Οι προσπάθειες να διατηρήσουμε καθαρή την εσωτερική αυλή και τον εξωτερικό χώρο του σχολείου μας συνεχίζονται από τις ομάδες ανακύκλωσης καθηγητών και μαθητών. Οι ομάδες καθαρισμού θα συνεχίσουν τις δράσεις καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με στόχο η καθαριότητα και η ανακύκλωση να αποτελέσουν μέρος της καθημερινότητάς μας.
Φεβ 07





