2 Απριλίου -Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!
Η νηπιαγωγός παρουσίασε στα παιδιά τους πιο γνωστούς ξένους και Έλληνες συγγραφείς παραμυθιών και πια γνωστά παραμύθια που έγραψαν .Ξαναθυμήθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός βιβλίου και έφτιαξαν σελιδοδείκτες και ένα παραμύθι που δημιουργήθηκε και εικονογραφήθηκε από τα ίδια τα παιδιά!
Τα παιδιά επέλεξαν κάποιες εικόνες , έφτιαξαν κι έγραψαν την ιστορία και στο τέλος την εικονογράφησαν!!
1η Απριλίου -Πρωταπριλιά!
Αφού μιλήσαμε για τα αθώα ψεματάκια και διαβάσαμε το παραμύθι ¨Ο ψεύτης βοσκός ¨και τον “Πινόκιο” η νηπιαγωγός έπαιξε κουκλοθέατρο σχετικά με την Πρωταπριλιά!
Έφτασε η ώρα αφού ήρθε ο Απρίλιος να βγάλουμε τα μαρτάκια από το χέρι και να τα βάλουμε στο δεντράκι μας ,αφού τριανταφυλλιά δεν έχουμε στο σχολείο. Να έρθουν τα πουλάκια να τα χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν την φωλίτσα τους!!
Η διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού !!
Η 25η Μαρτίου είναι μια ημέρα γεμάτη χαρά και περηφάνια, καθώς θυμόμαστε δύο πολύ σημαντικά γεγονότα: τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την Επανάσταση του 1821.
Από τη μία, η Εκκλησία μας τιμά την ημέρα που ο Αρχάγγελος Γαβριήλ έφερε το χαρμόσυνο μήνυμα στην Παναγία ότι θα γεννήσει τον Χριστό. Από την άλλη, η Ελλάδα μας γιορτάζει την ηρωική επανάσταση των Ελλήνων, που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.
Μέσα από ιστορίες, τραγούδια και δραστηριότητες, οι μαθητές θα γνωρίσουν καλύτερα αυτά τα σπουδαία γεγονότα και θα καταλάβουν γιατί αυτή η ημέρα είναι τόσο ξεχωριστή για όλους μας!
Τα παιδιά μέσα από την ιστορία που ακούν ζωγραφίζουν τους δικούς τους ήρωες.
Και φτιάχνουν την ομαδικές εργασίες για το 1821
Το περιστέρι της Ειρήνης απαραίτητο στοιχείο σε κάθε εθνική εορτή
Η Ωραία μας Ελλάδα !!
Να και το σκηνικό μας για την γιορτή μας!
6 Μαρτίου : Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού.
Μέσα από παραμύθια, δημιουργικές δραστηριότητες και συζήτηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν την έννοια της βίας και του εκφοβισμού, καθώς και τις διάφορες μορφές που μπορεί να παίρνουν μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Με οδηγό τη φαντασία και τη βιωματική μάθηση, εξερεύνησαν πώς ο εκφοβισμός μπορεί να εκδηλωθεί τόσο με λόγια όσο και με πράξεις, αλλά και πώς μπορούν να τον αναγνωρίζουν και να τον αντιμετωπίζουν. Μέσα από τη δύναμη των ιστοριών, κατανόησαν τη σημασία του σεβασμού, της αποδοχής και της αλληλεγγύης, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα ασφάλειας και ενότητας στην ομάδα τους.
Αυτή η εμπειρία τους έδωσε πολύτιμα εφόδια για να γίνουν πιο ευαισθητοποιημένοι και να συμβάλλουν σε ένα σχολείο όπου κυριαρχούν η φιλία, η κατανόηση και η αρμονική συνύπαρξη.
Ας κρατήσουμε το μήνυμα αυτής της ημέρας ζωντανό, φροντίζοντας κάθε μέρα να είναι μια ευκαιρία για σύνδεση, χαρά και συνεργασία!
Η 6η Μαρτίου υπήρξε μια αφορμή για να ακολουθήσουν και τις επόμενες ημέρες δράσεις που προήγαγαν τη φιλία, την αλληλοϋποστήριξη και τη συνεργασία Με κέφι, χαρά και ομαδικό πνεύμα τα παιδιά ήρθαν πιο κοντά, συνεργάστηκαν και ενίσχυσαν τις σχέσεις τους μέσα από παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες.
Μέσα από το παιχνίδι και τη βιωματική μάθηση, καλλιεργήθηκαν αξίες όπως ο σεβασμός, η κατανόηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Αυτή η ημέρα δεν ήταν απλώς μια ευκαιρία για διασκέδαση, αλλά μια πολύτιμη εμπειρία που συνέβαλε στη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των παιδιών, ενισχύοντας το αίσθημα της ομαδικότητας και της αλληλεγγύης.
Κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν είναι:
Κάθε παιδι διάλεξε ένα συμμαθητή του με τον οποίο θα συζητήσουν και θα συμφωνήσουν να ζωγραφίσουν απο κοινού μια ζωγραφιά.
Αφού ολοκληρώσουν την ζωγραφιά την παρουσιάζουν ,και την περιγράφουν στα υπόλοιπα παιδιά.
Στη συνέχεια πλαστικοποιείται και κόβεται στη μέσα. Αναποδογυρίζονται στο χαλί και κάθε παιδί επιλέγει ,ένα κομμάτι και αφού επιλεχθούν όλες οι κάρτες ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό και να επανενώσουν την εικόνα.
Στην αυλή παίζονται διάφορα παιχνίδια συνεργασίας όπως κυνηγητό, όπου η σωτηρία των παιδιών από το κυνηγητό είναι η αγκαλιά ενός άλλου παιδιού. Χορεύουν “Αν όλα τα παιδιά της γης” και στο σήμα της εκπαιδευτικού πιάνονται σε ζευγάρια τα παιδιά και χορεύουν και μετά πάλι ενώνονται σε κύκλο.
Ζωγραφίζουν τα βραχιόλια της φιλίας και στη συνέχεια φτιάχνουν την αλυσίδα της φιλίας.
Τέλος διαβάζονται στα παιδιά κάποιες καταστάσεις ,κι εκείνα με το πλακάτ δίνουν την κατάλληλη απάντηση ΝΑΙ-ΟΧΙ
‘Ήρθε η Άνοιξη !
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026
Οι εγγραφές των μαθητών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026 διαρκούν από τις 5 Μαρτίου 2025 εως 24 Μαρτίου 2025
Μπορείτε να διαβάσετε την εγκύκλιο των εγγραφών μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26
Φέτος, στο Νηπιαγωγείο θα εγγραφούν :
Υποχρεωτικά όλα τα νήπια α΄ νηπιακής ηλικίας (νήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020
Υποχρεωτικά όλα τα νήπια β΄ νηπιακής ηλικίας (προνήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2021 έως και 31/12/2021.
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα και ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα .
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ και ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ :
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
ΟΡΙΑ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
H περιοχή των ορίων του περιλαμβάνει τμήμα του συνοικισμού του Περάματος και
συγκεκριμένα τα οικοδομικά τετράγωνα που βρίσκονται δυτικά και βόρεια των οδών:
Κεντρικός δρόμος Πάνορμου- Περάματος -Παλαιά Γέφυρα- Πρακτορείο Ιωάννου- Ένωση
Μυλοποτάμου- Νέα Μάντρα Αντωνακάκη- ΚΕΠ Μυλοποτάμου- Δρόμος προς Αγία Μαρίνα,
καθώς και από τους συνοικισμούς: Αχλαδές- Αγιος Σίλας- Δαμαβόλου – Αβδανίτες- Αλιάκες
Οδηγίες εγγραφής στην πλατφόρμα
Οι γονείς, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησης.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα.
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
(κατόπιν ραντεβού)
1.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) που συμπληρώνει ο παιδίατρος. adym
2.Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.
3.Αίτηση εγγραφής αιτηση-δηλωση-γονεα-1 (1)
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
1.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία σε περίπτωση μαθητών-τριων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
2.Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ
Οι αλλοδαποί μαθητές, εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο, προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω,
καθώς και ληξιαρχική πράξη γέννησης ή πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένο.
Η εγγραφή στο ολοήμερο τμήμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.
Ώρα αποχώρησης ολοήμερου τμήματος:16:00 ΄
Άλλες ώρες αποχώρησης δεν υπάρχουν στο ολοήμερο .
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Για να μην διαταραχθεί η λειτουργία του σχολείου αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εγγραφές στο 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος απευθυνθείτε παρακαλώ στην προϊσταμένη Ρυθιανού Ευαγγελία στο τηλέφωνο του νηπιαγωγείου 2834023621
και στις ώρες 11:30΄ – 13.00 ΄.
Eπικοινωνία και μέσω mail στο : mail@2nip-peram.reth.sch.gr
Οι γονείς των νεοεγγραφέντων θα τηλεφωνούν για να κανονιστεί ραντεβού ώστε να προσκομίσουν τα προαναφερόμενα έντυπα για να ολοκληρωθεί η εγγραφή.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Το αστέρι για το διαγωνισμό του Make a wish είναι έτοιμο!!
Οι Απόκριες ήρθαν και το σχολείο μας γέμισε με κλόουν και πολλά χρώματα!!
Οι μικροί μαθητές διάβασαν παραμύθια και αντάλλαξαν πολλές πληροφορίες μεταξύ τους για τον κλόουν .Στη συνέχεια πήραν φωτιά τα μολύβια τους και ζωγράφισε το καθένα τον δικό του ξεχωριστό κλόουν. Έφτιαξαν παζλ και έκαναν τον κλόουν που κάνει τούμπες

Χρωμάτισαν τις μάσκες τους και τις στόλισαν όπως αυτά ήθελαν
Οι εκπαιδευτικοί έβαλαν μια δοκιμασία στα παιδιά και στους γονείς τους. Έπρεπε να φτιάξουν μια αυτοσχέδια στολή σε συνεργασία με τα παιδιά τους .
Το αποτέλεσμα μοναδικό!!
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους γονείς και στα παιδιά . Οι στολές που έφτιαξαν, υπέροχες, ευφάνταστες και μοναδικές. Ελπίζω να το διασκέδασαν μεγάλοι και μικροί!!
Οι μαθητές με ομαδικές εργασίες στόλισαν αποκριάτικα το σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί μίλησαν για τα έθιμα της Καθαρά Δευτέρας κι έφτιαξαν χαρταετό και με ζυμάρι την Κυρά Σαρακοστή.
Στο αποκριάτικο πάρτι του νηπιαγωγείου τα παιδιά χόρεψαν το Γαϊτανάκι και πήραν μέρος στο κυνήγι θησαυρού του νηπιαγωγείου μας!!
Οι νηπιαγωγοί διαβάζουν τους γρίφους στα παιδιά
Τα παιδιά λύνοντας τους γρίφους, κάνοντας κάποιες δοκιμασίες και φτιάχνοντας το τελικό πάζλ ,οδηγούνται στην αναγνώριση του σημείου που αποκαλύπτει το μέρος όπου κρύβεται ο θησαυρός!!
Εργαστήριο δεξιοτήτων : Ο κύκλος του νερού
Αρχικά τα παιδιά έμαθαν για το νερό μέσα από βίντεο και εικόνες και στη συνέχεια έγιναν σταγόνες , ήλιος σύννεφα και δραματοποίησαν τον κύκλο του νερού.
Έφτιαξαν μια ομαδική για το νερό και τον κύκλο του νερού!
Παίξαμε με τη μικρούλα μας beebot ,καθώς τα παιδιά την προγραμμάτιζαν να περάσει από τις διάφορες φάσεις του κύκλου του νερού.
Γνώρισαν τις τρείς μορφές του νερού μέσα από πειράματα. Ζωγράφισαν σε χαρτί με χρωματιστό πάγο
Έφτιαξαν γλυπτά με πάγο και τα χρωμάτισαν και ανακάλυψαν ζώα κρυμμένα μέσα στους πάγους
Έφτιαξαν και έπαιξαν με το χιόνι και είδαν να σχηματίζεται ένα σύννεφο μέσα στο βάζο!!
Τέλος οι μαθητές έμαθαν πολλά μέσα από τη συμμετοχή τους στα διάφορα πειράματα. Έμαθαν ποια πράγματα διαλύονται και ποια όχι στο νερό. Παρακολούθησαν να διαλύεται το χρώμα από τα μικρά σοκολατάκια και να χρωματίζεται το νερό.
Πειραματίστηκαν στο τι επιπλέει και τι όχι μέσα στο νερό.
Εμπνευσμένοι από το εργαστήριο έφτιαξαν μια ολόκληρη πόλη με ένα μεγάλο ποτάμι. Η εκπαιδευτικός τα έφερε αντιμέτωπα με τον προβληματισμό. “Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε την πλημμύρα της πόλης από το ποτάμι” Σκέφτηκαν και απάντησαν να φτιάξουμε ένα φράγμα. Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν πολλά ξύλα, τούβλα, πέτρες και το έφτιαξαν το φράγμα.