Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε δραστηριότητες που είχαν στόχο να κατανοήσουν τη σημασία της καλοσύνης, της φιλίας και του σεβασμού προς όλους. Αρχικά, συζητήσαμε για το τι σημαίνει εκφοβισμός και πώς μπορεί να αισθάνεται κάποιος όταν τον κοροϊδεύουν ή του μιλούν άσχημα. Έπειτα πραγματοποιήσαμε ένα μικρό πείραμα με δύο μήλα. Στο ένα μήλο λέγαμε όμορφες και καλές λέξεις, ενώ στο άλλο λέγαμε άσχημες λέξεις και το χτυπούσαμε. Εξωτερικά τα δύο μήλα έμοιαζαν ίδια. Όταν όμως τα κόψαμε, παρατηρήσαμε ότι το μήλο που δέχτηκε άσχημα λόγια και χτυπήματα ήταν μαύρο και χτυπημένο μέσα, ενώ το άλλο ήταν κανονικό. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά κατάλαβαν πως τα λόγια και οι πράξεις μας μπορούν να πληγώσουν τους άλλους, ακόμη κι αν αυτό δεν φαίνεται πάντα εξωτερικά. Γι’ αυτό επιλέγουμε να μιλάμε όμορφα, να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο και να χτίζουμε φιλίες γεμάτες καλοσύνη. Τέλος, τα παιδιά δημιούργησαν ομαδικά μια αφίσα με το μήνυμα ότι στο σχολείο μας σταματάμε τη βία και τον εκφοβισμό και επιλέγουμε την αγάπη, τη φιλία και τον σεβασμό.






