Οι τελευταίες μας μέρες στο νηπιαγωγείο… τα είχαν όλα!
Οι τελευταίες μέρες της σχολικής χρονιάς στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτες χαμόγελα, δημιουργία, παιχνίδι και όμορφες στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στις καρδιές μικρών και μεγάλων.
Τα παιδιά αποχαιρέτησαν τη χρονιά με πολλές καλοκαιρινές κατασκευές, βάζοντας όλη τους τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Παράλληλα, ετοιμάσαμε με πολλή φροντίδα τους φακέλους των παιδιών, γεμάτους αναμνήσεις, εργασίες και στιγμές από όσα ζήσαμε μαζί όλη τη χρονιά. Ένας μικρός θησαυρός που θα τους θυμίζει τα όμορφα βήματα που έκαναν στο νηπιαγωγείο.
Φυσικά, δεν έλειψε και το αγαπημένο μπουγέλο! Γέλια, νερά και ατελείωτο παιχνίδι γέμισαν την αυλή μας, χαρίζοντας στα παιδιά μία από τις πιο διασκεδαστικές εμπειρίες της χρονιάς.Μέσα σε όλα αυτά, πραγματοποιήθηκαν και οι τελευταίες πρόβες για τη γιορτή λήξης. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, με ενθουσιασμό και ανυπομονησία για τη μεγάλη στιγμή.
Και έφτασε η μέρα της γιορτής μας! Παρόλο που ο καιρός προσπάθησε να μας χαλάσει τα σχέδια, τελικά όλα κύλησαν υπέροχα. Με θέμα «Σαν Παλιό Σινεμά», τα παιδιά ταξίδεψαν γονείς και καλεσμένους σε μια άλλη εποχή, γεμάτη μουσική και χορό. Η προσπάθειά τους ανταμείφθηκε με το πιο ζεστό χειροκρότημα και πολλά χαμόγελα.
Έτσι ολοκληρώθηκε άλλη μία όμορφη σχολική χρονιά, γεμάτη εμπειρίες, γνώσεις, φιλίες και μοναδικές στιγμές. Ευχαριστούμε τα παιδιά μας για όλα όσα μοιραστήκαμε, καθώς και τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία τους.
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με ξεκούραση, παιχνίδια και όμορφες οικογενειακές στιγμές! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη για νέες περιπέτειες και καινούργια όνειρα! ☀️🌊🏖️💛





















