Το κανόνι και η παπαρούνα!!!
Τη Δευτέρα 30/3/2026 είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο χώρο του σχολείου μας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄΄Το κανόνι και η παπαρούνα΄΄ από την ομάδα Καλειδοσκόπιο. Το πρόγραμμα επεξεργάζεται τις έννοιες του Πολέμου και της Ειρήνης, αναδεικνύοντας την Ειρήνη ως ένα από τα ύψιστα ανθρώπινα αγαθά.
Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος, υποδήθηκαν ρόλους, εργάστηκαν σε ομάδες και παρουσίασαν αποτελέσματα.















