Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου δεν θα γίνουν μαθήματα, λόγω της εορτής των Τριών Ιεραρχών. Την ημέρα αυτή σύμφωνα με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο και θα μεταβούν στον Ιερό Ναό της Ζωοδόχου Πηγής, όπου θα παρακολουθήσουν τη θεία λειτουργία και σχετικές ομιλίες. Ο Σύλλογος Γονέων του Σχολείου θα μεριμνήσει για αρτοκλασία. Με τη λήξη της Θείας Λειτουργίας και των εκδηλώσεων, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα μεταβούν στο σχολείο από όπου και θα αποχωρήσουν ώρα 10:30.

Το ολοήμερο πρόγραμμα με εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. δεν θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

Τα δρομολόγια των σχολικών λεωφορείων θα εκτελεστούν σύμφωνα με το παραπάνω πρόγραμμα.

Οι μαθητές/τριες που θα προσέλθουν την ημέρα αυτή στο σχολείο θα πρέπει να φέρουν συμπληρωμένη δήλωση συναίνεσης γονέα για τη μετακίνηση.

ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ