17 ΝΟΕΜΒΡΗ
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου προσεγγίσαμε έννοιες, όπως αυτή της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας ,διαβάσαμε βιβλία, φτιάξαμε κατασκευές, κάναμε τις δικές μας εκλογές, φωνάξαμε τα δικά μας συνθήματα, προβάλλαμε βίντεο και γιορτάσαμε τραγουδώντας τραγούδια σχετικά με τη μέρα αυτή.





































