Νοέ 13
23
Κάτω από (Γιορτές) από στις 23-11-2013 και με ετικέτα ,

foto1

DSC04147

Φωτογραφίες από τη γιορτή μας και ένα μεγάλο μπράβο στη χορωδία μας!  Δείτε παρακάτω τους συνδέσμους.

Βίντεο 1,  Βίντεο 2.

 

 

 

 

 

 

 

Νοέ 13
03
Κάτω από (Γιορτές) από στις 03-11-2013 και με ετικέτα

DSC04144

Άσμα ηρωϊκό και πένθιμο για τον χαμένο ανθυπολοχαγό της Αλβανίας.

Ήταν γενναίο παιδί
Με τα θαμπόχρυσα κουμπιά και το πιστόλι του
Με τον αέρα του άντρα στην περπατηξιά
Και με το κράνος του, γυαλιστερό σημάδι
(Φτάσανε τόσο εύκολα μεσ’ στο μυαλό
Που δεν εγνώρισε κακό ποτέ του)
Με τους στρατιώτες του ζερβά-δεξιά
Και την εκδίκηση της αδικίας μπροστά του

– Φωτιά στην άνομη φωτιά! –
Με το αίμα πάνω από τα φρύδια
Τα βουνά της Αλβανίας βροντήξανε
Ύστερα λυώσαν χιόνι να ξεπλύνουν
Το κορμί του, σιωπηλό ναυάγιο της αυγής
Και το στόμα του, μικρό πουλί ακελάηδιστο
Και τα χέρια του, ανοιχτές πλατείες της ερημίας
Βρόντηξαν τα βουνά της Αλβανίας
Δεν έκλαψαν
Γιατί να κλάψουν
Ήταν γενναίο παιδί!

………

Τώρα χτυπάει πιο γρήγορα τ’ όνειρο μέσ’ στο αίμα
Του κόσμου η πιο σωστή στιγμή σημαίνει:
Ελευθερία,
Έλληνες μέσ’ στα σκοτεινά δείχνουν το δρόμο:
Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α
Για σένα θα δακρύσει από χαρά ο ήλιος.

του Οδυσσέα Ελύτη

Αποσπάσματα από τη γιορτή με την οποία τιμήσαμε την εθνική επέτειο:

Δείτε τη χορωδία του σχολείου μας: Βίντεο 1, Βίντεο 2

 

Η περιβαλλοντική ομάδα της Γ’ Γυμνασίου στον επισκέφτηκε στις 21 Οκτωβρίου το ΚΠΕ Γρεβενών και συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Το δάσος των χρωμάτων”. Δείτε σχετικές φωτογραφίες με τις δραστηριότητες των μαθητών:

100_1610

 

 

 

 

 

100_1613
100_1615

 

 

DSC04092 DSC04093

Αρχίζουμε!!!

Ο Αγιασμός θα τελεστεί την Τετάρτη στις 11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10.30 το πρωί!
Παρακαλούνται οι μαθητές να έρθουν στο σχολείο στις 10.00 π.μ.

Η έναρξη του σχολικού ωραρίου καθημερινά θα είναι στις 8.15 π.μ.

Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, οπλισμένοι με πολλή κατανόηση και υπομονή θα αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσκολίες που εκ των πραγμάτων θα συναντήσουμε!

CIMG0114

DSC03764

DSC03761

 

 

 

 

 

 

 

 

Στο θέατρο της Δωδώνης και στο Βυζαντινό Μουσείο

Στα Κάτω Ποροϊα του νομού Σερρών, στους πρόποδες του καταπράσινου όρους Μπέλες -ή όρους Κερκίνης,όπως επίσης ονομάζεται-  βρίσκεται το Κ.Π.Ε. Ποροϊων Σερρών. Εκεί βρέθηκαν οι μαθητές της Β’ γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης την Πέμπτη 18 και την Παρασκεύη 19 Απριλίου με στόχο την παρακολούθηση του προγράμματος: ”Η λίμνη Κερκίνη”.

Το πρόγραμμα

CIMG0016

αυτό περιελάμβανε μία σειρά δραστηριοτήτων στην εξοχή,δίπλα από τη λίμνη Κερκίνη, αλλά και στον χώρο του Κ.Π.Ε., μέσω των οποίων οι μαθητές ήρθαν σε απόλυτη επαφή με τη φύση, παρατήρησαν και γνώρισαν από κοντά τους ”φτερωτούς” κατοίκους της λίμνης, την ιστορία και περιβάλλον της. Ακόμη, πραγματοποίησαν πειράματα χημείας στο εργαστήριο του Κ.Π.Ε. , διασκέδασαν ζωγραφίζοντας κοχύλια με οικολογικά μηνύματα και συνεργάστηκαν κάνοντας τα δικά τους θεατρικά.

Επιπλέον, γνώρισαν την  έννοια της αειφορίας, δηλαδή της έννοιας της ορθής διαχείρισης των φυσικών πόρων για τη διατήρηση της λίμνης Κερκίνης ως αντιπλημμυρικό, αρδευτικό έργο, ως ταμιευτήρας και κυρίως ως ένας από τους σημαντικότερους υγροβιότοπους στην Ελλάδα!
Όμως, το ταξίδι δε σταμάτησε εκεί! Μετά τη λήξη του προγράμματος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το επιβλητικό οχυρό Ρούπελ, ένα οχυρό που ποτέ δε παραδόθηκε.  Σε ύψος που ξεπερνά τα 300 μέτρα, στο όρος Αη-Λιά, στα σύνορα με τη Βουλγαρία, βρίσκεται το οχυρό Ρούπελ,που κατασκευασμένο επί Ιωάννη Μεταξά (1938-1941) έπαιξε καθοριστικό ρόλο κατά τον Ελληνογερμανικό Πόλεμο. Χάρη στη δραματοποιημένη εξιστόρηση της μάχης της 6ης-10ης Απριλίου του 1941 και στην ξενάγηση στο  οχυρό που ακολούθησε, οι μαθητές γνώρισαν τις συνθήκες στις οποίες πολεμούσε ο Έλληνας στρατιώτης κατά τον Ελληνογερμανικό πόλεμο, δηλαδή υπογείως, διαμέσου των στοών του Οχυρού Ρούπελ που φτάνουν μέχρι και τα 6000 μέτρα μήκος!
Έτσι, μία όμορφη, εκπαιδευτική  εκδρομή έφτασε στο τέλος της αφήνοντας πίσω της πλήθος από αξέχαστες αναμνήσεις και… αμέτρητες φωτογραφίες!

Εδώ μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από την εκπαιδευτική εκδρομή της περιβαλλοντικής ομάδας της Β’ τάξης στο ΚΠΕ Άνω Πορόϊων Σερρών.

Ελευθερία Βλάχου, τάξη Β1

Δείτε το στο slideshare.net
Μαρ 13
26