Ήρθε το Πάσχα!!

Τα παιδιά στόλισαν με τα δημιουργήματα τους την τάξη και το νηπιαγωγείο

eikona Viber 2025 04 04 22 35 24 752 eikona Viber 2025 04 04 22 35 24 288

 

Έγιναν κουνελάκια και έπαιξαν παιχνίδια  ισορροπίας και ταχύτητας!

eikona Viber 2025 04 04 22 39 43 774 eikona Viber 2025 04 04 22 39 43 682

Οι μαθητές άκουσαν και έμαθαν την Ιστορία για τα Πάθη του Χριστού και στο τέλος  κάθε παιδί στόλισε τον Επιτάφιο!

     eikona Viber 2025 04 05 07 45 36 674       eikona Viber 2025 04 05 07 44 23 322

eikona Viber 2025 04 05 07 44 02 439

2 Απριλίου -Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!

Η νηπιαγωγός παρουσίασε στα παιδιά τους πιο γνωστούς ξένους και Έλληνες συγγραφείς παραμυθιών και πια γνωστά παραμύθια  που έγραψαν .Ξαναθυμήθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός βιβλίου και έφτιαξαν σελιδοδείκτες και ένα παραμύθι που δημιουργήθηκε και εικονογραφήθηκε από τα ίδια τα παιδιά!

Τα παιδιά επέλεξαν κάποιες εικόνες ,  έφτιαξαν κι έγραψαν την ιστορία και στο τέλος την εικονογράφησαν!!

eikona Viber 2025 04 04 22 35 30 915 eikona Viber 2025 04 04 22 35 31 011

eikona Viber 2025 04 04 22 35 31 226

1η Απριλίου -Πρωταπριλιά!

Αφού μιλήσαμε για τα αθώα ψεματάκια και διαβάσαμε το παραμύθι ¨Ο ψεύτης βοσκός ¨και τον “Πινόκιο” η νηπιαγωγός έπαιξε κουκλοθέατρο σχετικά με την Πρωταπριλιά!

eikona Viber 2025 04 04 22 35 24 173

Έφτασε η ώρα αφού  ήρθε  ο Απρίλιος να βγάλουμε τα μαρτάκια από το χέρι και να τα βάλουμε στο δεντράκι μας ,αφού τριανταφυλλιά δεν έχουμε στο σχολείο. Να έρθουν τα πουλάκια να τα χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν την φωλίτσα τους!!

eikona Viber 2025 04 01 13 48 15 925 eikona Viber 2025 04 01 13 48 16 827

Η διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού !!

 Η 25η Μαρτίου είναι μια ημέρα γεμάτη χαρά και περηφάνια, καθώς θυμόμαστε δύο πολύ σημαντικά γεγονότα: τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την Επανάσταση του 1821.

Από τη μία, η Εκκλησία μας τιμά την ημέρα που ο Αρχάγγελος Γαβριήλ έφερε το χαρμόσυνο μήνυμα στην Παναγία ότι θα γεννήσει τον Χριστό. Από την άλλη, η Ελλάδα μας γιορτάζει την ηρωική επανάσταση των Ελλήνων, που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.

Μέσα από ιστορίες, τραγούδια και δραστηριότητες, οι μαθητές  θα γνωρίσουν καλύτερα αυτά τα σπουδαία γεγονότα και θα καταλάβουν γιατί αυτή η ημέρα είναι τόσο ξεχωριστή για όλους μας!

Τα παιδιά μέσα από την ιστορία που ακούν ζωγραφίζουν τους δικούς τους ήρωες.

     16.03.2025 12.15.28 REC Αντιγραφή 16.03.2025 12.16.28 REC

Και φτιάχνουν την ομαδικές εργασίες για το 1821

      16.03.2025 12.12.56 REC 05.04.2025 15.09.04 REC

Το περιστέρι της Ειρήνης απαραίτητο στοιχείο σε κάθε εθνική εορτή

16.03.2025 12.17.01 REC

Η Ωραία μας Ελλάδα !!

eikona Viber 2025 03 21 18 32 37 597

Να και το σκηνικό μας για την γιορτή μας!

05.04.2025 15.12.40 REC

 

6 Μαρτίου : Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού.

Μέσα από παραμύθια, δημιουργικές δραστηριότητες και συζήτηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν την έννοια της βίας και του εκφοβισμού, καθώς και τις διάφορες μορφές που μπορεί να παίρνουν μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

Με οδηγό τη φαντασία και τη βιωματική μάθηση, εξερεύνησαν πώς ο εκφοβισμός μπορεί να εκδηλωθεί τόσο με λόγια όσο και με πράξεις, αλλά και πώς μπορούν να τον αναγνωρίζουν και να τον αντιμετωπίζουν. Μέσα από τη δύναμη των ιστοριών, κατανόησαν τη σημασία του σεβασμού, της αποδοχής και της αλληλεγγύης, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα ασφάλειας και ενότητας στην ομάδα τους.

Αυτή η εμπειρία τους έδωσε πολύτιμα εφόδια για να γίνουν πιο ευαισθητοποιημένοι και να συμβάλλουν σε ένα σχολείο όπου κυριαρχούν η φιλία, η κατανόηση και η αρμονική συνύπαρξη.

Ας κρατήσουμε το μήνυμα αυτής της ημέρας ζωντανό, φροντίζοντας κάθε μέρα να είναι μια ευκαιρία για σύνδεση, χαρά και συνεργασία!

IMG 20250312 1355311742127963604

1742127963638IMG 20250312 135553

Η 6η Μαρτίου υπήρξε μια  αφορμή για να ακολουθήσουν και τις επόμενες ημέρες δράσεις που προήγαγαν τη φιλία, την αλληλοϋποστήριξη και τη συνεργασία Με κέφι, χαρά και ομαδικό πνεύμα τα παιδιά ήρθαν πιο κοντά, συνεργάστηκαν και ενίσχυσαν τις σχέσεις τους μέσα από παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες.

Μέσα από το παιχνίδι και τη βιωματική μάθηση, καλλιεργήθηκαν αξίες όπως ο σεβασμός, η κατανόηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Αυτή η ημέρα δεν ήταν απλώς μια ευκαιρία για διασκέδαση, αλλά μια πολύτιμη εμπειρία που συνέβαλε στη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των παιδιών, ενισχύοντας το αίσθημα της ομαδικότητας και της αλληλεγγύης.

Κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν είναι:

Κάθε παιδι διάλεξε ένα συμμαθητή  του με τον οποίο θα συζητήσουν και θα συμφωνήσουν να ζωγραφίσουν απο κοινού μια ζωγραφιά.  IMG 20250310 111228 IMG 20250310 111220

Αφού ολοκληρώσουν την ζωγραφιά την παρουσιάζουν ,και την περιγράφουν στα υπόλοιπα παιδιά.

1742129029374 1742129029386 1742129029399

Στη συνέχεια πλαστικοποιείται και κόβεται στη μέσα. Αναποδογυρίζονται στο χαλί και κάθε παιδί επιλέγει ,ένα κομμάτι και αφού επιλεχθούν όλες οι κάρτες ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό  και να επανενώσουν την εικόνα.

 

εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 03 743 εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 06 889

Στην αυλή παίζονται διάφορα παιχνίδια συνεργασίας  όπως κυνηγητό, όπου η σωτηρία των παιδιών από το κυνηγητό είναι η αγκαλιά ενός άλλου παιδιού. Χορεύουν “Αν όλα τα παιδιά της γης” και στο σήμα της εκπαιδευτικού πιάνονται σε ζευγάρια τα παιδιά και χορεύουν και μετά πάλι ενώνονται σε κύκλο.

εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 03 169εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 02 136 εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 05 673

εικόνα Viber 2025 03 12 18 23 59 407 εικόνα Viber 2025 03 12 18 26 05 247

Ζωγραφίζουν τα βραχιόλια της φιλίας και στη συνέχεια φτιάχνουν την αλυσίδα της φιλίας.

εικόνα Viber 2025 03 12 18 21 29 118 εικόνα Viber 2025 03 12 18 21 46 676

Τέλος  διαβάζονται στα παιδιά κάποιες καταστάσεις ,κι εκείνα με το πλακάτ δίνουν την κατάλληλη απάντηση ΝΑΙ-ΟΧΙ

εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 07 313 εικόνα Viber 2025 03 12 11 47 07 255

 

 

‘Ήρθε η Άνοιξη !

Τα παιδιά γνώρισαν  για τα αποδημητικά πουλιά  και τα χελιδόνια που επιστρέφουν στις φωλιές τους και τραγούδησαν τα χελιδονίσματα !

IMG 20250305 135017 IMG 20250305 134955IMG 20250305 115707

Στόλισαν το σχολείο με ομαδικές κατασκευές και με λουλούδια σχεδιασμένα με πουαντιγισμο!

IMG 20250312 135548

εικόνα Viber 2025 03 14 13 25 43 511

 

εικόνα Viber 2025 03 14 13 25 44 242 εικόνα Viber 2025 03 14 13 25 44 327

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Οι εγγραφές των μαθητών στο Νηπιαγωγείο για το  σχολικό έτος 2025-2026 διαρκούν  από τις  5 Μαρτίου 2025  εως  24 Μαρτίου 2025

Μπορείτε να διαβάσετε την εγκύκλιο των εγγραφών μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26



Λήψη αρχείου

Φέτος, στο Νηπιαγωγείο θα εγγραφούν :

Υποχρεωτικά όλα τα νήπια α΄ νηπιακής ηλικίας (νήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020

Υποχρεωτικά όλα τα νήπια β΄ νηπιακής ηλικίας (προνήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2021 έως και 31/12/2021.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα και  ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα .

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ  και  ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ :

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

ΟΡΙΑ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

H περιοχή των ορίων του περιλαμβάνει τμήμα του συνοικισμού του Περάματος και

συγκεκριμένα τα οικοδομικά τετράγωνα που βρίσκονται δυτικά και βόρεια των οδών:

Κεντρικός δρόμος Πάνορμου- Περάματος -Παλαιά Γέφυρα- Πρακτορείο Ιωάννου- Ένωση

Μυλοποτάμου- Νέα Μάντρα Αντωνακάκη- ΚΕΠ Μυλοποτάμου- Δρόμος προς Αγία Μαρίνα,

καθώς και από τους συνοικισμούς: Αχλαδές- Αγιος Σίλας- Δαμαβόλου – Αβδανίτες- Αλιάκες

Οδηγίες εγγραφής  στην πλατφόρμα

Οι γονείς, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησης.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα.

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

(κατόπιν  ραντεβού)

1.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) που συμπληρώνει ο παιδίατρος.  adym

2.Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.

3.Αίτηση εγγραφής   αιτηση-δηλωση-γονεα-1 (1)

ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

1.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία σε περίπτωση μαθητών-τριων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

2.Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).

ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ

Οι αλλοδαποί μαθητές, εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο, προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω,

καθώς και ληξιαρχική πράξη γέννησης  ή  πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένο.

 

Η εγγραφή στο ολοήμερο τμήμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Ώρα αποχώρησης ολοήμερου τμήματος:16:00 ΄

Άλλες ώρες αποχώρησης δεν υπάρχουν στο ολοήμερο .

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ    

Για να μην διαταραχθεί η λειτουργία του σχολείου  αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες  σχετικά με τις εγγραφές  στο 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος απευθυνθείτε παρακαλώ  στην προϊσταμένη   Ρυθιανού Ευαγγελία στο τηλέφωνο του νηπιαγωγείου  2834023621

και στις ώρες   11:30΄ –  13.00 ΄.

Eπικοινωνία και μέσω mail στο : mail@2nip-peram.reth.sch.gr

Οι γονείς των νεοεγγραφέντων  θα τηλεφωνούν για να κανονιστεί ραντεβού ώστε να προσκομίσουν τα προαναφερόμενα έντυπα για να ολοκληρωθεί η εγγραφή.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Οι Απόκριες ήρθαν και το σχολείο μας γέμισε με κλόουν και πολλά χρώματα!!

Οι μικροί μαθητές διάβασαν παραμύθια και αντάλλαξαν πολλές πληροφορίες μεταξύ τους για τον κλόουν .Στη συνέχεια πήραν φωτιά τα μολύβια τους και ζωγράφισε το καθένα τον δικό του ξεχωριστό κλόουν. Έφτιαξαν παζλ και έκαναν τον κλόουν που κάνει τούμπες

 

εικόνα Viber 2025 02 21 15 12 37 357 17411156996401741115675036εικόνα Viber 2025 02 21 15 22 16 456

1740230804395

εικόνα Viber 2025 02 21 15 19 39 543
Τα παιδιά παίζουν παιχνίδια με το καπέλο του κλόουν!

 

 

Η νηπιαγωγός διάβασε το παραμύθι ” Αρλεκίνο” και παίρνοντας έμπνευση από αυτό  τα παιδιά έφτιαξαν τους δικούς τους αρλεκίνους, κάπως διαφορετικούς….

1740232893512

Χρωμάτισαν τις μάσκες τους και τις στόλισαν όπως αυτά ήθελαν

17402306575231740230657508

Οι εκπαιδευτικοί έβαλαν μια δοκιμασία στα παιδιά και στους γονείς τους. Έπρεπε να φτιάξουν μια αυτοσχέδια στολή σε συνεργασία με τα παιδιά τους .
22.02.2025 17.07.30 REC

Το αποτέλεσμα μοναδικό!!

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους γονείς και στα παιδιά . Οι στολές που έφτιαξαν, υπέροχες, ευφάνταστες και μοναδικές. Ελπίζω να το διασκέδασαν μεγάλοι και μικροί!!

1740233436213

Μελετήσαμε τον Πάμπλο Πικάσο   και συγκεκριμένα τις προσωπογραφίες του και έπειτα τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους 

εικόνα Viber 2025 02 26 16 34 38 6761740230657540

Οι μαθητές με ομαδικές εργασίες στόλισαν αποκριάτικα το σχολείο.

εικόνα Viber 2025 02 26 16 34 41 538 εικόνα Viber 2025 03 01 11 52 54 804

Οι εκπαιδευτικοί μίλησαν για τα έθιμα της Καθαρά Δευτέρας κι έφτιαξαν χαρταετό και με ζυμάρι την Κυρά Σαρακοστή.

εικόνα Viber 2025 02 26 16 37 58 043 εικόνα Viber 2025 02 26 16 34 41 6581741115675018

εικόνα Viber 2025 02 24 20 48 15 157 εικόνα Viber 2025 02 24 20 48 42 681

Στο αποκριάτικο πάρτι του νηπιαγωγείου τα παιδιά χόρεψαν το Γαϊτανάκι και πήραν μέρος στο κυνήγι θησαυρού του νηπιαγωγείου μας!!

1741116074269 Οι νηπιαγωγοί διαβάζουν τους γρίφους στα παιδιά

1741116074254 1741116074237

Τα παιδιά λύνοντας τους γρίφους, κάνοντας κάποιες δοκιμασίες και φτιάχνοντας το τελικό πάζλ ,οδηγούνται στην αναγνώριση του σημείου που αποκαλύπτει το μέρος όπου κρύβεται ο θησαυρός!!

1741116074305 1 1741116074286

 

Εργαστήριο δεξιοτήτων : Ο κύκλος του νερού

Αρχικά τα παιδιά έμαθαν για το νερό μέσα από βίντεο και εικόνες και στη συνέχεια έγιναν σταγόνες , ήλιος σύννεφα και δραματοποίησαν τον κύκλο του νερού.

εικόνα Viber 2025 02 06 16 09 17 352   εικόνα Viber 2025 02 06 16 08 11 565 Αντιγραφή εικόνα Viber 2025 02 06 16 08 15 611

Έφτιαξαν μια ομαδική για το νερό και τον κύκλο του νερού!

IMG 20250210 103534

 

1739709976033

 

 

Παίξαμε με τη μικρούλα μας beebot ,καθώς τα παιδιά την προγραμμάτιζαν να περάσει από τις διάφορες φάσεις του κύκλου του νερού.

εικόνα Viber 2025 02 10 15 34 14 962

 

Γνώρισαν τις τρείς μορφές του νερού μέσα από πειράματα. Ζωγράφισαν σε χαρτί με χρωματιστό πάγο

12.02.2025 16.51.03 REC εικόνα Viber 2025 02 07 12 09 49 221

IMG 20250210 100055Έφτιαξαν γλυπτά με πάγο και τα χρωμάτισαν και ανακάλυψαν ζώα κρυμμένα μέσα στους πάγους

εικόνα Viber 2025 02 11 14 31 43 494 1   εικόνα Viber 2025 02 11 14 31 44 426εικόνα Viber 2025 02 12 18 13 22 644

Έφτιαξαν και έπαιξαν με το χιόνι και είδαν να σχηματίζεται ένα σύννεφο μέσα στο βάζο!!

 

5212 εικόνα Viber 2025 02 07 09 58 05 854 Αντιγραφή

Τέλος οι μαθητές έμαθαν πολλά μέσα από  τη συμμετοχή τους στα διάφορα πειράματα. Έμαθαν ποια πράγματα διαλύονται και ποια όχι στο νερό. Παρακολούθησαν να διαλύεται το χρώμα από τα μικρά σοκολατάκια και να χρωματίζεται το νερό.

1739709944398   1739709944363εικόνα Viber 2025 02 10 15 33 35 255

Πειραματίστηκαν στο τι  επιπλέει και τι  όχι μέσα στο νερό.

1739709944376

Εμπνευσμένοι από το εργαστήριο έφτιαξαν μια ολόκληρη πόλη με ένα μεγάλο ποτάμι. Η εκπαιδευτικός  τα έφερε αντιμέτωπα με τον προβληματισμό. “Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε την πλημμύρα της  πόλης από το ποτάμι” Σκέφτηκαν και απάντησαν  να φτιάξουμε ένα φράγμα. Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν πολλά ξύλα, τούβλα, πέτρες και το έφτιαξαν το φράγμα.

1739709976049    εικόνα Viber 2025 02 11 14 31 41 786 1