O επίσημος ιστοχώρος του σχολείου μας
Φωτογραφίες από τη γιορτή μας και ένα μεγάλο μπράβο στη χορωδία μας! Δείτε παρακάτω τους συνδέσμους.
Ήταν γενναίο παιδί
Με τα θαμπόχρυσα κουμπιά και το πιστόλι του
Με τον αέρα του άντρα στην περπατηξιά
Και με το κράνος του, γυαλιστερό σημάδι
(Φτάσανε τόσο εύκολα μεσ’ στο μυαλό
Που δεν εγνώρισε κακό ποτέ του)
Με τους στρατιώτες του ζερβά-δεξιά
Και την εκδίκηση της αδικίας μπροστά του
– Φωτιά στην άνομη φωτιά! –
Με το αίμα πάνω από τα φρύδια
Τα βουνά της Αλβανίας βροντήξανε
Ύστερα λυώσαν χιόνι να ξεπλύνουν
Το κορμί του, σιωπηλό ναυάγιο της αυγής
Και το στόμα του, μικρό πουλί ακελάηδιστο
Και τα χέρια του, ανοιχτές πλατείες της ερημίας
Βρόντηξαν τα βουνά της Αλβανίας
Δεν έκλαψαν
Γιατί να κλάψουν
Ήταν γενναίο παιδί!
………
Τώρα χτυπάει πιο γρήγορα τ’ όνειρο μέσ’ στο αίμα
Του κόσμου η πιο σωστή στιγμή σημαίνει:
Ελευθερία,
Έλληνες μέσ’ στα σκοτεινά δείχνουν το δρόμο:
Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α
Για σένα θα δακρύσει από χαρά ο ήλιος.
Αποσπάσματα από τη γιορτή με την οποία τιμήσαμε την εθνική επέτειο:
Δείτε τη χορωδία του σχολείου μας: Βίντεο 1, Βίντεο 2
Η περιβαλλοντική ομάδα της Γ’ Γυμνασίου στον επισκέφτηκε στις 21 Οκτωβρίου το ΚΠΕ Γρεβενών και συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Το δάσος των χρωμάτων”. Δείτε σχετικές φωτογραφίες με τις δραστηριότητες των μαθητών:
Αρχίζουμε!!!
Ο Αγιασμός θα τελεστεί την Τετάρτη στις 11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10.30 το πρωί!
Παρακαλούνται οι μαθητές να έρθουν στο σχολείο στις 10.00 π.μ.
Η έναρξη του σχολικού ωραρίου καθημερινά θα είναι στις 8.15 π.μ.
Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, οπλισμένοι με πολλή κατανόηση και υπομονή θα αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσκολίες που εκ των πραγμάτων θα συναντήσουμε!
Στα Κάτω Ποροϊα του νομού Σερρών, στους πρόποδες του καταπράσινου όρους Μπέλες -ή όρους Κερκίνης,όπως επίσης ονομάζεται- βρίσκεται το Κ.Π.Ε. Ποροϊων Σερρών. Εκεί βρέθηκαν οι μαθητές της Β’ γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης την Πέμπτη 18 και την Παρασκεύη 19 Απριλίου με στόχο την παρακολούθηση του προγράμματος: ”Η λίμνη Κερκίνη”.

αυτό περιελάμβανε μία σειρά δραστηριοτήτων στην εξοχή,δίπλα από τη λίμνη Κερκίνη, αλλά και στον χώρο του Κ.Π.Ε., μέσω των οποίων οι μαθητές ήρθαν σε απόλυτη επαφή με τη φύση, παρατήρησαν και γνώρισαν από κοντά τους ”φτερωτούς” κατοίκους της λίμνης, την ιστορία και περιβάλλον της. Ακόμη, πραγματοποίησαν πειράματα χημείας στο εργαστήριο του Κ.Π.Ε. , διασκέδασαν ζωγραφίζοντας κοχύλια με οικολογικά μηνύματα και συνεργάστηκαν κάνοντας τα δικά τους θεατρικά.
Εδώ μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από την εκπαιδευτική εκδρομή της περιβαλλοντικής ομάδας της Β’ τάξης στο ΚΠΕ Άνω Πορόϊων Σερρών.
Ελευθερία Βλάχου, τάξη Β1