Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε το εκκλησάκι του σχολείου μας, το οποίο είναι αφιερωμένο στους Αγίους Κωνσταντίνο και Ελένη. Βοήθειά μας!
- e Twinning
- Ανακοινώσεις
- Βιβλιοθήκη
- Δράσεις
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
- Επιμορφώσεις
- Εργαστήρια δεξιοτήτων
- Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Το σχολείο μας
- Ώρες ενημέρωσης γονέων
- Επικοινωνία











