Αγαπητοί μαθητές και γονείς,
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Ο αγιασμός για το σχολικό έτος 2017-2018 θα τελεστεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 8:30 (προσέλευση από τις 8:15).
Μετά την τελετή οι μαθητές θα παραλάβουν στις τάξεις τα βιβλία τους και συγχρόνως ο Διευθυντής θα ενημερώσει στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων τους γονείς για τη λειτουργία του σχολείου.
Οι μαθητές αμέσως μετά θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων τους.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ