Οι μαθητές της Β τάξης συμμετείχαν την φετινή σχολική χρονιά 2022-23 στον διαγωνισμό, Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;
Ο σκοπός του έργου ήταν διπλός. Να χρησιμοποιήσουν ένα περιβάλλον χαρτογράφησης (ArcGIS) και μια εφαρμογή εγκατεστημένη σε tablet του σχολείου και να καταγράψουν θετικά και αρνητικά σημεία προσβασιμότητας γύρω από το σχολείο μας. Να ευαισθητοποιηθούν και να εξοικειωθούν σε θέματα προσβασιμότητας ατόμων με κινητική αναπηρία, μέσα από τη χαρτογραφική απεικόνιση του χώρου γύρω από το σχολείο.
Επίσης οι μαθητές και οι μαθήτριες ασχολήθηκαν και με άλλες εφαρμογές όπως scrach, storymap, wordwall
Δείτε περισσότερα στην παρακάτω παρουσίαση του έργου στο 12ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής δημιουργίας:
Δείτε το storymap:
https://storymaps.arcgis.com/stories/4361fba7e1c24b03bba0fe67df27e202
Ευχαριστούμε την Spotin for innovation για τις βεβαιώσεις συμμετοχής και τα δώρα!