25η Μαρτίου 1821!!!
Με αφορμή τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, τιμήσαμε στο σχολείο μας τόσο τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου όσο και την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Μέσα από συζητήσεις, αφηγήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία και κατανόησαν τη σημασία της πίστης, της δύναμης και της ενότητας. Παράλληλα, εστιάσαμε στο υπέρτατο αγαθό της ειρήνης, αναδεικνύοντας πόσο πολύτιμη είναι για τη ζωή όλων μας. Η φετινή μας γιορτή είχε τίτλο «Ας φτιάξουμε ειρήνη», εμπνέοντας μικρούς και μεγάλους να γίνουν φορείς αγάπης, σεβασμού και συνεργασίας σε έναν κόσμο που το έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Χρόνια πολλά!!!














