2⁰ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Σπ. Ξύνδα 4| τηλ. 26610 43400 | mail@2lyk-kerkyr.ker.sch.gr

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στις Πανελλήνιες των τωρινών μαθητών της Γ΄ τάξης

Νοέ 202026

Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στις Πανελλήνιες των τωρινών μαθητών της Γ΄ τάξης λήγει τη Δευτέρα 30 Νοέμβρη.
Μαθητές οι οποίοι δεν θα λάβουν μέρος, θα πρέπει να το δηλώσουν με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση mail@2lyk-kerkyr.ker.sch.gr

Έναρξη διαδικασιών για την έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022

Νοέ 202026

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. Φ.152/161649/Α5/25-11-2020 Εγκύκλιο, οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.

Επισημαίνουμε ότι η υποβολή των δικαιολογητικών στις ανωτέρω ημερομηνίες, ειδικά για την τρέχουσα χρονιά, λόγω των ειδικών συνθηκών (COVID-19) θα πρέπει να γίνει ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή ταχυμεταφορά (courier) σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων. Για το σκοπό αυτό οι υποψήφιοι πρέπει να συμβουλεύονται τα στοιχεία ταχυδρομικής αποστολής από τον συνημμένο στην εγκύκλιο πίνακα και εκτός από την ακριβή διεύθυνση του Νοσοκομείου που θα επιλέξουν, θα πρέπει αναφέρουν την ένδειξη «Για την Επταμελή Επιτροπή Εξέτασης δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις».

Αναλυτικά η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ και το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.

Aίτηση-δήλωση μαθητών για συμμετοχή στις Πανελλαδικές 2021

Νοέ 202024

Ο μαθητής βρίσκει στην ιστοσελίδα του σχολείου μας αναρτημένο το υπόδειγμα της Α-Δ, το κατεβάζει και αποθηκεύει το αρχείο της Αίτησης–Δήλωσης στον υπολογιστή του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει (μόνο τα γκρι στοιχεία) με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου διαθέτει. Τέλος το αποστέλλει συμπληρωμένο ηλεκτρονικά (με email) για ηλεκτρονική καταχώριση, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (25 με 30 Νοεμβρίου 2020) στο σχολείο μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mail@2lyk-kerkyr.ker.sch.gr.
Στην ίδια προθεσμία 25 με 30 Νοεμβρίου οι υποψήφιοι που τυχόν ενδιαφέρονται για τα 3 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής (το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, το Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, και το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), εκτός από την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποβάλλουν-αποστέλλουν με mail και σχετική Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση για τα 3 Μουσικά.
Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει επιπλέον να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική, στο Λιμενικό ή στο Εμπορικό Ναυτικό, αργότερα και σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές αντίστοιχα.
Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν την επιθυμία τους για τα ΤΕΦΑΑ, ώστε να συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

Για να κατεβάσετε την Αίτηση-Δήλωση ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

ΑΙΤΗΣΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2021

Για ολόκληρη την ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Για γενικές οδηγίες ακολουθείστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ 1 και το ΣΥΝΔΕΣΜΟ 2

Το παρακάτω παράρτημα συμπληρώνεται επιπλέον ΜΟΝΟ από τους υποψηφίους των μουσικών τμημάτων:

Α-Δ_ΜΟΥΣΙΚΑ_ΓΕΛ_για_υποβολή

Τρίτη 17/11 και διαδικτυακά μαθήματα

Νοέ 202016

Αύριο Τρίτη 17/11 θα γίνουν διαδικτυακά μαθήματα μόνο τη 2η και 3η ώρα και με τους καθηγητές των τμημάτων του κανονικού προγράμματος με εξαίρεση το τμήμα Β5 το οποίο έχει ενημερωθεί με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (emails) για μια αλλαγή. Οι ώρες είναι αφιερωμένες στην επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΑΜΠΛΕΤ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ

Νοέ 202010

Το σχολείο θα διαθέσει για χρήση των μαθητών (ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ), όσο διαρκεί η τηλεκπαίδευση, δεκατέσσερα (14) τάμπλετ τύπου Huawei-Mediapad T3/10/AGS-L09, τα οποία θα επιστραφούν ΑΜΕΣΑ με τη λήξη της. Για ολόκληρη την ανακοίνωση ακολουθήστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ

Εκπαίδευση εξ’αποστάσεως

Νοέ 20206

Από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου ξεκινά η σύγχρονη εξ’αποστάσεως εκπαίδευση στο σχολείο μας, όπως και σε όλη τη χώρα.
1. Εντός του Σαββατοκύριακου θα ανακοινωθεί πρόγραμμα μαθημάτων το οποίο δεν διαφέρει από το κανονικό πρόγραμμα του σχολείου από 1η μέχρι 7η ώρα, αλλά θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ώρα έναρξης του κάθε μαθήματος.
2. Για την υποχρεωτική συμμετοχή στα διαδικτυακά μαθήματα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή !
α) Ο σύνδεσμος webex δεν είναι κοινός για όλα τα μαθήματα, αλλά οδηγεί στην “αίθουσα” του κάθε καθηγητή.
β) Όταν ολοκληρώνεται ένα μάθημα οι μαθητές αποχωρούν από την ψηφιακή τάξη και σε λίγα λεπτά κάνουν σύνδεση στη νέα τάξη (επόμενη ώρα).
γ) Ο σύνδεσμος είτε ακολουθείται απευθείας όπως στέλνεται ή επικολλάται στη γραμμή αναζήτησης του φυλλομετρητή (chrome, mozilla κ.λ.π. ). Αν η σύνδεση γίνεται από συσκευή με android /ios, ο σύνδεσμος επικολλάται στο αντίστοιχο πεδίο της εφαρμογής cisco webex που πρέπει να είναι εγκατεστημένη στη συσκευή.
δ) Οι μαθητές δηλώνουν το email τους και στο επόμενο πεδίο το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τους ΟΝΟΜΑ & ΕΠΩΝΥΜΟ ( όχι ψευδώνυμο ). Ο σύνδεσμος δεν κοινοποιείται σε καμιά περίπτωση.
3. Οι μαθητές θα πρέπει να ελέγχουν καθημερινά τα e-mails που έχουν δηλώσει σαν ενεργά ή/και εκείνα που διαθέτουν στο Π.Σ.Δ.
4. Είσοδος στην υπηρεσία ηλ.ταχυδρομείου στο Π.Σ.Δ. γίνεται στη σελίδα https://webmail.sch.gr/login.php
δηλώνοντας το username ( για όσους είχαν ανοίξει πέρσι λογ/σμό είναι της μορφής a123456 ) και στη συνέχεια να δώσουν τον κωδικό (password) που έχουν ή σε περίπτωση που το έχουν χάσει να ακολουθήσουν το σχετικό σύνδεσμο ανάκτησης πρόσβασης.
5. Να ελέγχουν καθημερινά το blog του σχολείου στη διεύθυνση https://blogs.sch.gr/2lykkerk

Προκήρυξη Ετήσιας Υποτροφίας “Κάρολος Αγιούς”

Νοέ 20204

Χρήση μάσκας από 31/10/2020

Νοέ 20204

Αλλαγή στην υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία, σύμφωνα με την ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως (ΦΕΚ 4810, 31/10/2020).

Σχετικό άρθρο από την ΚΥΑ :

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας

1. Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

2. Κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας, σε συνθήκες ηρεμίας των παιδιών στην τάξη και σε χρόνο που οι μαθητές/τριες δεν καλούνται να μιλούν, οι εκπαιδευτικοί μπορούν σε τακτά διαστήματα να δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά για «διάλειμμα μάσκας», ώστε να επέρχεται αποφόρτιση των παιδιών και να ενισχύεται η σωστή χρήση της μάσκας. Αυτό μπορεί να γίνεται τόσο μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, όσο και σε εξωτερικούς χώρους, καθώς και κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας του σχολείου. Ενδεικτικά, μπορεί να δίνεται οδηγία για ολιγόλεπτη προσεκτική αφαίρεση της μάσκας μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια ανάγνωσης κειμένου από εκπαιδευτικό ή ατομικής εργασίας από τους μαθητές/τριες, έχοντας ανοικτά τα παράθυρα όσο είναι δυνατόν.
Στο διάλειμμα σε εξωτερικό χώρο μπορεί να γίνεται ολιγόλεπτη αφαίρεση της μάσκας αφού τα παιδιά τηρήσουν αποστάσεις, παραμένοντας στην ίδια θέση τα λίγα λεπτά που δεν θα φορούν μάσκα. Δεν θα γίνεται χρήση μάσκας όταν τα παιδιά τρώνε ή πίνουν, οπότε πρέπει να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.
Χρήση μάσκας δεν πρέπει να γίνεται κατά το μάθημα της γυμναστικής ή όταν τα παιδιά έχουν έντονη σωματική άσκηση, οπότε επίσης πρέπει να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.

Ολόκληρη η ΚΥΑ

Δημιουργία λογ/σμού ( account ) στο Π.Σ.Δ. και χρήση της e-class

Νοέ 20202

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ e-class

1. Όσοι/-ες μαθητές/-τριες έχουν ήδη λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) να «μπουν» στο e-class και να γραφτούν στα μαθήματα του 2ου ΓΕ.Λ. που παρακολουθούν.

2. Όσοι/-ες μαθητές/-τριες γνωρίζουν το username τους, αλλά δεν γνωρίζουν το password μπορούν να το ανακτήσουν ακολουθώντας το σχετικό σύνδεσμο ανάκτησης.

3. Όσοι/-ες μαθητές/-τριες δεν θυμούνται το username τους να ζητήσουν από τον υποδιευθυντή του σχολείου κ. Δημησιάνο να τους τον δώσει και στη συνέχεια να ακολουθήσουν ότι και στην
περίπτωση (2).

4. Όσοι/-ες μαθητές/-τριες δεν έχουν, να δημιουργήσουν από το σπίτι χρησιμοποιώντας το email του γονέα.
Αν κάποιοι δεν μπορέσουν να το κάνουν, να ζητήσουν βοήθεια από την καθηγήτρια της Πληροφορικής κ. Λέτσα, αφού προσκομίσουν Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα όπου αυτός θα δηλώνει πρόβλημα στη
δημιουργία λογαριασμού από το σπίτι και θα εξουσιοδοτεί τη καθηγήτρια για τις σχετικές ενέργειες.

28η Οκτωβρίου

Οκτ 202029

Με τη συμμετοχή μονο ενός σημαιοφόρου μαθητή και ενός καθηγητή από κάθε σχολείο, λόγω των μέτρων περιορισμού της διασποράς της covid έγινε την Τρίτη 27/10 η κατάθεση στεφάνου στο ηρώο του παλαιού λιμένα, στην οποία εκπροσωπήθηκε και το σχολείο μας.

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
φροντιστήριο

Σκακιστική άσκηση

European SchoolRadio Logo
Εργασίες


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων