ΧΡΥΣΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Κ16

FB IMG 1777267249975

Στους Διασυλλογικούς Αγώνες Στίβου Κ16 (Α-Κ) 16ου Ομίλου – ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΛΕΣΒΟΥ ,   που έγιναν στη Μύρινα Λήμνου το Σάββατο 25/4/2026, δύο μαθητές του 2ου Γυμνασίου Μυτιλήνης διακρίθηκαν. Συγκεκριμένα :  ο  Στρατής Κοκκινέλλης στα 300 μέτρα με Εμπόδια (Αγοριών)  κατέκτησε την πρώτη θέση και η Παναγιώτα Νταλαμπέκη  στη Μικτή Σκυταλοδρομία 4×300 μέτρα κατέκτησε την πρώτη θέση.

Ευχόμαστε πολλές παρόμοιες επιτυχίες και στο μέλλον!  Συγχαρητήρια.

Messenger creation 23EA354B AF1C 42EA 8CAD 8B1417DAF057 Messenger creation 2519B8D3 D5DB 40A4 958B 1D2EB64726B6 Messenger creation C8A82F71 0277 496D 9852 F579ED0591B2 Messenger creation FD34EB45 F898 48BD AF55 EC84100FD254