2⁰ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Σπ. Ξύνδα 4| τηλ. 26610 43400 | mail@2lyk-kerkyr.ker.sch.gr

Στρατολογικά ( για γεννηθέντες το 2003 )

Φεβ 202119

1. Οδηγίες κατάθεσης απογραφής κλάσης 2024 ( Γεννημένοι το έτος 2003 )

2. Πρόσκληση – Επιλογή – Κατανομή Στρατιωτικού Προσωπικού

Διαδικτυακή Ενημερωτική Εκδήλωση για μαθητές και μαθήτριες Γ Λυκείου με θέμα: “Σταδιοδρομία στις Ένοπλες Δυνάμεις”

Φεβ 202117

Το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης – ΚΕΣΥ Καρδίτσας σε συνεργασία με το ΚΕΣΥ Κέρκυρας διοργανώνουν Διαδικτυακή Ενημερωτική Εκδήλωση για μαθητές και μαθήτριες Γ Λυκείου με θέμα: «Σταδιοδρομία στις Ένοπλες Δυνάμεις» την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 15:00 μέσω της πλατφόρμας WEBEX.

Για την πλήρη ανακοίνσση και για το σύνδεσμο webex προκειμένου να παρακολουθήσετε την εκδήλωση ακολουθήστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ

Δευτέρα 15/2 και Τρίτη 16/2 με διαδικτυακά μαθήματα

Φεβ 202114

Δευτέρα 15/2 και Τρίτη 16/2 θα εφαρμοστεί τηλεκπαίδευση.

Ισχύει το πρόγραμμα, το ωράριο και οι σύνδεσμοι που ίσχυαν ως τις 29 Ιανουαρίου.

Ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση κρούσματος στο συστεγαζόμενο σχολείο 1ο ΓΕΛ

Φεβ 202114

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, κατανοώντας την ανησυχία που έχει δημιουργηθεί μετά τη εμφάνιση κρούσματος covid στο συστεγαζόμενο 1o ΓΕΛ, σας ενημερώνουμε ότι είμαστε σε συνεχή επαφή με τις αρμόδιες αρχές προκειμένου να καθορίσουμε τις περαιτέρω ενέργειές μας. Εφόσον εντός της ημέρας θα έχουμε τις οριστικές αποφάσεις, θα σας τις κοινοποιήσουμε άμεσα.

Σημαντικό !

Φεβ 202113

Παρακαλούμε, σε περίπτωση κατά την οποία μαθητής/-τρια του σχολείου έχει υποβληθεί σε rapid test και προέκυψε θετικό αποτέλεσμα, να μας ενημερώσετε άμεσα και ΜΟΝΟ με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και στη συνέχεια τηλεφωνικά το πρωί της Δευτέρας.

Δ/νσεις Ηλ.Ταχυδρομείου :

mail@2lyk-kerkyr.ker.sch.gr
ή
2lykkerk@sch.gr

Τηλέφωνο :

2661031733 ή 2661043400

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών

Φεβ 202112

Λόγω της κατάστασης που επικρατεί και αυτή τη χρονιά εξαιτίας των μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης της covid είναι αδύνατη η δια ζώσης επικοινωνία για ενημέρωση της προόδου των μαθητών παράλληλα με τον έλεγχο του Α΄ τετραμήνου.

Στον πίνακα που υπάρχει στο ΣΥΝΔΕΣΜΟ : ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, υπάρχουν οι ώρες που είναι διαθέσιμος καθένας από τους εκπαιδευτικούς για την ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων. Οι γονείς και κηδεμόνες μπορούν να τηλεφωνούν στο σχολείο για να μιλήσουν με τους καθηγητές στο 2661026015 (γραφείο καθηγητών με την παράκληση η κλήση να μην είναι με απόκρυψη αριθμού).

Είσοδος/Έξοδος στο χώρο του 2ου ΓΕΛ

Φεβ 202111

ΠΡΟΣΟΧΗ ! Η είσοδος και έξοδος προς και από το σχολείο γίνεται αποκλειστικά πλέον από την οδό Ξύνδα.

Διευκρινίσεις για τη δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα

Φεβ 20219

Δίνονται διευκρινίσεις για τη δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα.

α) Ποιοι/ες μαθητές/τριες δικαιούνται δικαιολόγησης απουσιών. Ακολουθήστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ.

β) Για τη σχετική ΕΓΚΥΚΛΙΟ ακολουθήστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ.

Επιστροφή στο σχολείο 1/2/2021

Ιαν 202129

Τη Δευτέρα επιστρέφουμε στο σχολείο μετά από τρεις σχεδόν μήνες και οι συνθήκες επιβάλλουν την προσεκτική εφαρμογή ορισμένων οδηγιών ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα.
Παρακαλούμε να συστήσετε κι εσείς στα παιδιά σας να εφαρμόζουν προσεκτικά τα γνωστά και απαραίτητα μέτρα προστασίας για την ασφάλεια όλων μας…..

Ακολουθήστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ για την πλήρη ανακοίνωση

ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ :

1) Τα τμήματα που πάνε στις αίθουσες 1,2,3,4 και 5, δηλαδή τα Β-ΑΝΘ1 , Α1 , Α2 , Α5 ΚΑΙ Β3 / Β-ΘΕΤ3 μπαίνουν από την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΑΛΑ του σχολείου

2) Τα τμήματα που πάνε στις αίθουσες 6,7,9,10,11,16,17,18 , δηλαδή τα Β4 / Β-ΘΕΤ4 , Β5 / Β-ΑΝΘ2 , Γ1 / Γ-ΟΠ1 , Γ2 / Γ-ΟΠ2 , B1 , Α4 , Α3 ΚΑΙ Γ-ΑΝΘ2 μπαίνουν από την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΑΛΑ του σχολείου

3) Τα τμήματα που πάνε στις αίθουσες 12, 13, 14 και 15 δηλαδή τα Β2 , Γ3 / ΓΘΕΤ , Γ4 / Γ-ΥΓ και Γ-ΑΝΘ1 μπαίνουν από τη ΔΕΞΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΑΛΑ του σχολείου

Ενημέρωση για σημεία διεξαγωγής τεστ Covid-19

Ιαν 202127

Oι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μπορούν να υποβληθούν σε τεστ Covid-19 , όπως ανακοινώθηκε από τη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης.

Για το σχετικό έγγραφο ακολουθήστε το ΣΥΝΔΕΣΜΟ

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
φροντιστήριο

Σκακιστική άσκηση

European SchoolRadio Logo
Εργασίες


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων