Στους Διασυλλογικούς Αγώνες Στίβου Κ16 (Α-Κ) 16ου Ομίλου – ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΛΕΣΒΟΥ , που έγιναν στη Μύρινα Λήμνου το Σάββατο 25/4/2026, δύο μαθητές του 2ου Γυμνασίου Μυτιλήνης διακρίθηκαν. Συγκεκριμένα : ο Στρατής Κοκκινέλλης στα 300 μέτρα με Εμπόδια (Αγοριών) κατέκτησε την πρώτη θέση και η Παναγιώτα Νταλαμπέκη στη Μικτή Σκυταλοδρομία 4×300 μέτρα κατέκτησε την πρώτη θέση.
Ευχόμαστε πολλές παρόμοιες επιτυχίες και στο μέλλον! Συγχαρητήρια.





