
Στις 22/3/2017 οι μαθητές της ΣΤ τάξης συμμετείχαν στην εκδήλωση της ΔΕΥΑ Εορδαίας “Το Υδραγωγείο ως Μνημείο” που έγινε στην Αίθουσα του Ποντιακού Συλλόγου Πτολεμαίδας.
Η αφίσα των μαθητών του Σχολείου απεικόνιζε τον Δρόμο του Νερού.
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Το ποτάμι, πηγή ζωής” οι μαθητές της Δ τάξης στις 15/3/2017 επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γρεβενών. Η επίσκεψη περιελάμβανε και ξενάγηση στο το πέτρινο γεφύρι του Αζίζ Αγά (Τρίκωμο Γρεβενών), στο πέτρινο γεφύρι Ζιάκα (Τουρκογέφυρο) στον Δήμο Θ. Ζιάκα Γρεβενών και στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Μηλιάς Γρεβενών.
Ήταν μια ευκαιρία να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με τη φύση και να γνωρίσουν γεγονότα φυσικής ιστορίας.
Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017, ημέρα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, οι μαθητές του σχολείου θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά στις 8.10 χωρίς τσάντες και θα ακολουθήσει εκκλησιασμός και γιορτή από τους μαθητές του τμήματος ΣΤ2 του κου Ηλιάδη Αλέξανδρου.
Οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 11.30 και το ολοήμερο τμήμα δεν θα λειτουργήσει.