Στις 2 Απριλίου, εορτάζεται η ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Στο σχολείο μας γιορτάσαμε την μέρα αυτή με ποικιλία δραστηριοτήτων και με δράσεις φιλαναγνωσίας.
Είχαμε αρχικά την χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την κα Ευαγγελία Κρίκη, διευθύντρια του 1ου Δημοτικού σχολείου Αλμυρού. Τα παιδιά εικονογράφησαν με τις ζωγραφιές που είχαν ετοιμάσει, μια ιστορία για την χαμένη άνοιξη. Έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι μαζί! Ευχαριστούμε την εξαιρετική κα Ευαγγελία για την παρουσία της!
Επίσης, κάναμε 2 αφίσες για τον διαγωνισμό των εκδόσεων Παπαδόπουλος. Οι εκδόσεις Παπαδόπουλος, διακήρυξαν μαθητικό διαγωνισμό αφίσας, ενώ τις αφίσες τις αξιολόγησε η βραβευμένη εικονογράφος Μυρτώ Δεληβοριά, με τη βοήθεια της εκδοτικής ομάδας των εκδόσεων Παπαδόπουλος. Ακολουθούν οι προσπάθειές μας!
Συμμετείχαμε επίσης και στην 2η δράση φιλαναγνωσίας για τη δράση “Διαβάζουμε μαζί 2026” σε συνεργασία με την Κυψέλη, τη βιβλιοθήκη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού. Η σχολική βιβλιοθήκη «Κυψέλη» γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με τη δράση φιλαναγνωσίας «Διαβάζουμε Μαζί», μια όμορφη πρωτοβουλία που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά και μας θυμίζει τη δύναμη της κοινής ανάγνωσης.
Καθίσαμε σε κύκλο, γιατί το πιο σημαντικό είναι το «μαζί» και διαβάσαμε το παραμύθι που είχαμε επιλέξει (εμείς διαλέξαμε το παραμύθι “Η βιβλιοθηκάριος της Βασόρας”). Και μετά… η φαντασία των παιδιών πήρε τη σκυτάλη!
Μαθητές και εκπαιδευτικοί ζωντάνεψαν την ιστορία , και η δημιουργία μας ανέβηκε στο συγκεντρωτικό Padlet της Κυψέλης, ώστε να μοιραστούμε τη χαρά της ανάγνωσης και να αναδείξουμε τη δημιουργικότητα των παιδιών.
Και το βιβλίο μας…..“Η χελώνα που έσωσε την άνοιξη ! ! ! “
https://blogs.sch.gr/2nipalmyrmag/files/2026/04/H-chelona-poy-esose-thn-Anoixh.pdf