Τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025 είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο χώρο του σχολείου μας την κουκλοθεατρική παράσταση ΄΄Τα δώρα του Αι-Βασίλη΄΄ από την ομάδα ΑΝΕΜΗ. Ήταν μια ζεστή, τρυφερή και απόλυτα γιορτινή εμπειρία που οι μικροί μας μαθητές απόλαυσαν στο έπακρο.


