Σήμερα μιλήσαμε για τα φρούτα του Φθινοπώρου. Τα παιδιά αναγνώρισαν και ονομάτισαν τα φρούτα του Φθινοπώρου, με τη βοήθεια του ακόλουθου πίνακα αναφοράς:
Στη συνέχεια, τα παιδιά παρατήρησαν και σύγκριναν τα φρούτα ανάλογα με το χρώμα, σχήμα, μέγεθος, γεύση. Έπειτα, μάθαμε νέες λέξεις όπως φλούδα, σπόροι, τσαμπί, κοτσάνι, κουκούτσι, βιταμίνες. Ακόμα, αναφέραμε τι μας προσφέρουν τα φρούτα και πόσο ωφέλιμα είναι για την υγεία μας. Επίσης, μάθαμε το δέντρο του κάθε φθινοπωρινού φρούτου (μηλιά- μήλο, αχλαδιά-αχλάδι, κτλ.). Επιπρόσθετα, μάθαμε την έννοια “μισό-ολόκληρο”. Κατόπιν, τραγουδήσαμε και χορέψαμε τα τραγούδια “Μήλο μου κόκκινο” και “Σε μια ρώγα από σταφύλι”. Ύστερα, φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα αναφοράς με τα φρούτα του Φθινοπώρου, τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων.
Η θεματική ενότητα έκλεισε φτιάχνοντας τη δική μας φρουτοσαλάτα με τα φρούτα του Φθινοπώρου.







