απόφοιτοι_2009

Ο Διευθυντής του σχολείου Πριάκος Κωνσταντίνος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

και οι καθηγητές

Γκαλογιάννης Αθανάσιος (γυμναστής), Γκαρνίδης Ιωάννης (Γραμματέας), Μαυρογένη Ευμορφία (Θεολόγος), Λιάνου Αγγελική, Μιχαλακοπούλου Χαρούλα, Πανούτσου Πολυξένη, Παπαγιάννη Αγγελική, Σπυροπούλου Ασπασία-Αποστολία,Τέγος Βασίλειος (Φιλόλογοι), Καλτσά Αποστολία, Σούφαρη Αθανασία (Μαθηματικοί), Αντωνάκη Ειρήνη, Παπαδόπουλος Βασίλειος (Φυσικοί), Ζαβερδινού Λουΐζα, Ζάχου Σοφία (καθηγήτριες Γαλλικών), Μιχαλακοπούλου Xαρούλα, Πετράκη Άννα (καθηγήτριες Αγγλικών), Μανιαδάκη Άννα (Γερμανικών), Γκαραγκούνη Παυλίνα (Καλλιτεχνικών), Αλεξίου Μαρία, Επίσκοπος Ευάγγελος, Καρακατσούνης Ιωάννης, Χατζηιερεμίας Βασίλειος (εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής), Χατζηπλή Ανδρομάχη (Οικιακής Οικονομίας), Τσατάλα Αικατερίνη (Μουσικός), Ζάρας Σωτήριος (Τεχνολόγος), Δόλγυρας Xαρίλαoς, Σιαμέτη Αθανασία (Πληροφορικοί), Αρκουμάνη Σοφία, Λαΐτσος Χρήστος (εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής)

εύχονται στους 60 αποφοίτους του γυμνασίου καλή πρόοδο στο επόμενο σχολείο τους.