρήτηκοτά τους.
Τα παιδιά για να μυηθούν στην τέχνη της καλαθοπλεκτικής έφτιαξαν τα δικά τους καλαθάκια.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Κασσιανή για την ωραία παρουσίαση του προγράμματος, για τη δυνατότητα που έδωσε στα παιδιά μας να συνδέσουν το παλιό με το καινούριο, αλλά και για την ευκαιρία να προβληματιστούν για τα νέα αντικείμενα που αντικατέστησαν τα καλάθια και να κατανοήσουν πόσο επιζήμια είναι τα πλαστικά για το περιβάλλον μας.
Ενδσχολική δράση με θέμα΄΄ Οι υπερήρωες της διατροφής΄΄.
Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 1940 στο Νηπιαγωγείο μας.
Μια γιορτή για την Ειρήνη!
Οι στρατιώτες μας στο μέτωπο του πολέμου.
Οι Γυναίκες Ηπειρώτισσες.
Το ιστορικό ΟΧΙ.
Παρέλαση με την Ελληνική Σημαία.
Οι προσκλήσεις της γιορτής.
Η ειρήνη και ο πόλεμος.
Τα περιστέρια της Ειρήνης.
Το σκηνικό της γιορτής μας.
Η ελληνική σημαία.
Αν η ειρήνη ήταν άνθρωπος, με τα μάτια των παιδιών θα ήταν έτσι
Ο Τορπιλισμός της Έλλης.
Παγκόσμια Ημέρα Ζώων!!!
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση.
Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, που είναι ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, ο οποίος είναι ο προστάτης άγιος των ζώων.
Στο νηπιαγωγείο μας, μιλήσαμε για την παγκόσμια ημέρα των ζώων με απώτερο σκοπό να μάθουν τα παιδιά να αγαπούν, να φροντίζουν και να σέβονται τα ζώα.
Μιλήσαμε για τα δικά μας ζωάκια, είπαμε τα το όνοματά τους, ποιός τα περιποιείται, ποιές είναι οι ανάγκες τους.
Στόχος μας να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά για την ανάγκη της προστασίας τους και να προτείνουν κι αυτά τρόπους προστασίας των αδέσποτων ζώων.
Διαβάσαμε παραμύθια σχετικά με τα αδέσποτα ζώα
Κατασκευάσαμε βατραχάκια , ομαδικές εργασίες.
Ομαδική εργασία από το ολοήμερο τμήμα.
Ομαδικές εργασίες από το 1ο τμήμα.
1η άσκηση σεισμικής ετοιμότητας.
Στα πλαίσια των ενεργειών που σχετίζονται με τη διαχείριση κινδύνων στη σχολική μονάδα, την Παρασκευή 04-10-2025 πραγματοποιήθηκε άσκηση ετοιμότητας σεισμού με το μαθητικό δυναμικό και τις εκπαιδευτικούς και των τριών τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας.
Μέσα από βιντεάκια με τη χρήση βιντεοπροτζέκτορα, τα παιδιά έμαθαν τι είναι ο σεισμός, πως προκαλείται, τα μέτρα προστασίας που πρέπει να λαμβάνουμε, πριν από το σεισμό, την ώρα του σεισμού και μετά από αυτόν, στο σχολείο, στο σπίτι, στο δρόμο.
Ο τρόπος προστασίας είναι να μπούμε κάτω από τα τραπεζάκια της τάξης:
“Σκύψε και καλύψου, κάτω από ένα γερό ξύλινο τραπέζι και κράτησε με τα χέρια σου δυνατά το πόδι του τραπεζιού!”
Αν είσαι στην παρεούλα, κάθισε κάτω και προστάτεψε με τα χέρια σου το κεφάλι σου.
Τα παιδιά ακολούθησαν πιστά τις οδηγίες μας και ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στην πρώτη άσκηση σεισμικής ετοιμότητας.
Ως χώρος καταφυγής έορίστηκε κομμάτι του αύλειου χώρου μακριά από κτίρια, μαντρότοιχους, κολώνες φωτισμού.
Παρακολουθήσαμε βιντεάκια για το φαινόμενο του σεισμού.
Ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια του σεισμού και μετά.


Ορίσαμε το χώρο καταφυγής.
1η Οκτωβρίου- Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας!!!
1η Οκτωβρίου- Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να τιμήσουμε τους ηλικιωμένους, αλλά και για να μας υπενθυμίσει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.
Με αφορμή λοιπόν την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, την 1η Οκτωβρίου αφιερώσαμε τη μέρα μας στον παππού και τη γιαγιά, μιλήσαμε ο καθένας/μία για το δικό μας παππού και τη δική μας γιαγιά.
Είπαμε όλοι τα ονόματά τους και διαπιστώσαμε, ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε το όνομα κάποιου από τους παππούδες ή τις γιαγιάδες μας.
Φτιάξαμε με τα χεράκια μας, δωράκια με πολλή αγάπη κι ευχές για την γιαγιά και τον παππού, επίσης κι ομαδικές εργασίες!!!
Χρόνια πολλά παππού και γιαγιά!

































































































