O επίσημος ιστοχώρος του σχολείου μας
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Τετάρτη 16/12/2015 τροποποιείται το πρόγραμμα του σχολείου λόγω απουσίας της Γ’ τάξης σε διδακτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη και το πρόγραμμα του σχολείου θα ολοκληρωθεί ως εξής:
Α2, Α3, Α4 θα τελειώσουν στο 5ωρο (12:35 μ. μ. )
Α1, Β2 θα τελειώσουν στο 6ωρο (13:25 μ.μ.)
Οι υπόλοιπες τάξεις θα τελειώσουν κανονικά στις 2:10 μ.μ.
Το πρόγραμμα «Πλένουμε τα Χέρια Μαζί» προαγάγει την καλύτερη υγεία ολόκληρης της οικογένειας και έχει ως βασικό σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών για το θέμα της υγιεινής των χεριών ενώ μέσα από τις δραστηριότητες που έχουν σχεδιαστεί, τα παιδιά ανακαλύπτουν συγχρόνως έννοιες όπως ο εθελοντισμός και η υγεία.
Μέλη της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Καθαρά Χέρια» επισκέφθηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους μαθητές πάνω σε θέματα ατομικής υγιεινής, με στόχο την πρόληψη και την προστασία της δημόσιας υγείας. Επίσης έγινε μία επίδειξη παρασκευής ανακυκλωμένου σαπουνιού.
Στις 27 Νοεμβρίου ο επίκουρος καθηγητής ,εμψυχωτής θεάτρου του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης επισκέφθηκε το σχολείο μας και σε συνεργασία με τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου έκανε ένα διαφορετικό μάθημα με τα παιδιά δραματοποιώντας μία διδακτική ενότητα της “Ελένης” του Ευριπίδη.
Στις 23 Νοεμβρίου η Β’ τάξη επισκέφθηκε με καθηγητές του σχολείου μας το Πάρκο Εθνικής Συμφιλίωσης στο Γράμμο.
Σας προσκαλούμε στην εκδήλωση που διοργανώνουμε με θέμα την ενημέρωση των γονέων για την αποτροπή του σχολικού εκφοβισμού με ομιλήτρια την κ. Γαβριήλογλου Ματίνα, εκπρόσωπο του Χαμόγελου του Παιδιού την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:00 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου και 5ου Γυμνασίου Κοζάνης.
Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται από τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων β/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης, τους Σχολικούς Συμβούλους κ. Π. Καραμανώλη και Α. Κοφίδου και το 2ο και 3ο Γυμνάσιο Κοζάνης.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 1/12/2015 το πρόγραμμα του σχολείου με άδεια της Περ. Δ/νσης Εκπαίδευσης θα ολοκληρωθεί την 5η ώρα (12:35 μ. μ.)
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
Προς τους γονείς και κηδεμόνες
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 23/11/2015 το πρόγραμμα του σχολείου λόγω της διδακτικής επίσκεψης της Β΄τάξης θα αναπροσαρμοστεί ως εξής:
Το Α1 και το Γ1 θα τελειώσουν στο 5ωρο (12.35)
Το Α2 και Α3 και το Γ2 στο 6ωρο (13.25).
Τα υπόλοιπα τμήματα θα τελειώσουν την κανονική ώρα. ( 14.10μ.μ.)
Από τη Δ/νση του σχολείου.
Προς τους γονείς και κηδεμόνες
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Πέμπτη 19/11/2015 το Α1 θα τελειώσει στο 5ωρο (12.35), το Α3 και το Γ1 στο 6ωρο (13.25). Τα υπόλοιπα τμήματα θα τελειώσουν την κανονική ώρα 14.10μ.μ.
Από τη Δ/νση του σχολείου.