Map competition: Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;

IMG 20230620 134349 resized 20230624 085059871

Οι μαθητές της Β τάξης συμμετείχαν την φετινή σχολική χρονιά 2022-23 στον διαγωνισμό, Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;

Ο σκοπός του έργου ήταν διπλός. Να χρησιμοποιήσουν ένα περιβάλλον χαρτογράφησης (ArcGIS) και μια εφαρμογή εγκατεστημένη σε tablet του σχολείου και να καταγράψουν θετικά και αρνητικά σημεία προσβασιμότητας γύρω από το σχολείο μας. Να ευαισθητοποιηθούν και να εξοικειωθούν σε θέματα προσβασιμότητας ατόμων με κινητική αναπηρία, μέσα από τη χαρτογραφική απεικόνιση του χώρου γύρω από το σχολείο.

Επίσης οι μαθητές και οι μαθήτριες ασχολήθηκαν και με άλλες εφαρμογές όπως scrach, storymap, wordwall

Δείτε περισσότερα στην παρακάτω παρουσίαση του έργου στο 12ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής δημιουργίας:

https://www.canva.com/design/DAFhtOO4OL8/N184lAf6SmKWYGj3lu2IuQ/view?utm_content=DAFhtOO4OL8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

Δείτε το storymap:

https://storymaps.arcgis.com/stories/4361fba7e1c24b03bba0fe67df27e202

Ευχαριστούμε την Spotin  for innovation για τις βεβαιώσεις συμμετοχής και τα δώρα!

IMG 20230620 133404 resized 20230624 085100063