Εγγραφές μαθητών στο 2ο Γυμνάσιο Αίγινας.

 

Οι  εγγραφές  των μαθητών και μαθητριών  που τελείωσαν την  Στ΄ τάξη του   Δημοτικού Σχολείου  και έχουν δηλώσει ότι θα φοιτήσουν  στο 2ο  Γυμνάσιο  Αίγινας μπορούν να πραγματοποιήσουν  την εγγραφή τους  στην Α΄  Γυμνασίου από  την Τρίτη  19  Ιουνίου μέχρι την Παρασκευή 29  καθημερινά και ώρες  09.00 – 13.00 μ.μ.

9318a-p1010378

Ενισχυτική διδασκαλία – επαναληπτικές εξετάσεις

Ανακοινώθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου το πρόγραμμα ενισχυτικής – υποστηρικτικής διδασκαλίας για τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου που παραπέμπονται σε μαθήματα της Α΄και Β΄Ομάδας. Τα μαθήματα γίνονται από Πέμπτη 14 έως Τρίτη 19 Ιουνίου ενώ οι επαναληπτικές εξετάσεις θα ξεκινήσουν την Πέμπτη 21 Ιουνίου.

Όσοι μαθητές επιθυμούν να κάνουν αναβαθμολόγηση στο γραπτό τους μπορούν οι γονείς τους να καταθέσουν σχετική αίτηση στο σχολείο συνοδευόμενη από το προβλεπόμενο παράβολο, εντός δύο εργάσιμων ημερών από την έκδοση των αποτελεσμάτων.

Οδηγός για τις εξετάσεις

Δύσκολες  οι μέρες  των σχολικών εξετάσεων. Απαιτούν  δουλειά, υπομονή και επιμονή αλλά κυρίως  σωστό προγραμματισμό μελέτης. Όλα  μπορούν να γίνουν. Ακόμα να κατορθωθούν και αυτά που με μια πρώτη ματιά φαίνονται ακατόρθωτα.Αρκεί να υπάρχει στόχος.

Ένα μικρό βοήθημα  για αυτές  τις μέρες  που καμιά  φορά καθορίζουν και το μέλλον  των εξεταζομένων παιδιών, επιχειρούμε με  αυτό  τον μικρό οδηγό ευχόμενοι «ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ»

     Βασικά σημεία για να πετύχουμε στις εξετάσεις του σχολείου.

  • Γράφουμε με προσοχή το πρόγραμμα των εξετάσεων
  • Ελέγχουμε αν έχουμε πάρει σωστά την ύλη των εξετάσεων στα μαθήματα που εξετάζονται.
  • Σχεδιάζουμε το πρόγραμμα της μελέτης μας.
  • Διαμορφώνουμε το χώρο που θα μελετούμε.

     Σκληρές αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε:

  • Αποφασίζουμε ότι πρέπει να νικήσουμε στις εξετάσεις.
  • Περιορίζουμε δραστικά το χρόνο που βλέπουμε τηλεόραση
  • Περιορίζουμε ακόμα πιο δραστικά το χρόνο που σερφάρουμε στο διαδίκτυο και ειδικά στο Facebook
  • Μειώνουμε τις άσκοπες βόλτες και το παιχνίδι.
  • Προσέχουμε τη διατροφή μας. Απαγορεύεται η δίαιτα στις εξετάσεις. Ο οργανισμός μας πρέπει να τρέφεται σωστά.
  • Κοιμόμαστε νωρίς.
  • Αποφεύγουμε τα ξενύχτια.
  • Προσέχουμε τον εαυτό μας ώστε να μη μας συμβεί κάποιο ατύχημα.
  • Δεν απουσιάζουμε για κανένα λόγο από τις εξετάσεις παρά μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας.

Την ημέρα που εξεταζόμαστε:

  • Είμαστε στην ώρα μας στο σχολείο.
  • Αποφεύγουμε τις καθυστερήσεις γι’ αυτό θα πρέπει να δουλέψει αυτές τις μέρες περισσότερο το ξυπνητήρι (το κινητό μας).
  • Αποφεύγουμε τις επαναλήψεις της τελευταίας στιγμής γιατί μας δημιουργούν άγχος.
  • Έχουμε φάει πρωινό πριν έρθουμε σχολείο. Το άδειο στομάχι σε συνδυασμό με το άγχος μπορεί να μας δημιουργήσει προβλήματα.
  • Είμαστε ήρεμοι.
  • Έχουμε αφήσει έξω από το σχολείο προβλήματα και θέματα που μπορεί να μας ταλαιπωρούν.
  • Αφήνουμε στην άκρη της αίθουσας το κινητό, το βιβλίο ή κάποιες σημειώσεις μας.
  • Έχουμε μαζί μας δύο τουλάχιστον στυλό διαρκείας, γομολάστιχα και κάποια όργανα σε μαθήματα που απαιτούνται (Μαθηματικά)
  • Απαγορεύεται το μπλάνκο.
  • Αν το κρίνουμε απαραίτητο μπορούμε να έχουμε ένα μπουκάλι νερό.

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης:

  • Γράφουμε τα στοιχεία μας στο γραπτό μας.
  • Διαβάζουμε προσεκτικά τα θέματά μας.
  • Ακούμε με πολύ προσοχή τις εξηγήσεις του καθηγητή μας.
  • Σημειώνουμε στο πρόχειρο (τελευταία σελίδα) τυχόν απορίες μας.
  • Επιλέγουμε με προσοχή τα θέματά μας.
  • Είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι.
  • Δεν ενοχλούμε τους συμμαθητές μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
  • Όταν τελειώσουμε, ελέγχουμε σχολαστικά το γραπτό μας, εάν έχουμε απαντήσει σε όλα τα θέματα. Εάν έχουμε μεταφέρει με ακρίβεια τις λύσεις και τα θέματα από το πρόχειρο στο «καλό»
  • Παραδίδουμε το γραπτό μας χωρίς να ενοχλούμε τους γύρω μας.
  • Κατευθυνόμαστε προς την έξοδο χωρίς φασαρία.

Όταν τελειώσουμε:

  • Επιστρέφουμε στο σπίτι μας για να ξεκουραστούμε ώστε με καλύτερη διάθεση να μελετήσουμε το επόμενο μάθημα.
  • Εάν για κάποιο λόγο δεν πήγαμε καλά στο μάθημα που εξεταστήκαμε, μην αφήσουμε αυτό να μας επηρεάσει αρνητικά για τα επόμενα μαθήματα.
  • Αν για κάποιο λόγο απουσιάσαμε μια ημέρα από τις εξετάσεις, επικοινωνούμε αμέσως με το σχολείο.

Χρήσιμες σκέψεις:

  • Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι εξετάσεις είναι ένα παιχνίδι μπροστά στις εξετάσεις που θα δώσουμε αύριο στη ζωή μας.
  • Μην ξεχνάμε ότι οι καθηγητές μας είναι συνεργάτες μας και θα μας βοηθήσουν σε αυτόν τον αγώνα μας.
  • Μπορούμε να πετύχουμε πολλά εάν το θελήσουμε, με σκληρή δουλειά, υπομονή , επιμονή και πίστη στον εαυτό μας.
  • Οφείλουμε να δώσουμε στον εαυτό μας πολλές και καλές ευκαιρίες.
  • Τέλος – όπως λέει και μια διαφήμιση – το καλοκαίρι γύρισε. Αυτό μη το ξεχνάμε. Αλλά για να το ευχαριστηθούμε θα πρέπει πρώτα να προσπαθήσουμε στις εξετάσεις.

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Το πρόγραμμα των εξετάσεων

Ανακοινώνεται το πρόγραμμα  των απολυτήριων και προαγωγικών  εξετάσεων  για τις τρεις τάξεις  του 2ου Γυμνασίου Αίγινας.

Οι εξετάσεις  ξεκινούν  την Παρασκευή 1 Ιουνίου και θα διαρκέσουν μέχρι την Τετάρτη 6 Ιουνίου. Οι μαθητές διαγωνίζονται σε τέσσερα μαθήματα. Η  Α΄ και  Γ΄ τάξη προσέρχονται  για τις εξετάσεις  τους στις 8.30 π. μ.  ενώ η Β΄ τάξη στις 10.30.

Το πρόγραμμα  έχει  ως ακολούθως:

Γ΄  τάξη

 

Ημέρα

 

Ώρα:  8.30 – 10.30

 

 

Εισηγητής

Παρασκευή 1 Μαθηματικά

 

Κ. Χαλκίδου – Τσιούνης Χ.
Δευτέρα 4 Ιστορία

 

Ν. Πετρίτου – Πανταζή Φ.
Τρίτη  5 Φυσική

 

Δ. Γιαννακόπουλος – Κεχαγιάς Δ.
Τετάρτη 6 ΝΕΑ

 

Κ.Αλυφαντή – Λ. Ρόδη

 

Β΄ τάξη

 

Ημέρα

 

Ώρα: 10.30 – 12.30

 

Εισηγητής

Παρασκευή 1 Ιστορία Κ. Αλυφαντή- Πανταζή Φ.
Δευτέρα 4 ΝΕΑ Φ. Γεννίτσαρη Κ.
Τρίτη  5 Μαθηματικά Χαλκίδου K– Τσιούνης Χ.
Τετάρτη  6 Φυσική Δ. Γιαννακόπουλος – Κεχαγιάς Δ.

 

Α΄  τάξη

 

Ημέρα

 

Ώρα: 08.30 – 10.30

 

Εισηγητής

Παρασκευή 1 Ιστορία Λ. Ρόδη – Πανταζή Φ.
Δευτέρα  4 Μαθηματικά Κ.Χαλκίδου –Τσιούνης Χ.
Τρίτη  5 ΝΕΑ Αλυφαντή Κ.- Γεννίτσαρη Φ.Πετρίτου Ν– Πανταζή Φ.
Τετάρτη  6 Φυσική Δ. Γιαννακόπουλος Κ. – Κεχαγιάς Δ.

 

Με γνώση και ασφάλεια πάμε φέτος στη θάλασσα.

 
     Μια  πολύ  ουσιαστική και χρήσιμη πρωτοβουλία ανέλαβε φέτος  το Λιμεναρχείο Αίγινας  πραγματοποιώντας ενημερώσεις  στα  σχολεία  της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης  για την ασφάλεια  στη  θάλασσα. Η  Σημαιοφόρος του  Λιμενικού Σώματος κ. Σωτηρίου Δήμητρα.  και ο  Επικελευστής κ. Πατελάρος Σπύρος  στα πλαίσια αυτού του προγράμματος επισκέφθηκαν  την Τρίτη 22  Μαΐου  το 2ο Γυμνάσιο Αίγινας και παρουσίασαν σε  όλους  τους μαθητές  και τις μαθήτριες  των τάξεων  τον τρόπο  με τον οποίο άφοβα  και με ασφάλεια  μπορούμε  φέτος να πάμε  στη θάλασσα για κολύμβηση  και για παιχνίδι.
    Μπορεί να  μένουμε  σε νησί και θεωρητικά να έχουμε  εξοικείωση με  τη θάλασσα, ποιός είπε όμως ότι  γνωρίζουμε  με  ασφάλεια να  διαχειριστούμε  και τους πιθανούς κινδύνους  που ελοχεύουν λόγω της άγνοιας και των απροσεξιών μας;

«Η μάνα στην Νεοελληνική γλυπτική» στο 2ο Γυμνάσιο Αίγινας

  Την  εξαιρετική εισήγηση  της ιστορικού τέχνης κ. Αρετής Πηγιαδίτη που παρουσιάστηκε στο Σύλλογο Γυναικών Αίγινας, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές  της Β΄Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Αίγινας  την Τρίτη 22  Μαΐου στα πλαίσια  της Θεματικής Εβδομάδας  του σχολείου και συγκεκριμμένα  στο  θεματικό κύκλο: «Έμφυλες  ταυτότητες».
   Η  κ. Πηγιαδίτη παρουσίασε  το πρόσωπο, το έργο και το ρόλο  της μάνας μέσα από τη  γλυπτική τέχνη  των δημιουργών Παππά, Χαλεπά, Καπράλου, Σοφιαλάκη, Ξανθόπουλο, Ιωαννίδου.
  Παρουσιάστηκαν  φωτογαρφίες από έργα που απεικονίζουν  τη μορφή της μάνας και  φιλοξενούνται σε Μουσεία, Συλλογές  αλλά  και σε πλατείες  και  υπαίθριους χώρους.

Η κ. Αρετή Πηγιαδίτη  που είναι ιστορικός  τέχνης  και εργάζεται στο Μουσείο Χ. Καπράλου  της  Αίγινας, δέχθηκε με πολύ χαρά  να παρουσιάσει  στους μαθητές  την εισήγησή της  και να παραδώσει με εύληπτο  τρόπο  σύντομα  μαθήματα γλυπτικής  τέχνης.

Συνάντηση μαθητών του 2ου Γυμνασίου Αίγινας με τον Μητροπολίτη Εφραίμ.

 Στα πλαίσια  της μονοήμερης εκδρομής στο νησί του Πόρου, ομάδα μαθητών επισκέφθηκε το ιστορικό μοναστήρι  της Ζωοδόχου Πηγής Πόρου. Μετά τη θαυμάσια διαδρομή μέσα στο πευκοδάσος οι μαθητές συνοδευόμενοι από καθηγητές και καθηγήτριες του σχολείου επισκέφθηκαν το μοναστήρι όπου ξεναγήθηκαν από τον ηγούμενο αρχιμανδρίτη Λουκά Ζήσιμο και άκουσαν για την προσφορά  του στα χρόνια της επανάστασης αλλά και στα μεταεπαναστατικά χρόνια όταν στο μοναστήρι λειτούργησε η πρώτη εκκλησιαστική σχολή  με απόφαση του Κυβερνήτη Ι. Καποδίστρια.
   Στο προαύλιο  της Μονής μια απρόσμενη αλλά ευχάριστη συνάντηση ακολούθησε ανάμεσα στους μαθητές  και το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Εφραίμ ο οποίος συνομίλησε  με  τα παιδιά και αντάλλαξε απόψεις. Τους εξιστόρησε τα παιδικά  του χρόνια στην Κυψέλη  της Αίγινας και δέχθηκε να φωτογραφηθεί μαζί τους.

Μια εκδρομή στον Πόρο.

 O  Πόρος  πάντα αποτελεί  έναν αγαπημένο προορισμό  για κάθε άνθρωπο, μικρό ή μεγάλο. Μια μονοήμερη απόδραση για τους Αιγινήτες που έχουν να θαυμάσουν την καθαριότητα  του οικισμού, τη γραφικότητα, τα ιστορικά του σημεία, τα παλιά αρχοντικά, το ιστορικό μοναστήρι  και  το ατέλειωτο πήγαινε – έλα των μικρών βαρκών στη διαδρομή Πόρος – Γαλατάς.
 Τη  δυνατότητα  της εκδρομής μας έδωσε το ειδικά ναυλωμένο πλοίο «ΕΛΕΝΗ Φ.» από  τη Σαλαμίνα, το οποίο μας ταξίδευσε μέχρι τον Πόρο.  Στο ταξίδι  μας  συνόδευαν  τρία  παιχνιδιάρικα δελφίνια. Οι μαθητές επισκέφθηκαν  το μοναστήρι  της  Ζωοδόχου Πηγής, περπάτησαν  στα στενά δρομάκια  του οικισμού, ανέβηκαν  στο ιστορικό ρολόι και απόλαυσαν την ομορφιά  του τοπίου του νησιού και των αντικρινών ακτών  της Πελοποννήσου.
  Επίσκεψη στην Ι. Μονή  Ζωοδόχου Πηγής και συνάντηση με το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Εφραίμ.

Ομορφαίνουμε την αυλή μας.

Προσπάθεια  καθαρισμού και καλλωπισμού της αυλής του σχολείου μας ξεκίνησαν  οι μαθητές και μαθήτριες  του 2ου Γυμνασίου. Σκοπός  όχι μόνο ο ευπρεπισμός αλλά και οι καλύτερες συνθήκες ζωής  στο σχολείο.

προηγήθηκε  η κοπή  των ξερόχορτων από συνεργείο  του Δήμου Αίγινας.

Ενημέρωση για την οδική ασφάλεια

Ενημέρωση  για  την οδική ασφάλεια  είχαν  οι μαθητές  της  Β΄ και  Γ΄ τάξης  του Γυμνασίου από δύο αξιωματικούς  του Αστυνομικού Τμήματος Αίγινας.

Στην παρουσίαση επισημάνθηκαν  τα ιδιαίτερα  κυκλοφοριακά  προβλήματα  της Αίγινας αλλά  και οι ελλείψεις και παραλείψεις των οδηγών και πολύ περισσότερο των νεότερων.

Μια  εισήγηση  που θα έπρεπε κανονικά  να παρακολουθήσουν οι γονείς  των μικρών και ανήλικων οδηγών – μαθητών.