O επίσημος ιστοχώρος του σχολείου μας
Τι έγινε την 28η Οκτωβρίου 1940;
Ηταν περίπου 3 τα ξημερώματα της 28 Οκτωβρίου του 1940 όταν o Μουσολίνι απέστειλε στην Ελλάδα τελεσίγραφο με το οποίο και απαιτούσε την ελεύθερη διέλευση του Ιταλικού στρατού από την Ελληνοαλβανική μεθόριο προκειμένου στη συνέχεια να καταλάβει κάποια στρατηγικά σημεία της Ελλάδος, (λιμένες, αεροδρόμια κλπ.), για ανάγκες ανεφοδιασμού και άλλων διευκολύνσεών του, στη μετέπειτα προώθησή του στην Αφρική. Η απάντηση της κυβέρνησης Μεταξά στο τελεσίγραφο ήταν αρνητική.
Ο Μεταξάς εκείνη τη στιγμή είχε εκφράσει το ελληνικό λαϊκό συναίσθημα, την άρνηση της υποταγής, και αυτή η άρνηση πέρασε στον τότε ελληνικό δημοσιογραφικό τύπο με την λέξη «ΟΧΙ». Σημειώνεται πως αυτούσια η λέξη «ΟΧΙ» παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά ως τίτλος στο κύριο άρθρο της εφημερίδας «Ελληνικό Μέλλον» του Ν. Π. Ευστρατίου στις 30 Οκτωβρίου του 1940.
Δύο ώρες μετά την παραπάνω επίδοση, ξεκίνησε ο Ελληνοϊταλικός Πόλεμος με εισβολή των ιταλικών στρατευμάτων στην Ήπειρο, οπότε η Ελλάδα αμυνόμενη ενεπλάκη στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Το λεγόμενο «Έπος του Σαράντα», το οποίο ακολούθησε, και οι μεγάλες νίκες που ο ελληνικός στρατός κατέκτησε, εις βάρος των Ιταλών, καθιερώθηκε να γιορτάζονται κάθε χρόνο στις 28 Οκτωβρίου, την ημέρα της επίδοσης του ιταλικού τελεσιγράφου και της άρνησης του ελληνικού λαού να συναινέσει.
Δείτε εδώ ένα απόσπασμα από τη γιορτή μας
Τη Δευτέρα 19/10/2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μία πρώτη ενημερωτική συνάντηση με του γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας. Η Διευθύντρια κ. Παπανικοπούλου παρουσίασε στους γονείς τον Εσωτερικό Κανονισμό του σχολείου και θέματα νομοθεσίας, η Υποδιευθύντρια κ. Νάκα μίλησε στους γονείς για το θέμα της συμπεριφοράς των μαθητών στο σχολείο και ειδικότερα για τον σχολικό εκφοβισμό ή bullying και η καθηγήτρια Πληροφορικής του σχολείου μας κ. Ζυγούρη έδειξε στους γονείς απλούς τρόπους για προστασία των παιδιών από τους κινδύνους του διαδικτύου. Τέλος ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων κ. Τσιαΐρης κάλεσε τους γονείς σε μια καλή συνεργασία με το σχολείο και ζήτησε τη βοήθειά τους για μια κοινή διαμαρτυρία για το κλείσιμο της Παιδιατρικής κλινικής του Μαμάτσειου Νοσοκομείου Κοζάνης.
Θεωρούμε πως τέτοιες συναντήσεις με τους γονείς είναι πολύ χρήσιμες και ελπίζουμε να πραγματοποιήσουμε και άλλες στη διάρκεια της χρονιάς με θέματα που αφορούν στους μαθητές μας.
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο, Παρασκευή 16/10/2015 το Γ1, Γ2, Β1, Β2 και Α2 θα τελειώσουν την 6η ώρα , στις 13:25 μ. μ.
Από τη Διεύθυνση
Σας ενημερώνουμε ότι στον παρακάτω σύνδεσμο αναρτήσαμε σχέδιο εσωτερικού κανονισμού του σχολείου μας.
Παρακαλούμε να λάβουν γνώση οι γονείς και μαθητές του σχολείου και να κάνουν τις επισημάνσεις ή παρατηρήσεις τους, πριν την τελική έγκρισή του από το Συμβούλιο του σχολείου.
Σχέδιο Εσωτερικού Κανονισμού 2ου Γυμνασίου
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
Σας ενημερώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν τις απαραίτητες ιατρικές ή φαρμακευτικές γνώσεις, ώστε να συνεισφέρουν με εξειδικευμένες πράξεις (χορήγηση φαρμάκου από το στόμα, ή σε ενέσιμη μορφή) σε ειδικού τύπου ασθένειες των μαθητών (εφηβικός ζαχαρώδης διαβήτης, επιληπτικές κρίσεις κ.ά) αλλά και σε εποχιακές ιώσεις.
Σε κάθε περίπτωση όμως το σχολείο αδυνατεί να χορηγεί στους μαθητές κάθε είδους φάρμακο από το στόμα ή ενέσιμο. Σε έκτακτα σοβαρά ιατρικά περιστατικά μαθητών, οι Δ/ντές οφείλουν μόνο να καλούν το ΕΚΑΒ (166) για διακομιδή του μαθητή , ενώ ταυτόχρονα ενημερώνουν τους γονείς του.
Το σχολείο μας τη Δευτέρα 5/10/2015 συμμετείχε στην Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με τις παρακάτω δραστηριότητες:
| Προβολή ταινίας σχετικά με τον αθλητισμό |
| Παραδοσιακοί χοροί |
| Παρουσίαση Ολυμπιακών αθλημάτων από μαθητές-αθλητές της Β΄τάξης |
| Αθλητικές δραστηριότητες στην αυλή του σχολείου-Ενημέρωση για την κωπηλασία |
| Μουσική και κίνηση |
Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου την 4η ώρα οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους, συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας, όπου ενημερώθηκαν από την υποδιευθύντρια κ. Νάκα σχετικά με τους κανόνες καλής λειτουργίας του σχολείου. Με απλό και κατανοητό τρόπο για την ηλικία των παιδιών παρουσιάστηκαν κάποιοι βασικοί κανόνες ζωής που εμπεριέχουν την έννοια του σεβασμού, καθώς και τρόποι να αποφύγουν λάθη που συχνά γίνονται από τους μαθητές.
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός θα γίνει την Παρασκευή 11/9/2015 και ώρα 9:00 π.μ.
Την ίδια θα μοιραστούν τα βιβλία στους μαθητές.
Από τη Διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης