Χρώματα!!
Τι μας προσφέρουν τα χρώματα; Πώς θα ήταν ο κόσμος αν δεν υπήρχαν καθόλου χρώματα; Τα χρώματα είναι παντού στο περιβάλλον μας. Μιλήσαμε αρχικά για τα 3 βασικά χρώματα: κόκκινο, κίτρινο, μπλε. Προχωρήσαμε σε ταύτιση και στη συνέχεια σε κατηγοριοποίηση των αντικειμένων ανάλογα με το χρώμα τους.
Γίναμε μικροί ζωγράφοι και ζωγραφίσαμε όπως ο Piet Mondrian χρησιμοποιώντας τα 3 βασικά χρώματα.
Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε χρώματα με τα χέρια μας, κάνοντας μίξεις χρωμάτων. Σε κάθε χέρι βάζουμε διαφορετικό χρώμα, τα ενώνουμε και βλέπουμε το καινούργιο χρώμα που προκύπτει!!
Κατασκευάσαμε το στεφάνι των χρωμάτων
Έπειτα, ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο του ουράνιου τόξου. Μετρήσαμε τα χρώματά του, είπαμε πώς δημιουργείται και στη συνέχεια φτιάξαμε το δικό μας ουράνιο τόξο με χαρτόνια και με τέμπερες.
Παίξαμε παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα με τα χρώματα
Τέλος, διαβάσαμε το βιβλίο “Ελμερ, ο παρδαλός ελέφαντας του Ντέιβιντ Μακ Κι
Η οικογένειά μου!
Με τη θεματική ενότητα της οικογένειας ασχοληθήκαμε στο νηπιαγωγείο, συζητώντας αρχικά τι είναι οικογένεια, από ποια άτομα αποτελείται, τι μας αρέσει να κάνουμε με την οικογένειά μας. Μιλήσαμε για τους διαφορετικούς τύπους οικογένειας, μέσα από φωτογραφικό υλικό αλλά και ότι οικογένειες δεν υπάρχουν μόνο στους ανθρώπους αλλά και στα ζώα. Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό παραμύθι “Η μονα-δική μου οικογένεια, παρέα με τον Έλφι τον ουρανοκατέβατο”, της Ιωάννας Μανάφη και στη συνέχεια, παίξαμε παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα για την εμπέδωση του παραμυθιού.
Στη συνέχεια, κάθε παιδί ζωγράφισε την οικογένειά του,
και τις αγαπημένες μας οικογενειακές στιγμές, τις οποίες κάναμε ταινία και τις “προβάλλαμε” στην τάξη μας.
Συζητήσαμε για τη χρονολογική εξέλιξη του ανθρώπου και στη συνέχεια κόψαμε και βάλαμε τις εικόνες σε σωστή χρονική ακολουθία.
Ζωγραφίσαμε το γενεαλογικό μας δέντρο
Παίξαμε παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα με θέμα την οικογένεια
και στη συνέχεια, με το ρομποτάκι Bee-Bot, όπου τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να το προγραμματίσουν και να το κατευθύνουν σε όποιο μέλος της οικογένειας επιθυμούσαν.
Θεατρική Παράσταση “Ο Καραγκιόζης Τραγουδιστής”
4 Οκτωβρίου-Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
Συζητήσαμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματα των ζώων. Ξεχωρίσαμε τις σωστές από τις λάθος συμπεριφορές προς τα ζώα. Στη συνέχεια, διαβάσαμε την ιστορία του “Ξουτ” και έπειτα φτιάξαμε μια χειροτεχνία-σκυλάκι.
Φτιάξαμε μια ομαδική αφίσα με τα αγαπημένα μας ζώα και τι χρειάζονται για να είναι χαρούμενα
Το Ο του Οκτώβρη!!
Παγκόσμια μέρα τρίτης ηλικίας
Παίζω, μαθαίνω και συνθέτω το όνομά μου!!
Διακοσμήσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας με μπογιά χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά μας
Μετατρέψαμε το αρχικό μας σε ανθρωπάκι!!
Διακοσμήσαμε το αρχικό μας με πολύχρωμα μπαλάκια γκοφρέ
Φτιάξαμε παλέτες ζωγραφικής με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας
Στη συνέχεια, συνθέσαμε το όνομά μας φτιάχνοντας μια πολύχρωμη κάμπια!!
Δημιουργήσαμε το όνομά μας κόβοντας τα γράμματά που το αποτελούν και στη συνέχεια τα κολλήσαμε σε ένα μεγάλο πίνακα όπου είχαμε τη δυνατότητα να μετρήσουμε τα γράμματα του ονόματός μας και να κάνουμε συγκρίσεις.