Σας ενημερώνουμε ότι, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου, αποφασίστηκε ο τρόπος πραγματοποίησης  της δράσης «η τσάντα στο σχολείο».

Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο. H τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως την Δευτέρα. Επισημαίνεται, ότι η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου. Η οργάνωση της μελέτης των μαθητών και των μαθητριών, καθώς και ο χρόνος που απαιτείται καθημερινά για την υλοποίηση των κατ’ οίκον εργασιών αποτελούν ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τη μάθηση, την ανάπτυξη και τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών. Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο αναβάθμισης της σχολικής ζωής, σύνδεσής της με την κοινωνική πραγματικότητα, με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.

Η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών. Η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες δύνανται να υλοποιούν κατ’ οίκον σε ατομική ή και ομαδική βάση, συνδυάζοντας ενίοτε τη διασκέδαση και το συνεργατικό πνεύμα με τη μάθηση. Η δράση απευθύνεται στους μαθητές όλων των Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της χώρας, και θα υλοποιηθεί από τον Ιανουάριο του 2018 έως τον Ιούνιο του ιδίου έτους και μετέπειτα από την έναρξη κάθε διδακτικού έτους έως την λήξη του.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα παραπάνω ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παιανίας αποφάσισε:

  1. Η δράση θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο Σαββατοκύριακο κάθε μήνα καθώς και τα δύο Σαββατοκύριακα του Ιουνίου.
  2. Στο ολοήμερο πρόγραμμα την Παρασκευή πριν από το Σαββατοκύριακο υλοποίησης της δράσης, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες.
  3. Τα βιβλία και τετράδια των μαθημάτων της Δευτέρας μετά το Σαββατοκύριακο υλοποίησης της δράσης σύμφωνα με τις οδηγίες των διδασκόντων θα πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο από την προηγούμενη Παρασκευή.
  4. Το πρόγραμμα του ολοήμερου προγράμματος την Παρασκευή πριν το Σαββατοκύριακο υλοποίησης της δράσης θα υλοποιείται στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ