Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικής

Και εφέτος οι μαθητές/τριες μας είχαν τη δυνατότητα αλλά και τη διάθεση να πάρουν μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Αριστοτέλλης 2021 που έγινε για τους μαθητές/τριες όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Ο διαγωνισμός έγινε παρόλο που οι συνθήκες δεν ήταν ευνοϊκές λόγω της πανδημίας. Όμως τα παιδιά χάρηκαν από τη διαδικασία αυτή και εξέφρασαν την επιθυμία τους να συμμετέχουν και του χρόνου σε διαγωνισμούς με καλύτερες βέβαια συνθήκες και από άποψη υγιεινής αλλά και ανταγωνισμού. Στο τέλος παρέλαβαν Επαίνους Συμμετοχής στο διαγωνισμό και χάρηκαν για την προσπάθειά τους αυτή. Συγχαρητήρια στα παιδιά.