Στις 2/5/2014 η Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας επισκέφτηκε τη Μηλιά Γρεβενών, όπου ανακαλύφθηκαν οι μεγαλύτεροι χαυλιόδοντες του κόσμου μήκους 4,39 και 5,02 μέτρα από μαστόδοντες ηλικίας 3 εκατομμυρίων ετών που ανασκάφηκαν το 1997 και το 2007 στην περιοχή. Αυτά τα μοναδικά ευρήματα φέρνουν στο φως την προϊστορία των Γρεβενών.xayliodontes-thumb-large DSCN0097 DSCN0101 DSCN0093 DSCN0096

Girl-with-prizeΒραβεύτηκε στον 16ο πανελλήνιο διαγωνισμό ποίησης και διηγήματος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών η μαθήτρια της Γ΄τάξης του σχολείου μας, Ελευθερία Βλάχου, συμμετέχοντας με το διήγημα με τίτλο «Έαρ ». Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική με δεδομένο και το μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων στον εν λόγω διαγωνισμό. Μπράβο Ελευθερία, συγχαρητήρια από όλους τους καθηγητές και τους συμμαθητές σου και ευχόμαστε να έχεις κι άλλες τέτοιες επιτυχίες στο μέλλον.


Την Τρίτη 29/4/2014 η Β’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε την Έκθεση Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα σημαντικότερα επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων στον τομέα της τεχνολογίας και να μάθουν πως λειτουργούσαν και που χρησιμοποιούνταν. Στη συνέχεια οι μαθητές πήγαν στα Σέρβια όπου επισκέφτηκαν την Βυζαντινή καστροπολιτεία.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν από τη φιλόλογο κ. Καραγιαννίδου, μέλος του μορφωτικού Συλλόγου “Τα Κάστρα”, η οποία είχε την καλοσύνη και την ευχαριστούμε γι’ αυτό, να μας ξεναγήσει στο χώρο και να μας πει πολλά ενδιαφέροντα για τον τόπο. Επίσης οι μαθητές είδαν πως γίνονται οι αναστηλώσεις των Βυζαντινών τειχών και ενημερώθηκαν από την υπεύθυνη αρχαιολόγο της Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.

Τη Δευτέρα 28-4-2014 παρουσιάστηκαν μπροστά σε κοινό οι εργασίες που υλοποίησαν οι μαθητές στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα “Λογοτεχνία-Κινηματογράφος”. Δείτε παρακάτω την παρουσίαση του προγράμματος, καθώς και βίντεο από την παραγωγή ταινίας στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με πρωταγωνιστές τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου.

Δείτε την παρουσίαση του προγράμματος:

powerpoint
maryanthi

More PowerPoint presentations from Mary



Μαρ 14
29

Let's do it greece (large)Το ”Let’s do it World” αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εθελοντική καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σε παγκόσμια κλίμακα με συμμετοχή 108 χωρών και 8.000.000 εθελοντών. Κάθε χρόνο, χιλιάδες πολίτες από κάθε μεριά του πλανήτη, καθαρίζουν τις χώρες τους, περνώντας μήνυμα βελτίωσης και προστασίας του φυσικού και αστικού περιβάλλοντος.

Η συγκεκριμένη καμπάνια που “υιοθετήθηκε” από την Ελλάδα με πρωτοβουλία του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Αττικής “Ώρα για Δράση” και της Ελληνικής Εταιρείας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων έχει ως σκοπό μέσα σε μία ημέρα, να συντονιστούν ταυτόχρονα σε ολόκληρη την Ελλάδα φορείς και ιδιώτες, πραγματοποιώντας εθελοντικές δράσεις καθαρισμού, εξωραϊσμού και αισθητικής αναβάθμισης σε κάθε γωνιά της χώρας.

Το σχολείο μας συμμετέχει στην καμπάνια αυτή με τις παρακάτω δράσεις:

1) Καθαρισμός και αισθητική βελτίωση της εικόνας των τάξεων

Συμμετοχή: Α1, Α2, Α3

2) Καθαρισμός της αυλής του σχολείου, κλάδεμα των φυτών και βάψιμο τοίχων.

Συμμετοχή: Τότσκας Γρ., Χασιώτης Παν., Κωσταρελόπουλος Ι., Μπιλιώνης Ν., Βαξεβάνος Λάζ., Σαμαράς Κων., Μεχτερίδης Ηλ.

 3) Αισθητική βελτίωση του 2ου ορόφου του σχολείου με δημιουργία τοιχογραφίας.

Συμμετοχή: Β’ και Γ’ τάξη. Θα απασχοληθούν μαθητές των παραπάνω τάξεων ανάλογα με το πρόγραμμα του σχολείου στο μάθημα των Καλλιτεχνικών.

4) Ενημέρωση των μαθητών του σχολείου με σύντομη παρουσίαση σχετικά με τον εθελοντισμό και τις δράσεις του.

Συμμετοχή: Αποστολίδης Γ., Αγραφιώτης Μ., Λιάκος Ν., Αποστολίδου Ευτ., Πεχλιβανίδου Σαβ., Ζαχαράκη Μ., Φιλίτατζη Κ., Τσιρώνας Μ., Χωλοπούλου Αν., Τσιώνη Αλ., Τσιμοπούλου Β.

 

Μαρ 14
25
Κάτω από (Γιορτές) από στις 25-03-2014 και με ετικέτα

ΣΗΜΑΙΑ Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και ιδιαιτέρως στα παιδιά που διάβασαν πρωτότυπα κείμενα που έγραψαν με αφορμή τη φετινή γιορτή. Επίσης ένα μεγάλο μπράβο στη χορωδία και στα κορίτσια που χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς.

Δείτε αποσπάσματα από τον εορτασμό της Εθνικής μας Γιορτής στο σχολείο.

Βίντεο 1,  2,  3,  4,  5,  6,  7

Στις 20 Μαρτίου η Β’ τάξη επισκέφθηκε τον Άγιο Δημήτριο και το Μουσείο της πόλης της Θεσσαλονίκης στο Λευκό Πύργο. Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Βυζαντινής ιστορίας και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν διάφορα βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης καθώς και να δουν την εξέλιξη της πόλης από τη Ρωμαϊκή εποχή μέχρι την Τουρκοκρατία και τη απελευθέρωση.

DSC04205 DSC04208 DSC04212