Εκπαιδευτική Εκδρομή στον Εθνικό Κήπο!
Η τελευταία μας εκδρομή για τη φετινή σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκε στον Εθνικό Κήπο. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας, περπατήσαμε στα σκιερά μονοπάτια του κήπου, παρατηρήσαμε τα δέντρα, τα λουλούδια και τα φυτά, ενώ είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τις πάπιες, τις χελώνες και άλλα ζωάκια που φιλοξενούνται εκεί. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τις εικόνες και τους ήχους της φύσης και συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον στις συζητήσεις και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε. Στη συνέχεια, τα παιδιά διασκέδασαν παίζοντας στην παιδική χαρά, γεμίζοντας τον χώρο με γέλια και χαμόγελα. Ήταν μια υπέροχη εκδρομή που έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τις φετινές μας εξορμήσεις!










