Σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017 ξεκινά η λειτουργία του ολοήμερου προγράμματος ως εξής:
• Το ΟΛΟΗΜΕΡΟ πρόγραμμα θα λειτουργεί καθημερινά για τους μαθητές όλων των τάξεων που έχουν εγγραφεί το μήνα Ιούνιο μέχρι ώρα 15:00.
Επιπρόσθετα:
• Κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα λειτουργεί μέχρι ώρα 16:00 για όσους μαθητές έχουν εγγραφεί το μήνα Ιούνιο από τις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄.
Οι μαθητές θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με σπιτικό φαγητό για το γεύμα τους το οποίο θα πρέπει να βρίσκεται σε κατάλληλο μεταλλικό σκεύος προκειμένου να ζεσταθεί στο φούρνο, νερό, πιρούνι ή κουτάλι κατά περίπτωση και πετσέτα για να στρωθεί στο τραπέζι. Παρακαλούνται οι γονείς να τηρούν τις αρχές της υγιεινής διατροφής.
Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί πλήρως όταν ολοκληρωθεί η στελέχωση του σχολείου με Εκπαιδευτικούς.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ