“Κοντά στους Γονείς/ Ψυχική Ανθεκτικότητα ” Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους γονείς.
28η Οκτωβρίου. Εορτασμός της “Επετείου του ΟΧΙ” με τραγούδια ,ποιήματα και κατασκευές, οι οποίες στόλισαν το φόντο της σχολικής μας γιορτής!
Τα παιδιά αναγνώρισαν τα χαρακτηριστικά της ειρήνης και του πολέμου και στη συνέχεια τους έδωσαν ανθρώπινα χαρακτηριστικά!!
Δεν μπορεί βέβαια σε μια Εθνική γιορτή να απουσιάζει η Ελληνική μας σημαία!!
Γνώρισαν μέσα από βίντεο και φωτογραφίες την ιστορία για το ΟΧΙ του Μεταξά και στη συνέχεια τα παιδιά έγραψαν και ζωγράφισαν έχοντας ως έμπνευση αυτά που έμαθαν
Μέσα από την εφαρμογή wordwall τα παιδιά έπαιξαν διάφορα παιχνίδια σχετικά με την 28η Οκτωβρίου.
Τέλος έφτιαξαν μια ομαδική που αναπαριστάνει τον πόλεμο του 1940 στην Πίνδο!
Ήρθε το Φθινόπωρο!
Ημέρα αθλητισμού !!!
Τα παιδιά αρχικά ήρθαν σε επαφή μέσα από εικόνες και βίντεο με την αρχαία Ολυμπία και τους Ολυμπιακούς αγώνες .
Παρατήρησαν πως διεξάγονταν οι αγώνες τότε και τώρα και έκαναν τους δικούς τους σχολιασμούς!!
Έκαναν γυμναστικές ασκήσεις ,αθλήματα και έπαιξαν διάφορα παιχνίδια στην αυλή ενισχύοντας την ευγενική άμιλλα μεταξύ τους και ζητωκραύγαζαν κάθε φορά που ένα παιδί σήκωνε τα ¨βάρη¨.
Έφτιαξαν την Ολυμπιακή φλόγα ,” έγιναν ¨ αθλητές των Ολυμπιακών αγώνων και πήραν το μετάλλιο τους.
Παγκόσμια Ημέρα Ζώων!!
Τα παιδιά ονομάτισαν διάφορα ζώα που είδαν και συζήτησαν για το ποια πρέπει να είναι η σωστή στάση που πρέπει οι άνθρωποι να έχουν απέναντι σε αυτά και ταξινόμησαν διάφορες εικόνες σε σωστή και λάθος στάση.
Έφτιαξαν μια όμορφη κατασκευή με ένα από τ ‘αγαπημένο τους ζωάκι!
Ήρθε και ένα ζωάκι στην τάξη μας και του φέρθηκαν όλοι με τον πιο σωστό τρόπο το τάισαν, το αγκάλιασαν.
Χρόνια πολλά παππού και γιαγιά!
1 Οκτωβρίου είναι η παγκόσμια μέρα των ηλικιωμένων γνωστή και ως << Παγκόσμια μέρα για την Τρίτη Ηλικία>> και στο νηπιαγωγείο μας φυσικά και γιορτάσαμε αυτήν την μέρα, μιλήσαμε για τους παππούδες μας, είδαν γνωστούς πίνακες ζωγραφικής με παππούδες και γιαγιάδες τους σχολίασαν και τους έδωσαν τίτλο . έβαλαν τα παιδιά σε χρονολογική σειρά τα στάδια που περνάει ένα μωρό για να φτάσει να γίνει ηλικιωμένος και συνέθεσαν παζλ με ηλικιωμένους.
Στο τέλος έφτιαξαν ένα δωράκι να το δώσουν στον παππού και στη γιαγιά τους.
Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι μία και μοναδική! Ξεκινήσαμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων με τη θεματική ενότητα :Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη. Ανθρώπινα δικαιώματα.
Την προηγούμενη εβδομάδα με τα παιδιά γνωριστήκαμε λίγο παραπάνω και μιλήσαμε για τις οικογένειές μας, έπαιξαν παιχνίδια στην παρεούλα, στον διαδραστικό πίνακα, τραγουδήσαμε και χορέψαμε όλοι μαζί και έφτιαξαν το σπίτι τους με όλα τα μέλη της οικογένειας.
Διαβάσαμε το ηλεκτρονικό παραμύθι “Η Μοναδική μου οικογένεια” και σχολιάσαμε για τις οικογένειες των ζώων που συναντήσαμε στο παραμύθι και σε ποιο ανθρώπινο είδος οικογένεια αντιστοιχεί. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε καταστάσεις προβληματισμού στα παιδιά και τους ζητήσαμε να βρουν λύσεις. Οι απαντήσεις τους μοναδικές!
Περιέγραψαν την οικογένεια τους και ζωγράφισαν την πιο γλυκιά ανάμνηση που πέρασαν με τους δικούς τους ανθρώπους.
Στο τέλος έφτιαξαν και την οικογένεια της τάξης τους !!
Σεισμός, σεισμός μην σας πιάνει πανικός …!!!
Σεισμός, μία ενότητα πολύ σημαντική για την ασφάλεια των παιδιών και για την διατήρηση της ψυχραιμίας τους απέναντι σε αυτό το φυσικό φαινόμενο ,που χτυπάει χωρίς προειδοποίηση. Αρχικά συζητήσαμε τι είναι σεισμός και τι γνωρίζουν γι αυτό .Αφού εξέφρασαν τις απόψεις και τις γνώσεις τους ,είδαμε κάποια σχετικά βίντεο και καταγράψαμε έναν υποτιθέμενο σεισμό σε έναν αυτοσχέδιο σεισμογράφο.
Πολλά παιδιά γνώριζαν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση του σεισμού και συμμετείχαν ενεργά στην συζήτηση.
Έγιναν σαν τα χελωνάκια σε περίπτωση που βρεθούν σε χώρο χωρίς τραπεζάκια
Καλύφτηκαν κάτω από τα τραπεζάκια και βγήκαν στην αυλή ψύχραιμα .
Έτσι λοιπόν ξέροντας τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση σεισμού, έχοντας φτιάξει το απαραίτητο σακίδιο και αφού έγραψαν σε καρτέλα τα τηλέφωνα που πιθανόν να χρειαστούν , τους απονεμήθηκε το βραβείο συμμετοχής στην άσκηση του σεισμού!
Ο εαυτός μου!
Στα πλαίσια της ενότητας “Ο εαυτός μου ” τα παιδιά ξεκίνησαν τις δραστηριότητες αναγνωρίζοντας το αρχικό τους γράμμα, το ψάρεψαν κι έγραψαν τον αριθμό των όμοιων αρχικών γραμμάτων της τάξης. Έπειτα σχεδίασαν το γράμμα τους πάνω στα ” Πολύχρωμα μπαλόνια”, η ονομασία της τάξης μας!!Στόλισαν το αρχικό γράμμα του ονόματος τους Στολίσαμε την πόρτα μας και έψαξαν στην αυλή για να βρουν το όνομά τους!