ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΙΑ…ΣΤΟ ΛΑΔΑΚΙ
Την Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2024, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε εκδρομή στην ”Κιβωτός Events” για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού βιωματικού προγράμματος “Από την ελιά…στο λαδάκι”.
Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια υπέροχη περιήγηση στον χώρο του Πύργου Βασιλίσσης (πρώην βασιλική κατοικία στην Αθήνα), να δουν τον ελαιώνα ,να δραματοποιήσουν το μύθο του Ποσειδώνα και της Αθηνάς, να ραβδίσουν τις ελιές , να τις λιώσουν ,να δουν τα προϊόντα που βγαίνουν από την ελιά, να φτιάξουν λαδοκούλουρα με τα χεράκια τους και να τα γευθούν. Επίσης είδαν πολλά άλογα και ένα σπάνιο είδος παπαγάλων που επιβιώνει από την εποχή που ζούσε η βασίλισσα Αμαλία.






























































































































