Φθινόπωρο
Τους τρεις μήνες του φθινοπώρου στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε με διάφορα θέματα. Αρχικά μιλήσαμε για το φθινόπωρο, τα χαρακτηριστικά του, τα φρούτα του φθινοπώρου και τα πρωτοβρόχια. Έπειτα αναφερθήκαμε στη ελιά και το λάδι. Μιλήσαμε για τα χρώματα και σχήματα και κάναμε ομαδικές και ατομικές εργασίες. Μια άλλη θεματική ενότητα που ασχοληθήκαμε ήταν το σώμα μας. Αφού διαβάσαμε βιβλία, είδαμε οπτικοακουστικό υλικό μάθαμε για το εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος και το αποτυπώσαμε στο χαρτί. Παρακάτω παραθέτουμε ενδεικτικές φωτογραφίες άπο τις δραστηριότητες μας.























